LUMP72 Odesláno 29. květen 2012 Sdílet Odesláno 29. květen 2012 Zdravim Vás měl bych otazku když jste začali diskusi o vymlácení FAPu. Může se vykuchat dříve ,než je zakázán v řídící jednotce? Dá se stím nějakou dobu jezdit,než bude přeprogramovaná ECU?? Byl jsem na DIA a ta mi podle diferenčního tlaku vypočetla zanesení fapu na 120 gramů sazí ,takže bude muset ven. Jště připomenu ,že auto má nějakých 200tis.Km Podtlak.hadička na EGRu zaslepená šroubkem,přímo na EGRu zaslepka asi nebude no a klasická hláška \"Antipollution fault\" a kontrolka MIL. Navíc se stalo ,že PP2000 ani Lexia3(originál,ne čína) nebyla schopná načíst ECU jen BSI. Nakonec pomohla diagnostika C5. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 29. květen 2012 Sdílet Odesláno 29. květen 2012 Moze sa vyhodit aj skor. Ja som to tak mal na terajsom RHR cca. dva tyzdne, potom prisiel Straki a upravil jednotku. A potom to tak mal otec na RHS a tiez s tym jazdil zopar dni a ziadna hlaska sa nekonala. Ale verim, ze keby som urobil väcsiu porciu km, tak asi nieco vyskoci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mccolor Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 Dnes vyšlo toto o FAP http://www.novinky.cz/komercni-clanky/269322-jak-vyzrat-na-problemy-s-filtrem-pevnych-castic-snadno-levne-a-se-zarukou.html http://www.dpfe.cz/ Pežoťáci,co vy na to?:oJen bych chtěl znát váš názor na článek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 No tak vidis,ani mi to netrvalo dlouho cist. Firma ktera je tam jmenovana si udelala reklamu. Nic vic. NEEXISTUJE zarizeni ktere dokaze merit mnozstvi pevnych castic vypustenych z vyfuku. A ikdyby fungovalo tak urcite nebude pouzivane v CR. EDIT: DPF a FAP je jako jabka a hrusky. FAP vyuziva pri procesu spalovani castic aditivum.DPF pouziva jenom velke mnozstvi nafty.(samozrejme FAP taky ale tolik) Hromada chyb a nesmyslu v clancich na obou strankach. Ale jinak opravdu hezka a urcite spolehliva reklama. Pisou ze renovace DPF v akci za 8 litru??Kde maji aditivum?? To si radeji zakaznik skoci do ofiko servisu. Zbytek bez komentare:papa:papa:papa [upravil dne 4/6/12 21:01 od straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mccolor Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 straki007 to jsem chtěl vědět:D pěkně kecají :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 No dej tu stranku pryc.:D:D Jsi mne donutil cist:D:D:D:D:D Dalsi bludy:citace: Pasivní regenerace: Probíhá při dlouhodobější jízdě a stálé rychlosti (např. jízda po dálnici) a teplotě výfukových plynů cca 400 °C. Aktivní regenerace: Vyvolána každých ujetých cca 500 km, pokud nedošlo předtím k pasivní regeneraci. Uměle se navýší teplota výfukových plynů (kolem 600 °C) a usazené nečistoty filtru vyhoří. Co je toto za smysl???:blicismajlik:blicismajlik:blicismajlikresp.nesmysl. Ale neni to zas uplne spatne napsane:aut:aut Ale proste pisou tam jenom o DPF.Ne o FAPu od koncernu PSA. [upravil dne 4/6/12 21:07 od straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mccolor Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 No , zdržovat jsem nechtěl:D:D ale početl jsi si jak koukám Zdržovat budu,až mi budeš dělat FAP off :D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUMP72 Odesláno 5. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2012 Tak a já ho včera konečně s velkou slávou vymlátil. Teď jen čekám na \"doktora\"Strakiho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodo407sw Odesláno 5. červen 2012 Sdílet Odesláno 5. červen 2012 Nieje to nahodou zakazana reklama?? ved ako mozu verejne noviny robit takuto reklamu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 5. červen 2012 Sdílet Odesláno 5. červen 2012 Je to v placené ( komerční ) části Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUMP72 Odesláno 16. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 16. červen 2012 Tak zhruba 200km po vykuchání FAPu motor spadl do nouzáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 16. červen 2012 Sdílet Odesláno 16. červen 2012 Ano u 307 79kW ano. Ale jenom u jedne rodiny jednotky vetsinou. Asi ji teda mas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra xrdt Odesláno 2. srpen 2012 Sdílet Odesláno 2. srpen 2012 TOHLE JE BLUD: Pokud by Vaše auto odhalila policejní kontrola za běžného provozu, budete se muset smířit s velkou pokutou! Pošlou Vás na STK, kde samozřejmě neprojdete a nakonec si stejně DPF budete muset do auta nechat namontovat! Straki, nechces jim vysvetlit princip mereni opacimetrem? :D:D [Edited on 2/8/12 19:56 by Jindra xrdt] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 2. srpen 2012 Sdílet Odesláno 2. srpen 2012 jako porad dokola jo??? Co ti meri opacimetr??? Nemeri nahodou kourivost??? Co meri teda castice ???? Az to nekdo bude vedet tak at pisne. A kdyz nekdo neprojde EK tak chyba je taky jinde ne jenom FAPem. Proc FAP odejde z 90% kdyz casto regeneruje?? Ale kaslu........mam jinou praci nez tocit tu samou pisnicku dokola:D:D:D PS: Premyslim jak odstranit EGR u ECU Siemens.U EDC16 se to povedlo:D:D:D:D S pozdravem:aut:aut:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 2. srpen 2012 Sdílet Odesláno 2. srpen 2012 Apropo: Jirko , byl jsi se ptat na STK ktera vec se k cemu pouziva??? Psal jsi si nazvy vsech meraku nekam na papir??? EDIT: Samozrejme to ber s nadsazkou....... [upravil dne 2/8/12 21:23 od straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matesxxx1 Odesláno 7. říjen 2012 Sdílet Odesláno 7. říjen 2012 Chtěl bych se tedy zeptat když si ten katalyzátor nebo FAP vymlátím tak se mi po nějakých kilometrech přepne motor do nouzového režimu??? Co se tedy musí nastavit v té řídící jednotce?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 7. říjen 2012 Sdílet Odesláno 7. říjen 2012 ANo u tebe bude nouzak. V jednotce se musi preflashovat pamet....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardhouse.trip Odesláno 24. únor 2014 Sdílet Odesláno 24. únor 2014 Jen taková otázka Má smysl dělat EGR OFF, pokud není udělanej FAP OFF? Nebo je jedno co se udělá dřív? Já jen jestli to není na sobě závislé, nebo tak něco... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 25. únor 2014 Sdílet Odesláno 25. únor 2014 Jen taková otázka Má smysl dělat EGR OFF, pokud není udělanej FAP OFF? Nebo je jedno co se udělá dřív? Já jen jestli to není na sobě závislé, nebo tak něco... EGR slúži na znižovanie teploty horenia vo valcoch a tým znižovaniu tvorby NOx,bohužiaľ nežiadúci jav je tvorba karcinogénnych častíc,ktoré zachytáva FAP filter.Vyradením EGR len pomôžeš FAP filtru k dlhšej životnosti,ale do ovzdušia vypustíš viac oxidov dusíka-NOx. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardhouse.trip Odesláno 26. únor 2014 Sdílet Odesláno 26. únor 2014 Jj...díky No tak pokud vím, tak na emisích se NOx neměří...měří se kouřivost, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.