Jump to content

teplota vody pri stani auta s nastartovanym motorem


Wanpe 1
 Share

Recommended Posts

ahoj,potreboval bych radu ohledne teploty vody.za jizdy mam teplotu okolo 80-90 stupnu,ale kdyz zastavim a necham bezet motor,mam teplotu okolo stovky,rozbehne se vrtule,a teplota vyleze pres stovku,a pak pomalu pada,ja se ale bojim,aby se neco nepokazilo,co to muze byt,v tydnu jsem koupil nove cidlo teloty na chladic,a novy termostat,presto to nepomohlo.

Link to comment
Share on other sites

ahoj,mam jen jednu vrtuly,i s tim topenim to delam stejne,jako nekteri,ale zda se mi to divne,ze vystoupa tak rychle nahoru,je to tedy opravdu normalni,nemusim se bat??zapomel jsem napsat,stalo se mi ted dvakrat,ze pri zastaveni na parkovisti mi prepadem pod vickem u chladice uteklo trocha vody.bylo to chvili po tom,co jsem mel na budiku sto stupnu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

a co na tom chces riesit? podla mna je to tak, ako to ma byt. Alebo pre pokoj duse chod do mototechny a kup si nove hnede cidlo, aby si mal istotu, ze je to ok. mne to za jazdy ide na 80 stupnov podla budika, pri jazde v kolonach mestom 90 stupnov, ked to necham dlhsie tak 100 a vtedy zapne vetrak. termostat fungel novy.

Link to comment
Share on other sites

je to normalni chovani, nic nereste, je to zbytecna prace, takhle se to chova. prvni stupen zapina na 97 a vypina pri 92, druhej stupen zapina pri tusim 105. cervene pole zacina od 115st, do teto hodnoty je to bezpecne a na tuto hranici se stejne motor nedostane, kdyz je funkcni sahara. neztraci-li se voda a netvrdnou-li hadice je to OK, nejaky bastleni manualniho zapinani sahary je zbytecny

Link to comment
Share on other sites

Souhlas s Ferrym mám uplně tu samou motorizaci co wanpe 1 a dělá to uplně to samí! A též mi bylo řečeno že se nic nestane hlavně když se roztočí sahara aby to chladila! jinak by to byla špatenka:-D!

Link to comment
Share on other sites

Guest zelda93

Zdravim přidávam sem abych nezakládal nový vlákno. dneska jedu ze školy. teploměr ukazoval venkovní teplotu 35°C jedu a teplota se vyšplhala na 100° všiml sem si toho když sem stál. to neni špatný si říkam, ale když se ta teplota držela na 100° i při jízdě po městě 50km/h tak se mi to nezdálo. přijedu domu. cca 30 Km mimo město normálně 90°C a ve městě opět 100°C přijedu zastavim, koukam sahary se netočí. vypnu motor otočim klíčkem a roztočí se na druou rychlost. po chvíli jsem zkoušel a na první polohu se roztočí cca při 100°C je to normální?

a ještě jeden problém. míval sem problém na křižovatkách že se mi rosvítila kontrolka autodiagnostiky po přidání plynu se to rojelo a pak si to škytlo jako by to mělo chcípnout. výměnou vzduchového filtru sem se toho zbavil a teˇmi to začalo dělat při těch 100°C.

budu rád za každou radu a odpověď. Děkuji

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...