Jump to content

Teplotní čidlo před katalizátorem - závada


HakTac
 Share

Recommended Posts

Ahoj,

Může teplotní čidlo před katalyzátorem způsobovat cukání hlavně u studeného motoru? Svítí mi na diag trvalá závada.

Přesné znění závady:

Trvalá závada. Signál teploty před katalyzátorem (katal 1). Zkrat na plus pól nebo přerušený obvod.

Jde o motor 2.2 hdi. Po nastartování studeného motoru auto při klidné jízdě cuká a vyválí se z vejfuku černý dým asi špatným spálením nafty.

Jakmile se motor ohřeje vše je ok. Koukal jsem na teplotu oleje a když se ručička na budíku dostane do poloviny což je myslím 90 stupňů celsia motor necuká a výfuk nekouří...

Ještě jsem koukal, že je vzduchový chladič od turba od oleje, což asi opět bude děravý.

Díky za rady

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...