Guest zelda93 Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Zdravim lidi. jen malej dotaz, kterej sem tu nevidělnenašel a podobně. kámošovi se na mym motoru něco nezdá. tak ho napadlo jestli muj motor nemá variabilní časování ventilů. ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Prom%C4%9Bnn%C3%A9_%C4%8Dasov%C3%A1n%C3%AD_ventil%C5%AF) nevim, nikdy em o tom neslyšel protože se v tom moc nehrabu a na tendle typ auta sem to zatim nenašel tak pls poraďte. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 ak by si to mal tak by si k nazvu modelu auta mal pridane aj tie skratky vti alebo vts a nepocul som ze by to 406 mali variabilne casovanie to skor bmw alebo hondy a ine u hondy mas V-tec a funguje to zhruba tak ze vo vysich otackach ti tlak oleja zamkne vahadlo na velkej vacke a ventili su viac otvarane cize rychlejsie paliv zmes sa tam dostane, pri nizsich otackach tlak oleja klesne a odomkne ti vahadlo na velkej vacke a ventili ovladaju male vacky a ventili ide standardne vsetko je to pod ventilovym vikom [Edited on 28/5/12 20:56 by krtek 2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 ne, nic takoveho ve 406 nikdy nebylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zelda93 Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 já sem si to myslel, jenom pro to, abych od něj měl v tomdle ohledu klid sem si to zjistil díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 new 406 2.0 16v má promnené olejové časovací kolo na sací vačce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zelda93 Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 tak to se mě netýká já mam ještě old Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 to casovanie mala az 407 tusim 2.2 benzin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 30. květen 2012 Sdílet Odesláno 30. květen 2012 měl sem teka rozhozené rozvody a je tam mrška ...na 406 2.0 16v 99kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zelda93 Odesláno 30. květen 2012 Sdílet Odesláno 30. květen 2012 já mam 406 2.0 16V 97Kw myslíš, že tam bude? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 30. květen 2012 Sdílet Odesláno 30. květen 2012 ne nebude a nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hauke Ivo Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 406 má proměnný časování sacích ventilů jen na 3.0 V6, motor ES9J4S, 2.0 16V HPI EW10D a 2.2 16V EW12J4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 držel sem to kolo v ruce 2.0 16v 99kw a je proměnný taky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zelda93 Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 HPi je 103Kw 140HP... to nemam ta dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 VVT ma pouze EW10A oznaceni RFJ a EW10J4 S ale ty se nedavaly do 406 klasickej EW10J4 s oznacenim RFR a RFN VVT nema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zipox Odesláno 12. červenec 2019 Sdílet Odesláno 12. červenec 2019 Dobrý den. Mám problém s magnetickym ventilem pro variabilní časování. Xfz 155kw. Ventil netesni a prolíná olej. Nemůžu nikde najít jak se díl jmenuje a kde ho koupit? Neprolina okolo příruby ale přímo přes magnetak. Okrouzky jsem vyměnil. Víte někdo? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 13. červenec 2019 Sdílet Odesláno 13. červenec 2019 (upraveno) xfx -ma variabilny rozvod, nie xfz problem ten ventil zohnat ani v pezote uz nemaj , jedine z vraku ,vola sa to ELEKTROVENTIL ŘÍZENÍ ROZVODU 1920AX priebezne sleduj ebay mozno sa tam objavi , jeden som nasiel ale netusim ci je to este aktualne http://nejlevnejsiautodily.eu/406/249-elektroventil-rizeni-rozvodu-peugeot-406-607-807.html Upraveno 13. červenec 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zipox Odesláno 13. červenec 2019 Sdílet Odesláno 13. červenec 2019 Děkuji. A v kterých motorech je to použito? Obvolal jsem vrakace a nikdo neví o čem mluvim a 3.0 moc nejsou. Děkuji vam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 13. červenec 2019 Sdílet Odesláno 13. červenec 2019 (upraveno) no ten novsi 3.0V6- 152 kw tam to je ,najcastejsie ten motor bol v 406 cupe novy model ten starsi 3.0V6 -140kw nie tam to nieje -tento motor ttiez najcastejsie davali do 406 cupe ale stary model lepsie by bolo keby napises vin kod auta aby bola istota ze ten ventil 1920AX ti pasuje takze do goglu napis rozpredam 406 cupe 3.0V6 152 kw a zhanaj Upraveno 13. červenec 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.