Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

FAP filter a Turbo - 2.2 HDi 125 kw


martinh7

Recommended Posts

Zdravím.

Dnes som sa dostal k diagnostike nakoľko mám úbytok výkonu a mal som podozrenie na FAP filter keďže mám jemne cez 162 000 km ...

diagnostika vyhodila následovné chyby:

* systém aditivování - maximálni mez aditiva ve filtru pevných častíc

* signál tlaku turbodmýchadla (Turbo 2) diferenciálni tlak FAP

* regulace tlaku turbodmýchadla (tlak je nižší než požadavek)

...otázka je - čo to vlastne znamená pre mňa?

jasné asi je že ten FAP je už zlý, ale čo to turbo - je to len následok FAP alebo mi odišlo aj turbo :-(

ďakujem za odpovede... Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som včera ten FAP poriešil, dal som ho von cez túto firmu v Prešove.

http://www.rls-chiptuning.sk/filter-pevnych-castic-oprava.php

za 400 € mi to zrobili aj cez softvér aj manuálne vybratie. Teraz uvidíme čo ďalej.

Ten výkon mi stále chýba, a to už na diagnostike nepíše žiadne chyby.

Myslím, že to bude asi turbo, nakoľko je to bi-turbo a výkon sa mi zapína pri cca 3500 otáčkach /vtedy to riadne oprie do sedadla/. Neviem čo iné by to mohlo byť. Aj keď auto nedymí ani nevykazuje známky nejakého hluku ani nič iné. Správa sa normálne až na ten výkon, ktorý sa zvýši pri 3500 otáčkach /vtedy začína turbo pracovať/ :myslim:myslim:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no možné to je, ten FAP to byť vôbec nemusel, ak jedno turbo nepracovalo, viac než logické že to bude turbo spodných otáčok, preto nížší tlak než požadavek, chyby to mať nebude lebo je tlak nižší...v RLS ti to mohol dať na brzdu, a podľa výkonu by ste to možno zistili, inak 400eur za vybratie fapu??? hmm, to si mohol aj vybrať, prečistiť, teplá voda a vysoký tlak, a za 200eur ti to urobia, to by bol vlastne REPAS, samozrejme vybratím sa to dá tiež vyriešiť, ale EK??? No čo už, RLS mi chipoval prvé auto, bol som spokojný, teraz druhé sa mu nechcelo, bol na dovolenke, dal som ho inému, v Košiciach a musím povedať že za stejné peniaze aj s výsledkom merania pred aj po úprave, PROFITUNING Košice, má tam aj brzdu, zájdi k nemu za 30eur ti odmeria výkon, a predokladám že ti aj pomôže, nakoľko tam má hneď aj servis.....Južná trieda 119, vchod z Rastislavovej ulice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FAP som mal určite už zlý - aj počet km už 165 000 a hlavne písalo to aj na diagnostike a viac krát som to skúšal - čo sa týka toho turba tak dikes za radu a zrejme tam aj zájdem do KE - myslím aj, že ten FAP nebude mať na EK nejak zvlášť veľký význam - som s viacej ľudmi hovoril čo už FAP nemajú, ale tak uvidíme o rok .-) /vtedy mam EK/ :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mám 225tis. km na starom P607, tam km fakt rolu nehrajú, FAP originál, existuje aj čistenie FAPU cez diagnostiku, samozrejme bez FAPU budeš mať menej problémov, a chyby typu nižší alebo vyšší tlak ti nebude vypisovať, nakoľko ich zaznamenáva práve snímač pred a po FAP...a ten museli upraviť, aby ti to nedávalo problémy...predpokladám že priamo turbo to asi nebude, môže byťlen zaseknutá membrána na naklápanie lopatiek...podľa toho ako vyzerá, tak dosť možné, je to vlastne dvojturbo, dva jednom...a to by teoreticky mohol byť problém...trebá odpojiť hadičky na podtlak a skúsiť nasať či otvára, alebo nie, a potom či aj drží...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...