Darkmann Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Zdravim, mam P306 2.0XSi a ve čtvrtek mi začala mizet voda z chladiče. Všechno jde ven přepadem, ale hrozně rychle, dneska jsem s nim jel jen do práce a zpátky (celkem 40km, hodina jízdy) a než jsem jel z práce, tak jsem dolil 3 a půl litru vody minimálně. Co jsem si tak pročítal různá fóra, tak to může být buď hlava nebo těsnění... Jak se pozná, jestli je prasklá hlava nebo jen těsnění? Případně na kolik vyjdou díly (bez práce)? Ještě dodávám, že po ranním nastartování se auto na volnoběh celý třáslo, ale po zahřátí už normálka klidnej tichej bručounek. Topení normálně jde, než dojde voda. A když jsem přijel domu a dal ruku k vejfuku, tak jsem jí měl vlhkou (z vejfuku by neměla jít voda ne?) Předem díky za nějaké rady co s tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Až po demontáži hlavy sa dá odhadnúť či ide iba o tesnenie alebo i hlavu. Väčšinou sa pri takýchto poruchách necháva hlava zrovnať a odtlakovať. Až potom je isté kde bola závada. Cena dielov cca 1000 , oprava hlavy cca 500 a k tomu práca. Z výfuku ide bežne para aj kvapká voda. Je to spôsobené kondenzáciou nasatých vodných pár. Problém je iba určiť kedy je to v norme a kedy sa už jedná o prejav poruchy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Darkmann Odesláno 30. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2012 Dneska jsem potřeboval zajet za známým, před jízdou jsem dolil vodu (zase tak 5 litrů), po cestě se teplota držela pod normou (je to jen 8km k němu) a když jsem po půlhodinovém stání chtěl nastartovat a jet, tak to nešlo. Napoprvý se motor protočil ale nechytil, pak ve startéru jen cvaklo a nic, a až napotřetí se motor protočil a při přidání plynu to pak chytlo... přitom vody bylo dost, nevařil jsem a olej tam je taky.... co s tim sakra je? začínam se bát... za týden ve středu to vezu do servisu na přetěsnění, budu doufat, že to všechno je tim, ale bojim se, že toho bude víc :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Raubiri Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 a proč s tím jezdíš když to je rozbitý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.