Free-style Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Zdravim panové, věděl by někdo mi poradit co může být příčinou, že auto ať je tudené nebo zahřáté dlouho startuje? Do nafty leju aditivum, vyměnil jsem palivový filtr. Vše začalo před cca týdnem. Předem díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 vstřiky butto propouštěj do spátečky nebo je vyběhaný vysokotlaký čerpadlo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 DRV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Free-style Odesláno 28. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2012 takže to může být hromada věcí, to jsem přesně nechtěl slyšet Co s jakou věcí dělat? Tohle je můj první diesel takže vubec netušim kde co jak. Jinak ješte když auto chytne, jede potom normalně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Takto se nám choval vadný DRV ventil (velmi špatně startoval, pak jel normálně). Je to vlastně řízený přetlakový ventil, který odpouští nadbytečný tlak z vysokotlakého potrubí. Servisák to zkoušel tak, že má ještě jeden upravený ventil, který je zablendovaný. Počkal do rána, až bude auto studené, vyzkoušel, že nestartuje a pak tam nasadil ten upravený ventil. Auto nastartovalo hned, a na diagnostice zároveň kontroloval hodnotu vysokého tlaku. Samozřejmě, s tím zablendovaným ventilem nepřidával plyn, ani nejel, jen se přesvědčil. A nový ventil měl skladem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Free-style Odesláno 28. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2012 dneska to vemu na diagnostiku a uvidíme jestli se tam něco objeví. díky zatím za nápady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 ano protože jednoka nikdy při startu ten ventyl nenabudí na 100 procent a tim jak tam dal ten zavřený tak to chytlo ono ne že to čerpadlo nedává vubec ono dává ale mín kdyby si do auta strčil tak chytne ihnet mam vyskoušeno nedoporučuju skoušet s více jetejma rozvodama .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Free-style Odesláno 28. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Tak diagnostika ukázala, nízký tlak paliva, závada na cidle hladiny aditiva a chyba déle zbavení. Nicméně se k tomu přidalo nouzové vypnutí motoru za jízdy a hláška antipollution. Zkusili jsme vyměnit erb ventil a vše stále stejně. Takže Co teď? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 přepady vstřikovaču skus 4 pruhledné hadičky .. sundej z vršku vstřikovačů ty přepadové origo hadičky a nasad na ty střiky ty průhledné aspon 10 cm dlouhé tu origo přepadovou hadičku zmačkni jinak budeš mít všude naftu a at ti de někdo startovat všechny ty 4 hadičky se musí plnit stejně a měli by se začít plnit až když motor čapne když se jedna naplní závratně vyšší rychlostí tak ten vstřikovač je K.O jestly přepady ok tak je vydřené vysokotlaké čerpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Zkusili jsme vyměnit erb ventil a vše stále stejně. Takže Co teď? DRV? ja si aj tak myslim ze pokial by bola chyba v nejakom vstreku tak by to nestartovalo az tak zle a hlavne v takom zlom stave by ho bolo citit na volnobeh Aku naftu tankujes? A ako je na tom podavacie cerpadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 ale nastartovalo a hodně zle servisuju 4 HDI čka a vim jak dokážou vypéct ale vetšinou to je opravdu vyběhané čerpadlo ono opotřebeni prostě už neudělá tlak při nízkejch otáčkách ... a tim DRV to jen oddálíš ne odstraníš a jestli mam dát 3000 za drv nebo 6000 za celé nové čerpadlo i s tim drv ventilem a mít klid na dalších 20000 ... to je každého věc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 a tim DRV to jen oddálíš ne odstraníš a jestli mam dát 3000 za drv nebo 6000 za celé nové čerpadlo i s tim drv ventilem a mít klid na dalších 20000 ... to je každého věc ......v pohode kludne nech vymeni cerpadlo pokial ma dost penazi , ale aj tak by ma pred tym zaujimalo aspon kolko to ma najazdene Km pokial by som doporucoval vymenu. Zatial som mal skusenost so zanesenim DRV podobne priznaky a podstatne lacnejsia oprava Ma dat 6000 Kc za cerpadlo co vydrzi 20 000Km ? tomu nerozumiem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 erb tam není. Vyměnil EGR nebo DRV? [upravil dne 28.5.2012 22:29 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Asi zabudol este jednu nulu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Pište to pořádně. Jestli opravujete tak, jak píšete... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Free-style Odesláno 28. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Měl to být DRV ventil. Píšu z telefonů tak to skáče. Auto má najeto 206tis. a tankují omv, papoil a v posledni době 2x tesco benzinka. Do nafty používám aditivum. Nemůže být i problém ve fapu? Aditivum jsem sice do něj dával v prosinci, ale asi se časem i tak zanese a když není správa průchodnost plynu, mohlo by to ovlivnit vše? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Free-style Odesláno 29. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2012 přidám ještě kody chybových hlášek kdyby náhodou někdo věděl co to znamená P1112 P0380 P135 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 29. květen 2012 Sdílet Odesláno 29. květen 2012 To je z PP2000, asi ne, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Free-style Odesláno 29. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2012 koblih69: ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlk406 Odesláno 29. květen 2012 Sdílet Odesláno 29. květen 2012 google taky něco ví . . . a ten třetí kód bych viděl jako chybný . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.