kutil1 Odesláno 25. květen 2012 Sdílet Odesláno 25. květen 2012 Při startování auta mi to zacukalo a chcíplo a musel jsem start opakovat. Pak běžel motor OK, ale rozsvítila se kontrolka vpravo nahoře na teploměrem u 407 (něco jako hydraulický válec s čárkami) a objevila se hláška Depollution system faulty. Při opakovaném vypnutí a zapnutí motoru hláška nezmizela, ale zmizela po odstavení vozu asi na 30 minut a po novém nastartování. Pak asi 300 km ježdění bez hlášky, až dnes se mi stalo totéž. Napíchl jsem to na diu a v závadách se mi objevilo: Přechodná závada: Ovládání zapalovací cívky 1 přerušený obvod, zkrat na plus pól kostru. a další Přechodná závada: Elektromagnetický ventil EGR Koherence. Pak jsem si našel cívku 1. 3. a nahlásilo mi to: někdy - Aktivace ukončená zkrat na kostru. někdy - Aktivace ukončená obvod přerušen Pak jsem si našel cívku 2. 4. a nahlásilo mi to poprvé: Aktivace ukončená zkrat na kostru. a po dalších opakováních, že je cívka 2. 4. OK. Co radíte? Pokud je to cívkou - kde to v motoru je? Je těžká demontáž? Dají se cívky zaměnit, abych vyzkoušel, jestli je to cívkou, nebo vedením od do cívky? Nemůže ta hláška Depollution system faulty být spojená s tou přečtenou závadou Pře?hodná závada: Elektromagnetický ventil EGR Koherence. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. květen 2012 Sdílet Odesláno 25. květen 2012 Určitě to souvisí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil1 Odesláno 25. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2012 Určitě to souvisí Tak co by mělo být na výměnu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. květen 2012 Sdílet Odesláno 25. květen 2012 Napiš VIN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil1 Odesláno 25. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2012 Napiš VIN Je na SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil1 Odesláno 25. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2012 Ta svítící kontrolka dle návodu k obsluze je: Kontrolka systému omezování škodlivin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. květen 2012 Sdílet Odesláno 25. květen 2012 Takhle to vypadá - je to zapalovací rampa. Požádej někoho z členů jeslti by ti na chvilku nepůjčil rampu na vyzkoušení. Asi v ní bude prasklina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil1 Odesláno 25. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2012 Takhle to vypadá - je to zapalovací rampa. Požádej někoho z členů jeslti by ti na chvilku nepůjčil rampu na vyzkoušení. Asi v ní bude prasklina. A to by souviselo se hláškou Přechodná závada: Ovládání zapalovací cívky 1 přerušený obvod, zkrat na plus pól kostru. Nebo Pře?hodná závada: Elektromagnetický ventil EGR Koherence? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. květen 2012 Sdílet Odesláno 25. květen 2012 S tou 1. to EGR bych zatím vymontoval a vyčistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil1 Odesláno 25. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2012 S tou 1. to EGR bych zatím vymontoval a vyčistil. Neznám to, kde to ERG najdu? Je na to potřeba spec nářadí? Poradíš? Jinak odpoledne jsem měl 7 x popojíždění. Poprvé 3x tu závadu to hlásilo, teď při posledních 4 jízdách se závada neobjevuje - zatím, začne to znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. květen 2012 Sdílet Odesláno 25. květen 2012 EGR ventil je číslo 1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil1 Odesláno 29. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2012 EGR ventil je číslo 1. Díky za info. Jestli mi můžeš napsat, protože závada zase včera znovu začala: - Jakou má funkci ten ventil? - Nepoškodí se těsnění při demontáži od motoru? - Je na to potřeba spec. nářadí, konkrétně co? - Ten elmag fitr jde pak rozebrat - jsou tam na poškození další těsnění? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 29. květen 2012 Sdílet Odesláno 29. květen 2012 - ventil přepouští část výfukových plynů do sání a ty se znovu spalují - nižsí emise - mělo by se měnit, což se často stejně nedělá - je tam šroub č. 70 tuším, že to je klíč č. 10 - vyndat a vyčistit něčím co rozpouští karbon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil1 Odesláno 30. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2012 A ten elmag. ventil dostává informaci z 1. lambda soondy přes řídící jednotku? Tedy když jsou určité exhalace, tak ventil se otevře a jdou spaliny znovu do sání, pokud jsou exhalace OK, tak je ventil zavřený a výfukové plyny nejdou vůbec do sání? Co se děje, když závada na přístrojovce svítí, ale zdá se mi, že auto jede normálně. Může zůstat kvůli této závadě auto nepojízdné? Co se týče té zapalovací rampy. V té rampě jsou cívky? Protože dia hlásí o závadě na cívkách 1,4 a 2,3, že jsou OK. Ty jsi psal, že může být prasklina na rampě. [upravil dne 30/5/12 17:30 od kutil1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil1 Odesláno 30. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2012 Tak jsem vymontoval rampu, pročistil, vyfoukal a udělal test - testovala se cívka 1,4 a 2,3 a dnes při testu to závadu neukázalo. Ale po nastartování otáčky poklesnou skoro do chcípnutí, pak naskočí na normální. Takto to dělalo, dokud jsem nevymazal závady. Po vymazání závad. dia závady teď momentálně neukázala a po jednom nastartování se nerozsvítila ta kontrolka na palubovce. K tomu mázání závad - dal jsem to i do vlákna Lexia: Když mažu v Planet 2000 závadu, tak mne to navádí na okno, kde se musí zadat počet km, ale hlavně je tam jakýsi nápis, že se může vymazat závada jenom 40x. Prostě o počtu 40 se tam píše.Může to někdo vysvětlit? Co když smažu závady 40 x, co se pak nastavuje? [upravil dne 30/5/12 17:29 od kutil1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 30. květen 2012 Sdílet Odesláno 30. květen 2012 Pokud vím, tak to píše že je možný zápis 50x. Po vyčerpání počtu zápisů se jede bez záznamu km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil1 Odesláno 30. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2012 Pokud vím, tak to píše že je možný zápis 50x. Po vyčerpání počtu zápisů se jede bez záznamu km. Tak to je příznivá zpráva. Benziňák 407 1997 ccm tam má 40x. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 30. květen 2012 Sdílet Odesláno 30. květen 2012 No, možná to je podle motoru. Většinou díagnostikuji diesely a tam to píše 50x. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil1 Odesláno 30. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2012 No, možná to je podle motoru. Většinou díagnostikuji diesely a tam to píše 50x. Zkoušel jsem odpojit konektor od toho elmag. ventilu, který je výše na obrázku a vůbec jsem nenastartoval. Samozřejmě, když je zapojen tak motor běží. Co se stane konkrétně, že motor nechytne, když je ten ventil odpojený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.