snopy33a3 Odesláno 26. květen 2012 Sdílet Odesláno 26. květen 2012 indukčna cievka v pežote 405 nedáva iskru .. cievka je v poriadku .. aj napetie 12 V naňu ide pri štartartovaní ... mal niekto podobný problém ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 26. květen 2012 Sdílet Odesláno 26. květen 2012 vyskousej jinou civku a uvidíš jestli bude problem trvat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snopy33a3 Odesláno 26. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 26. květen 2012 cievku som testoval tá je určite dobrá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 26. květen 2012 Sdílet Odesláno 26. květen 2012 Testoval jsi v jiném autě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snopy33a3 Odesláno 26. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 26. květen 2012 netestoval v inom aute ale zložil som si obvod na stole hádže iskru 12mm (predtým mala povrdchový zvod ale som ho opravil) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misacekk Odesláno 26. květen 2012 Sdílet Odesláno 26. květen 2012 čau taky jsem měl tento problém auto jelo a pak chcíplo a nejelo zkoušel jsem jestli to dává benzín a nedával tak jsem zkoušel čerpadlo na tvrdo a to šlo a tak jsem ho připojil na tvrdo a zkoušel nastartoval a nic. Tak jsem pak zkoušek jestli mi to dává jiskru a nedávalo a na tady na foru mi řekli že to nejspíš bude snímač otáček tak jsem dal jinej a šlo to hned jak nejde snímač tak to nedává jisku ani čerpadlo netlačí. tak zkus snímač na odpor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snopy33a3 Odesláno 27. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2012 díky .. pozrem to dočítal som sa že ten snímač je niekde na prevodovke či čo .. ozaj ? nemal by si fotku ? ... a ešte mohol by mi niekto povedať prečo indukčná cievka má 4 kontakty ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 27. květen 2012 Sdílet Odesláno 27. květen 2012 Aký to máš motor? Ak je indučka dobrá a ide na ňu 12V tak bude problém v prerušovaní kontaktu 1. To zabezpečuje modul zapaľovania na základe impulzov od snímača hornej úvrate alebo od rozdeľovača. Snímač nájdeš tesne na konci bloku nad prevodovkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snopy33a3 Odesláno 27. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2012 modul zapaľovania - myslel si modul zosilovača ? (tak je označený v knihe) a kde ho najdem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 27. květen 2012 Sdílet Odesláno 27. květen 2012 Áno, v knihe je tak pomenovaný. Neviem aký máš motor ale ja mám 1,9 a tam je na obale baterky hliníková platňa na ktorej je tlmič rázov paliva, pod tým indučka a pod ňou ten modul. Skontroluj či je ukostrený. Je to skrutkou o ten hliníkový panel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snopy33a3 Odesláno 29. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2012 Motor mám 1.6ku .. neviem či som našiel správny snímač (hornej úvrate) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 29. květen 2012 Sdílet Odesláno 29. květen 2012 To je spínač spiatočkových svetiel. Snímač býva bližšie k bloku motora a konektor má na kábliku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snopy33a3 Odesláno 2. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2012 tak potom toto v krúžku ? alebo to v štvorci ale tam ich je viac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazybiker Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 Co je v kruhu, to myslia ostatny... trochu sa prizivim k vlaknu, dnes sme presli cele auto, tiez podobny problem nedava iskru, tak sme odpojili spinac/modul zapalovania a skusil som natvrdo spojit kabliky(prerusovat rucne) indukcka pak hadzala iskru... tak som rozobral rozdelovac, vymenil v tom cievku ale stale nejde,bohuzial ten modul nemam nahradny a zo 1,9i nepasuje.... ak navtrdo to ide a prud dostava ten modul,tak asi bude problem v modele co??? Inac sa jedna o AX/106 1,1 44kW. a modul ma na rozdelovaci.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 tak potom toto v krúžku ? alebo to v štvorci ale tam ich je viac Presne to v tom krúžku. V štvorčeku je teplotné čidlo. dnes som si vyblikával závady na mojom a tiež m i vypísalo že je vadný. Vyše roka riešim vynechávanie motora. ( podľa pravidla : šuster chodí bosý) [upravil dne 2/6/12 22:59 od pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 ... ak navtrdo to ide a prud dostava ten modul,tak asi bude problem v modele co??? Inac sa jedna o AX/106 1,1 44kW. a modul ma na rozdelovaci.... Podľa mňa si to zdiagnostikoval dobre. Problém bude v module zapaľovania. ...prerob to na škodovácky s otrhovým ramienkom. V jednoduchosti je krása. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snopy33a3 Odesláno 4. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2012 tak som rozpojil konektor snímača HU a skúšal som merať odpor. Má 3 kontakty ale medzi žiadnym nie je nič (odpor je nekoneč.). motor stál...potom som zapol zapalovanie a skúšal prerušovane spojiť na obr. kontakty(postupne každý s každým ) - ale ani vtedy indukč.cievka nedávala iskru ...ktoré kontakty treba spojiť (prerušovane) aby som simuloval prerušovač ak chcem vyskúšať modul zosilnovača-induk.cievku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snopy33a3 Odesláno 4. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2012 ... ak navtrdo to ide a prud dostava ten modul,tak asi bude problem v modele co??? Inac sa jedna o AX/106 1,1 44kW. a modul ma na rozdelovaci.... Podľa mňa si to zdiagnostikoval dobre. Problém bude v module zapaľovania. ...prerob to na škodovácky s otrhovým ramienkom. V jednoduchosti je krása. prerob to na škodovácky s otrhovým ramienkom. V jednoduchosti je krása - to si myslel vážne? ak sa to dá - tak ako? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 Bolo to myslené žartom no až taká blbosť to nieje. Pri jednoduchých zapaľovaniach je kontat 1 z indukčky pripojený na odtrhové ramienko v rozdeľovači a ten zabezpečuje spínanie okruhu. Ten snímač má mať medzi dvomi kontaktami (neviem ktorými) odpor cca 900 - 1000 ohmov. Tretí kontakt je napájanie vnútornej cievky a treba merať voči kontaktu v dierke na skrutku alebo voči kostre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazybiker Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 pastorek-tak ax ko uz opravene aj zobrali :-D hrozne male auto :-D k tomu skodovackemu, bol to ako plan B, da sa to spravit len potrebujes medzikus + gufero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.