Jump to content

Klimatizace-ventilátory P406


Jiras175
 Share

Recommended Posts

Zdravím všechny, mám P406 2.0 HDI 80kw, r.v. 2000. Při zapnutí klimatizace (automat.) po chvilí to začne pípat a na display naskočí\" Engine temp. too high\". Tak jsem koukal na ventilátor (mám jeden) a ten se na chvíli rozeběhne, pak zase zastaví a tak zase dokola. Druhá rychlost vůbec nenaskočí. Mám tak 3 relé - od shora zelené,modré a zelené. Koupil jsem jedno zelené nové a zkoušel to prohazovat (jen ty zelené) a žádná změna. Podle mě by ten vent. měl frčet jako blázen, když je venku teplo. Jinak klima ale funguje... Taky jsem měnil snímač teploty chlad. kapaliny. Poraďte prosím někdo, paňáč mi z toho pípání asi drbne..... Díky Jirka

Link to comment
Share on other sites

jsou tam relátka která přepínají pomálá velký rychlost ale nejčastější zavadou je odpor ventilátoru sou tam 2 černej a bílej když sundáš masku sou hnedka vidět vedle ventilátoru jeden nebo oba budou špatný vetrák má 3 rychlosti a tobě sepne až při uplnem přehřátí jen ta trojka...

Link to comment
Share on other sites

Díky, mrknu na to, zkusím je nějak změřit. Ale mě ventilator sepne skoro hned po nastartování, chvíli to běží, pak se zase vypne ( na malou rychlost), pak se zase na chvíli zapne a tak dokola....

Link to comment
Share on other sites

U těch odporů je nějaká tepelná pojistka? Pokud ne ně připojím ohm-meter, tak pokud budou KO asi by měl být \"obvod\" přerušený že? Jinak bych nic nezjistl, pokud bych neměl hodnoty nepoškozených odporů...:mad:

Link to comment
Share on other sites

1267 E3 ODPOR 0,8 OHM NR- - ČERNÁ

1267 A9 ODPOR 0,54 OHM GR- - ŠEDÁ

tady jsou udaje z katalogu ND peugeotu spolu s origo obj. cislem (da se podle nej vyhledat nahrada napr. v Autokelly)

[upravil dne 31/5/12 22:11 od Ferry]

Link to comment
Share on other sites

Nazdar měl jsem stejnej problém s těma ventilátorama už jsem nevěděl kde mi hlava stoho stojí tak jsem přestal mít s tím trpělivost a připojil jsem oba ventilátory na tvrdo natáhl jsem dráty do palubovky koupil jsem dva vypínače který mám pod volantem a zapínám si je sám jak při klimatizaci tak při zahřátým motoru a fungujeto suprově a cena zpravení mě vyšla na tři stovky než se srát s čidlama atd. je to nejlepší a jejednoduší řešení jak tohle zpravit a hlavně dokáže to každej kdo tomu trochu rozumí rozebral jsem kvuli tomu třetinu auta a stejnak nic. Tak třeba to někoho popostrčí odhodlat se k tomuhle kroku :D

Link to comment
Share on other sites

to je sice hezký a co spotřeba ? když zapneš klimu tak si to reguluje rychlosti podle potřeby motoru a klimatizace ty když ty větráky zapneš na plno při zapnuté klimě tak to akorád víc žere a když na minimum tak se klima zase neuchladí to bych si to radši opravy chudák altik....

Link to comment
Share on other sites

Tak jsem zkoušel odpory ty jsou OK, zelené čidlo jsem vyměnil ale stále mi to při zapnuté klimatizaci bliká a pípá a hlásí chladicí kapalina příliš vysoká teplota..když je klimatizace vypnutá tak to nic nedělá..už si fakt nevím rady..

Link to comment
Share on other sites

Dneska jsem vyměnil ten černý(spodní) odpor a je všechno OK !!!!

Ventilátor běží jak má, žádná chybová hláška. Parááááda.

Změř si ty odpory Ohm-metrem, musí být v pořádku okruh -levý konektor s protředním a pak levý s pravým. Já měl v čudu obvod levý-pravý. Díky všem za rady !!!!!!!:papa:papa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...