Jiras175 Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 Zdravím všechny, mám P406 2.0 HDI 80kw, r.v. 2000. Při zapnutí klimatizace (automat.) po chvilí to začne pípat a na display naskočí\" Engine temp. too high\". Tak jsem koukal na ventilátor (mám jeden) a ten se na chvíli rozeběhne, pak zase zastaví a tak zase dokola. Druhá rychlost vůbec nenaskočí. Mám tak 3 relé - od shora zelené,modré a zelené. Koupil jsem jedno zelené nové a zkoušel to prohazovat (jen ty zelené) a žádná změna. Podle mě by ten vent. měl frčet jako blázen, když je venku teplo. Jinak klima ale funguje... Taky jsem měnil snímač teploty chlad. kapaliny. Poraďte prosím někdo, paňáč mi z toho pípání asi drbne..... Díky Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiras175 Odesláno 31. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2012 Resp. co spouští ventilátory, je tam někde nějaký termospínač? Na starších motorech (19tdi) je ale tady nevím.... Tam by mohl být ten problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 jsou tam relátka která přepínají pomálá velký rychlost ale nejčastější zavadou je odpor ventilátoru sou tam 2 černej a bílej když sundáš masku sou hnedka vidět vedle ventilátoru jeden nebo oba budou špatný vetrák má 3 rychlosti a tobě sepne až při uplnem přehřátí jen ta trojka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiras175 Odesláno 31. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2012 Díky, mrknu na to, zkusím je nějak změřit. Ale mě ventilator sepne skoro hned po nastartování, chvíli to běží, pak se zase vypne ( na malou rychlost), pak se zase na chvíli zapne a tak dokola.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 fakt nejčastěj sou to ty odpory odejde v nich tepelná pojistka .. dá se to spravyt na hulváta na dojetí vnitřkem z čokolády kamarád už na to jezdí rok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiras175 Odesláno 31. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2012 Ty odpory jsou takový spirály s naletovaným odporem? Jsou tam dvě nad sebou velde ventilátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 ano, patrne bude nekterej ten odpor spatnej, pak to takhle blbne jinak ventilatory ridi zelene cidlo, ktere je spolecne pro ridici jednotku motoru, ta pak ovlada ta rele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiras175 Odesláno 31. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2012 Díky, zkusím to proměřit. Jestli tím čidlem myslíš čidlo na teplotu vody na hlavě, tak to jsem měnil. Nebo pokud to je jiný, tak kde prosím je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 jj je to to v hlave, resp. v te komore termostatu, jine tam neni, tak kdyz je meneny, tak to bude v tech odporech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiras175 Odesláno 31. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2012 díky, zkusím to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VodnikIvan Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 Mám taky takový problém je mi to píše že je vysoká teplota chladicí kapaliny. Jinak můžu poprosit o opis kontrolek na palubní desce P406 break, 66Kw, R.v.:2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 hlaska Engine temperature too high je to samy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiras175 Odesláno 31. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2012 U těch odporů je nějaká tepelná pojistka? Pokud ne ně připojím ohm-meter, tak pokud budou KO asi by měl být \"obvod\" přerušený že? Jinak bych nic nezjistl, pokud bych neměl hodnoty nepoškozených odporů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 1267 E3 ODPOR 0,8 OHM NR- - ČERNÁ 1267 A9 ODPOR 0,54 OHM GR- - ŠEDÁ tady jsou udaje z katalogu ND peugeotu spolu s origo obj. cislem (da se podle nej vyhledat nahrada napr. v Autokelly) [upravil dne 31/5/12 22:11 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiras175 Odesláno 31. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2012 Paráda, díky moc. Dám vědět, co jsem \"naměřil\":D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiras175 Odesláno 1. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2012 Tak jsem to proměřil a černý odpor je KO. Objednal jsem nový, až to namontuju dám vědět co to udělalo. Třeba to někomu pomůže.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirik0909@seznam.cz Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 Nazdar měl jsem stejnej problém s těma ventilátorama už jsem nevěděl kde mi hlava stoho stojí tak jsem přestal mít s tím trpělivost a připojil jsem oba ventilátory na tvrdo natáhl jsem dráty do palubovky koupil jsem dva vypínače který mám pod volantem a zapínám si je sám jak při klimatizaci tak při zahřátým motoru a fungujeto suprově a cena zpravení mě vyšla na tři stovky než se srát s čidlama atd. je to nejlepší a jejednoduší řešení jak tohle zpravit a hlavně dokáže to každej kdo tomu trochu rozumí rozebral jsem kvuli tomu třetinu auta a stejnak nic. Tak třeba to někoho popostrčí odhodlat se k tomuhle kroku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 to je sice hezký a co spotřeba ? když zapneš klimu tak si to reguluje rychlosti podle potřeby motoru a klimatizace ty když ty větráky zapneš na plno při zapnuté klimě tak to akorád víc žere a když na minimum tak se klima zase neuchladí to bych si to radši opravy chudák altik.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VodnikIvan Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 Tak jsem zkoušel odpory ty jsou OK, zelené čidlo jsem vyměnil ale stále mi to při zapnuté klimatizaci bliká a pípá a hlásí chladicí kapalina příliš vysoká teplota..když je klimatizace vypnutá tak to nic nedělá..už si fakt nevím rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiras175 Odesláno 4. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2012 Dneska jsem vyměnil ten černý(spodní) odpor a je všechno OK !!!! Ventilátor běží jak má, žádná chybová hláška. Parááááda. Změř si ty odpory Ohm-metrem, musí být v pořádku okruh -levý konektor s protředním a pak levý s pravým. Já měl v čudu obvod levý-pravý. Díky všem za rady !!!!!!!:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.