Petr V. Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Zdravím,chtěl jsem se zeptat,jak je to s elektromagnetickým ventilem pro mé auto (viz. popis),hledal jsem ho na netu,podle serviceboxu mám mít číslo 1628ZT,ale když ho rozkliknu třeba u autobenex,tak tam je napsáno pro vozidla s dieselkaticovým filtrem,což předpokládám je FAP a ten já nemám.Můžu tenhle použít?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 To je solenoid turba? Asi jo, že? Nevidím důvod proč by měl být odlišný ve verzi s FAPem a bez něj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 28. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Ano mám na mysli ten selenoid,co ovládá EGR.Chtěl jsem ho objednat v servise a kluk říkal,že si to mám raději ještě ověřit,podle něj by tam neměl být,ale taky říkal,že s tímhle nemá zkušenosti.Jinak jsou to super servisáci na všechno,jsem s nima už pár let nad míru spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Dej mi VIN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 28. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2012 VF33ERHYB83583750 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 A ještě důvod proč ho chceš měnit? Mimochodem vedle máš stejnej kus - stačí na zkoušku prohodit je mezi sebou, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 28. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Na DIA chyba,nějak \"koherence průtoku vzduchu\",váha vzduchu vyměněna,příčina stále stejná,po vymazání chyby,když nechám zařazeno a jedu z kopce bez plynu,tak vždy vyskočí hláška \"antipol....\" a kontrolka DIA na displeji,tak se usoudilo (u pana Wolfa),že to dělá elektroventil,který je v chybách neustále,EGR mám vyčištěný.Nebo nějaká jiná rada? P.S. není u mého auta jen jeden ventil? [upravil dne 28/5/12 19:58 od Petr V.] Tak se dívám do SB a jsou tam opravdu dva,když je prohodím a pojedu s autem,neuškodím něčemu,kčemu je ten druhý? [upravil dne 28/5/12 20:00 od Petr V.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 No tak hlavně byhc zkontroloval dokonale hadičky, pak bych přehodil ty stejné ventily mezi sebou a pak teprve dělal závěry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 28. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Ta kontrolka taky sama zhasne,když autu trochu po zahřátí přišlápnu,ale pak zase při nevyřazení naběhne.Tak to nechám zkontrolovat a uvidíme,ale mám obavi,že při čištění EGR se dalo vše tak jak bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Nechám zkotrolovat mě děsí :D:D prostě to projdi sám a pečlivě a i ty ventily přitom prohoď. Na to ti stačí úplně základní nářadí někde na parkovišti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 28. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Já jsem teď v háji,chodím na obstřiky páteře,v pátek jedu do Brna na kliniku domluvit se na operaci kolene (menisku).Tak potřebuji udělat komplet přední brzdy a auto pujde do servisu,tak jsem to chtěl při jednom.Jinak se snažím dělat vše sám i ty brzdy jsem už dělal sám,ale teď na to opravdu nemám.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vasek579 Odesláno 29. květen 2012 Sdílet Odesláno 29. květen 2012 Antipolution fault je obecna klaska...muze to byt cokoli.Nekde jsem cetl,ze nekomu pomohla vymenit baterka,nekomu praskla hadicka i EGR a nekomu to delala lamda sonda... je to beh na dlouhou trat.. U dieslu to muze byt i zavada na FAP.Mimochodem,mam benzin 1,6 a rozsvitilo se mi to take.Kdyz jsem auto poradne protahl cca 30 km ,tak to zhaslo.Zatim dobry...Jeste by to mohl pry take delat palivovej filtr..Co jsem se jeste dozvedel,tak ze je to hlaska ohledne plynatosti auta... takze emise budou asi delat potize... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Raubiri Odesláno 29. květen 2012 Sdílet Odesláno 29. květen 2012 Antipollution hlášku mi dělal palivový filtr..po výměně hláška po třetím nastartování zmizela :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 29. