Jump to content

Elektromagnetický ventil


Petr V.
 Share

Recommended Posts

Zdravím,chtěl jsem se zeptat,jak je to s elektromagnetickým ventilem pro mé auto (viz. popis),hledal jsem ho na netu,podle serviceboxu mám mít číslo 1628ZT,ale když ho rozkliknu třeba u autobenex,tak tam je napsáno pro vozidla s dieselkaticovým filtrem,což předpokládám je FAP a ten já nemám.Můžu tenhle použít??

Link to comment
Share on other sites

Ano mám na mysli ten selenoid,co ovládá EGR.Chtěl jsem ho objednat v servise a kluk říkal,že si to mám raději ještě ověřit,podle něj by tam neměl být,ale taky říkal,že s tímhle nemá zkušenosti.Jinak jsou to super servisáci na všechno,jsem s nima už pár let nad míru spokojen.

Link to comment
Share on other sites

Na DIA chyba,nějak \"koherence průtoku vzduchu\",váha vzduchu vyměněna,příčina stále stejná,po vymazání chyby,když nechám zařazeno a jedu z kopce bez plynu,tak vždy vyskočí hláška \"antipol....\" a kontrolka DIA na displeji,tak se usoudilo (u pana Wolfa),že to dělá elektroventil,který je v chybách neustále,EGR mám vyčištěný.Nebo nějaká jiná rada?

P.S. není u mého auta jen jeden ventil?

[upravil dne 28/5/12 19:58 od Petr V.]

Tak se dívám do SB a jsou tam opravdu dva,když je prohodím a pojedu s autem,neuškodím něčemu,kčemu je ten druhý?

[upravil dne 28/5/12 20:00 od Petr V.]

Link to comment
Share on other sites

Ta kontrolka taky sama zhasne,když autu trochu po zahřátí přišlápnu,ale pak zase při nevyřazení naběhne.Tak to nechám zkontrolovat a uvidíme,ale mám obavi,že při čištění EGR se dalo vše tak jak bylo.

Link to comment
Share on other sites

Já jsem teď v háji,chodím na obstřiky páteře,v pátek jedu do Brna na kliniku domluvit se na operaci kolene (menisku).Tak potřebuji udělat komplet přední brzdy a auto pujde do servisu,tak jsem to chtěl při jednom.Jinak se snažím dělat vše sám i ty brzdy jsem už dělal sám,ale teď na to opravdu nemám....

Link to comment
Share on other sites

Antipolution fault je obecna klaska...muze to byt cokoli.Nekde jsem cetl,ze nekomu pomohla vymenit baterka,nekomu praskla hadicka i EGR a nekomu to delala lamda sonda... je to beh na dlouhou trat.. U dieslu to muze byt i zavada na FAP.Mimochodem,mam benzin 1,6 a rozsvitilo se mi to take.Kdyz jsem auto poradne protahl cca 30 km ,tak to zhaslo.Zatim dobry...Jeste by to mohl pry take delat palivovej filtr..Co jsem se jeste dozvedel,tak ze je to hlaska ohledne plynatosti auta... takze emise budou asi delat potize... :nevim

Link to comment
Share on other sites

Já už povyměňoval snad vše,nemám možnost to pozkoušet (výměnou),musím vždy něco koupit,dělalo to i po výměně oleje a filtrů.Dnes jsem byl zase na diagnostice,známí autoelektrikář si k vůli mně objednal Peugeot-Citroen DIA,říkal,že se na to ptá hodně lidí,tak někde začít musí.Všechno co to ukazovalo se točí kolem toho ventilu,tak je rozhodnuto a pujde nový.Jen mně zajímá,jestli není problém v tom,že jeden ventil stojí 4500,- a ten samý 1700,- Pierburg,jak je to možné?Číslo souhlasí.A můžu teda objednat ten co je u něho napsané,že je pro vozi s diesel-katicovým filtrem?

Díky všem za spolupráci.

Link to comment
Share on other sites

Tak ventil dnes vyměněn,ale mechanik mě volal,abych přišel,pokud mám čas a řekl mu přesně,kde má ten ventil být.Přišel jsem do servisu a společně jsme ventil hledali (já hledal,on ho měl už najítý a nechal mně trápit).Nakonec jsem nahmatal EGR a po hadičkách jsem došel k přední straně motoru před chladič a tam na držáku přimontovaný ventil,setkal se někdo s něčím podobným??????Opravdu pod čelním sklem nic nemám,ale pořád mám strach,že se vyměnilo něco jiného.Starý ventil vypadal trochu jinak,elektroniku má přivedenou trochu výš než ten nový,ale jinak vývody na tlak. hadičky sedí.

koblih69,co ty na to prosim tě?

Nemohlo to blbnout,protože tam někdo dal něco jiného??Nebo nemůže být chyba v tom,že je tak daleko??U tohodle ještě nevím,musím počkat co se bude dít,zatím O.K. klep,klep,klep...

[upravil dne 30/5/12 20:21 od Petr V.]

Link to comment
Share on other sites

Na tohle jsem se taky díval,když jsem hledal to číslo,ale nenapadlo mně,že to bude ve předu,po tom všem co jsem tady o tom přečetl,jsem myslel,že moje auto není žádná výjimka.Když se podívám na ten obrázek,tak to sedí i s tím držákem co tam je,ale zítra se musím podívat,jestli tam mám i ten druhý ventil,nějak jsem to pořádně neprohlížel,jen jsem uviděl ventil ke kterému vedli hadičky a ten se vyměnil.

Link to comment
Share on other sites

Ohledně ventilu už budu psát tady.Ten vyndaný ventil mám u sebe a podle čísla to nesedí,nedal tam někdo něco co tam nepatří?Tady je číslo CITROEN / PEUGEOT VACUUM VALVE/ SENSOR BOSCH 9635704380,nebo 0928400414 -tohle je ventil pro P 607 2.2HDi???

Link to comment
Share on other sites

Tak kontrolka je zase na světě,zase při jízdě z kopce bez plynu na čtyřku.Díval jsem se po těch hadičkách na tom ventilu,když to mám pěkně po ruce a ne pod oknem a zajímalo by mne,jestli ty hadičky mají být bez objímek (v SB nejsou žádné upevňovací objímky) a jestli mají jít stáhnout v celku lehce,některé drží a některé jdou lehce stáhnout,dále by mne zajímalo,jestli má být nějaké těsnění v dávkovači vzduchu,ten se trochu \"gygle\" na tom bloku motoru.

A na konec,můžu tam dát i nějaké jiné hadičky (tlakové) než origo,díval jsem se a origo stojí 1126,-Kč,což mi přijde zbytečně moc na kousek hadičky,myslím,že by se daly pořídit i do 500,-,určitě musí být odolné i teplotě,jde něco takového sehnat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...