Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nefunkční topení


Tom_206

Recommended Posts

Po nějáký tý době jsem se rozhodl, že budu řešit tenhle problém s nefunkčním topením:

Ke konci zimy jsem přišel k autu, nastartoval, zapnul topení a samozřejmě topení se nezapnulo, nereaguje na žádnej ovladač, kromě na nastavení teploty. Topení vzduch nefouká, ale při položení ruky na výdechy topení je cítit, že jsou ohřátý. Takže jedinej znatelnej efekt topení je to, že dokáže za dlouhou dobu ohřát vedení až do interiéru.

Předem díky za jakoukoliv radu a návod na opravu. :)

Jde o Peugeot 206, 1.1, r.v. 99, nemux, vin: VF32CHZFE40146377

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvůj popis je nesrozumitelný.

Pochopil jsem, že nefouká ventilátor topení. Máš manuální ovládání, to znamená, že rychlost se ovládá přepínačem jako na obrázku.

Takže v tom případě jsou pravděpodobné příčiny (v pořadí pravděpodobnosti): pojistka, předřadné odpory, motor, přepínač a možná snad spínací skříňka.

[upravil dne 1.6.2012 21:29 od P607Olda]

post-3499-1410962475447_thumb.jpg

[upravil dne 1.6.2012 21:30 od P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 let později...

Zdravím našel jsem toto téma,které je sice starší,ale mám asi podobný problém a nevím co by mohlo být špatně.Jde o to,že mne sice ventilátor fouká,ale nejde mi teplý vzduch do interiéru.Respektive po zavření klapky cirkulace vzduchu teplý vduch jde,ale za chvíli se v autě nedá dýchat a auto je teď po ránu hned dost zamlžené  takže musím klapku zase otevřít na venkovní vzduch a auto se jakž takž odmlží,ale z výdechů jde hned ledový vzduch.Je to normální?Díky za info.Jak to funguje Vám.Takto mi to vychází abych to měl někde uprostřed což,ale asi není správné nastavení.Díky za info.

206 1.4i r.v.99

Upraveno uživatelem stagrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tzn. topí málo.

Pokud je vina na straně vody, tak je ucpané, anebo zavzdušněné. Nedělal jsi něco (termostat, vodní pumpa) kdy se mohlo zavzdušnit?

Pokud je vina na straně vzduchu, tak nepřepíná klapka, anebo je radiátor ucpaný nečistotmi ze vzduchu. Jak je na tom pylový filtr?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

právě já jsem ještě na to nesáhl,takhle jsem to už koupil a teď ten problém řeším ale je toho hodně co to může být to bych mohl rozebrat půlku auta a tak zkouším čí po upřesnění bych mohl nějaký vady vyloučit .....ptal jsem se i předešlého majitele ale nereaguje a tak to zůstalo na mě. 
jako to že to netopí bych taky řekl že něco s vodou....Termostat bych řekl že je OK když vrací teplotu motoru ze 70°zpět na 90°a tak to zůstává bych řekl že termostat sepne vždy když se motor zchladí,ale zas že nejde ani regulace otáček ventilátoru vůbec nic se neděje a teď ještě jestli je to 4ka vlastně max foukání na přímo a proto fouká a nebo jak to je.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mnoho slov, není rozumět.

1. Foukání: jde na jednotlivé stupně, nebo jen na 4 (max) nebo vůbec?

2. Teplota: Motor dosáhne 90 stupňů?

3. Poté vzduch fouká horký, nebo jen teplý, nebo studený?

4. Lze regulovat teplotu vzduchu?

Odpověz na každou otázku. Pokud se ve tvé odpovědi nevyznám (neporozumím) tak nebudu odpovídat.

V profilu máš 306, ale dotaz jsi položil do 206. O jakém autě se bavíme?

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...