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2012 Já už povyměňoval snad vše,nemám možnost to pozkoušet (výměnou),musím vždy něco koupit,dělalo to i po výměně oleje a filtrů.Dnes jsem byl zase na diagnostice,známí autoelektrikář si k vůli mně objednal Peugeot-Citroen DIA,říkal,že se na to ptá hodně lidí,tak někde začít musí.Všechno co to ukazovalo se točí kolem toho ventilu,tak je rozhodnuto a pujde nový.Jen mně zajímá,jestli není problém v tom,že jeden ventil stojí 4500,- a ten samý 1700,- Pierburg,jak je to možné?Číslo souhlasí.A můžu teda objednat ten co je u něho napsané,že je pro vozi s diesel-katicovým filtrem? Díky všem za spolupráci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 29. květen 2012 Sdílet Odesláno 29. květen 2012 Ventil jako ventil, neřeš cenu, ale aby to bylo k světu což Pierburg jistě bude. Cenu si ověř i jinde, viz třeba: http://www.zbozi.cz/?q=7.00964.03.0&typ=nabidky&seradit=nejlevnejsi sice ho nejspíš budeš kupovat zbytečně, ale budiž... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 30. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2012 Tak ventil dnes vyměněn,ale mechanik mě volal,abych přišel,pokud mám čas a řekl mu přesně,kde má ten ventil být.Přišel jsem do servisu a společně jsme ventil hledali (já hledal,on ho měl už najítý a nechal mně trápit).Nakonec jsem nahmatal EGR a po hadičkách jsem došel k přední straně motoru před chladič a tam na držáku přimontovaný ventil,setkal se někdo s něčím podobným??????Opravdu pod čelním sklem nic nemám,ale pořád mám strach,že se vyměnilo něco jiného.Starý ventil vypadal trochu jinak,elektroniku má přivedenou trochu výš než ten nový,ale jinak vývody na tlak. hadičky sedí. koblih69,co ty na to prosim tě? Nemohlo to blbnout,protože tam někdo dal něco jiného??Nebo nemůže být chyba v tom,že je tak daleko??U tohodle ještě nevím,musím počkat co se bude dít,zatím O.K. klep,klep,klep... [upravil dne 30/5/12 20:21 od Petr V.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 30. květen 2012 Sdílet Odesláno 30. květen 2012 To rozložení by mělo vypadat takhle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 30. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2012 Na tohle jsem se taky díval,když jsem hledal to číslo,ale nenapadlo mně,že to bude ve předu,po tom všem co jsem tady o tom přečetl,jsem myslel,že moje auto není žádná výjimka.Když se podívám na ten obrázek,tak to sedí i s tím držákem co tam je,ale zítra se musím podívat,jestli tam mám i ten druhý ventil,nějak jsem to pořádně neprohlížel,jen jsem uviděl ventil ke kterému vedli hadičky a ten se vyměnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 31. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2012 Ohledně ventilu už budu psát tady.Ten vyndaný ventil mám u sebe a podle čísla to nesedí,nedal tam někdo něco co tam nepatří?Tady je číslo CITROEN / PEUGEOT VACUUM VALVE/ SENSOR BOSCH 9635704380,nebo 0928400414 -tohle je ventil pro P 607 2.2HDi??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 1. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2012 Tak kontrolka je zase na světě,zase při jízdě z kopce bez plynu na čtyřku.Díval jsem se po těch hadičkách na tom ventilu,když to mám pěkně po ruce a ne pod oknem a zajímalo by mne,jestli ty hadičky mají být bez objímek (v SB nejsou žádné upevňovací objímky) a jestli mají jít stáhnout v celku lehce,některé drží a některé jdou lehce stáhnout,dále by mne zajímalo,jestli má být nějaké těsnění v dávkovači vzduchu,ten se trochu \"gygle\" na tom bloku motoru. A na konec,můžu tam dát i nějaké jiné hadičky (tlakové) než origo,díval jsem se a origo stojí 1126,-Kč,což mi přijde zbytečně moc na kousek hadičky,myslím,že by se daly pořídit i do 500,-,určitě musí být odolné i teplotě,jde něco takového sehnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.