Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

D9B a DJZ - rozdiely


Vapno92

Recommended Posts

da sa rozoznat, zajtra ti nafotim hlavy, su rozdielne aj z vonka, hlavne stred....

inac neni problem nahodit sanie z 51kW na 47KW, sroby pasuju, a treba prerobit tesnenie pak to pasuje, tiez som kupil auto ktore malo vraj 51kW motor a pak som zistil ze to je 47kW so stvorcovymi kanalikmi....

k tomu DJZ, neni pravda ze DJZ ma len stvorcove kanaliky, DJZ sa davalo aj do H lantra a ma gulate sanie....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sání na neodpovídající kanály namatlá jen totální prase. To, že sedí šrouby neznamená, že to funguje jak má. V tom sání pak vznikají v proudění takové ztráty, že se můžeš zdaleka rozloučit i s těmi 47kW. Podstrčit mi někdo při prodeji takové auto, roztřískám mu za to držku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky ja si to kuknem. Nemá mať D9B tú plastovú vec na vrchu?

Ešte sa chcem spýtať, kde má mať motor takú tú pumpu na ťahanie v prípade, že padá nafta? Na Renaulte 19 som na to mal tlačítko s nápisom rotodiesel.

[upravil dne 2/6/12 08:27 od Vapno92]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...