HakTac Odesláno 27. květen 2012 Sdílet Odesláno 27. květen 2012 Ahoj, Může teplotní čidlo před katalyzátorem způsobovat cukání hlavně u studeného motoru? Svítí mi na diag trvalá závada. Přesné znění závady: Trvalá závada. Signál teploty před katalyzátorem (katal 1). Zkrat na plus pól nebo přerušený obvod. Jde o motor 2.2 hdi. Po nastartování studeného motoru auto při klidné jízdě cuká a vyválí se z vejfuku černý dým asi špatným spálením nafty. Jakmile se motor ohřeje vše je ok. Koukal jsem na teplotu oleje a když se ručička na budíku dostane do poloviny což je myslím 90 stupňů celsia motor necuká a výfuk nekouří... Ještě jsem koukal, že je vzduchový chladič od turba od oleje, což asi opět bude děravý. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 27. květen 2012 Sdílet Odesláno 27. květen 2012 Zkontrolokuj kabel ke snímači a proměř snímač a případně ho vyměň. To že je I.C. od oleje je poměrně standardní stav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.