pitbull74 Odesláno 26. květen 2012 Sdílet Odesláno 26. květen 2012 Zdravím všechny,chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jestli je správně,že když nastartuju moji 206sw s automatickou klimou (venkovní teplota 24°c),zapne se mi ventilátor asi na 20 sekund a pak vypne a po asi minutě zase zapne a fouká před auto místo k motoru.Když jsem čuměl zepředu jak se točí vrtula tak se točila doprava tohle všechno na volnoběh a stojícím autě.Nevím jestli je to správně nebo je něco špatně,třeba přehozená polarita na motorku ventilátoru a špatné čidlo na chladiči a nebo jestli to tak má být.Prosím o radu jsem z toho jelen.Kamoš co mě na to upozornil má tu samou 206sw a jemu to prej nedělá.Za rady dík. [upravil dne 26/5/12 13:41 od pitbull74] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 26. květen 2012 Sdílet Odesláno 26. květen 2012 tak pokud sepne kompresor klimatizace, pak musi sepnout ventilator, to je spravne, ventilator se toci smerem doprava, to je taky spravne, takze bych asi problem nehledal, to, ze to fouka pred auto bych rekl, ze je jen pocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacek206 Odesláno 26. květen 2012 Sdílet Odesláno 26. květen 2012 Ja mám 206-ku 3 dverovú a ventilátor sa zapne len ak je vonku teplo a zohreje sa motor aj keď zapnem AC ventilátor sa nezapne neviem či to tak má byť alebo nie mám auto AC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitbull74 Odesláno 26. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 26. květen 2012 Dík chlapi tak teď jsem z toho zase uplně vedle.Mám auto AC a je pravda že se ten ventilátor zapne až po sepnutí kompresoru u klimi a teplo venku bylo,ale taky vedle mě stál kamoš,kterej má úplně tu samou 206 sw,akorát v jiné barvě a říkal mi taky že je to špatně tak fakt nevím co si vybrat,ale aj tak moc díky.Nejspíš budu muset zajet do peugeotu,protože mám aj problém při jízdě.Nevíte náhodou čím by to mohlo být ,že když jedu a mám sešláplej plyn pořád stejně takkolem 2500-3000 otáček mi auto ubere na výkonu jako by ho někdo chytil za prdel a kdzž přidám tak už zase jede? [upravil dne 26/5/12 17:58 od pitbull74] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pito.za Odesláno 26. květen 2012 Sdílet Odesláno 26. květen 2012 Tak ako pise Ferry funguje aj mne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezdo Odesláno 26. květen 2012 Sdílet Odesláno 26. květen 2012 no lenze zatial vieme len,ze mas 206 sw s auto AC a ze mas motor. A aky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitbull74 Odesláno 27. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2012 Mám 206 sw s motorem 1.6 16v 80kw benzín r.v.2002 [upravil dne 27/5/12 09:56 od pitbull74] [upravil dne 27/5/12 09:58 od pitbull74] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezdo Odesláno 27. květen 2012 Sdílet Odesláno 27. květen 2012 Škriacu klapku si čistil???, resp treba prečistiť od oleja aj MAP (č.6) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitbull74 Odesláno 27. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2012 Ne ne nečistil,ani nevím kde je,nemám odvahu se do něčeho pouštět,nerozumím moc motorům a všemu kolem nich a to MAP ani nevím co je škoda,ale dík za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezdo Odesláno 27. květen 2012 Sdílet Odesláno 27. květen 2012 takze,to mas zaklad,musi to byt ciste.najdi niekeho co rozumie motorom,staci mu povedat co chces,a da vsetko do poriadku. Toto sa kontroluje prve,potom sa hlada drahsia chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr_C Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 V okruhu klimatizace je tlakový spínač. Má tři vodiče a funguje následovně. 1. Okruh bez tlaku nebo s nízkým tlakem nedovolí sepnout kompresor. 2. Pří správném množství chladiva je sepnut první spínač. 3. Za provozu dojde ke zvýšení tlaku, tím dojde k sepnutí druhého spínače, který dává info pro spuštění předního ventilátoru. 4. Poslední funkce toho tlakového spínače je při překročení tlaku v okruhu klimatizace i přesto, že běží přední větrák, tak dojde k vypnutí kompresoru. Pokud se rozbíhá ventilátor hned, tak zkontrolovat ten tlakový spínač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacek206 Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 Takže ak všetko správne funguje tak ventilátor sa zapína len ak to je treba a nie hneď po zapnuťí AC kompresora ventilátor nemá bežať stále ak beží AC Tí čo písali že im to vkuse beží tak majú nefunkčný ten zlakový spínač v AC okruhu, správne som pochopil ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaxon Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 Pokud běží klima musí běžet i ventilátor,nejde však na plné otáčky.Pokud by ventilátor neběžel,přehřeje se chladič klimy a ta se vypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacek206 Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 Pokud běží klima musí běžet i ventilátor,nejde však na plné otáčky.Pokud by ventilátor neběžel,přehřeje se chladič klimy a ta se vypne. No musím to preskúmať ako to funguje u mna v aute toto som ešťe nezisťoval, len zato som písal lebo nikdy som ho nepočul bežať iba vtedy keď sa zohreje motor na 90 ale to zas chladí motor aby sa neprehrial a nie AC chladič, ale každopádne si to zisťím ako to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 U každého auta co jsem kdy měl se po zapnutí AC sepnula sahara na 1. stupeň. [upravil dne 2/6/12 20:08 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr_C Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 Tak to s tím zapínáním teda teď nevím, ale v zásadě nevidím důvod, proč by se to za normálních okolností neuchladilo náporovým chlazením za jízdy. V koloně to pak zapne při větším tlaku. Ale na mém autě se mi větrák nezapíná hned, vypadá to, že je to závislé na okolní teplotě. Jak je horko tak bych řekl že zapne, protože to slyším, ale jak potřebuji při 10°C odrosit skla, tak je ztich. Jinak já nemám toho se lvem na čumáku, ale na manželky pažoutu se zrovna hrabu v elektrice ke klimě, tak uvidím co kam jde a jak to funguje až to zprovozním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr_C Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 Tak u 206 to je to jak psal Koblih69, je tam propojení mezi panelem od klimatizace a tím ovladačem co je u větráku. Jen jsem mi nepodařilo zjistit, jaký signál tam je, teda napětí. Protože nejde klima, tak hledám po drátech, schéma mám z picasa a je to opruz, tady to funguje tady ne, na tenhle konektor se nejde dostat a tenhle drát mi zmizel ve svazku. A pak to zase dát do kupy, ať je to pojízdné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacek206 Odesláno 8. červen 2012 Sdílet Odesláno 8. červen 2012 Takže preskúmané a zisťené že po zapnutí AC sa po chvílke zapne aj ventilátor na pomalší chod (1.stupeň)...a keď sa zohreje motor v lete tak sa prepne na 2.stupeň len neviem ako to je na klímu či to vždy počas užívania beží na 1. stupeň alebo sa sem tam aj vypne a potom znuvu zapne, podľa potreby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.