Fantik Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 dobry mam auto peugeot 406 2.0hdi 80kw a odislo mi turbo chcel by som ho zamenit za vecsie ale neviem z coho mi tam bude pasovat nevie mi niekto poradit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 Doporučuju něco takovýho. S větším by to mělo těžkej předek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 :super ... a co sa ti na tvojom nepaci? Myslis ze aj keby si tam nejako narval nieco silnejsie tak by to motoru pomohlo? Je stavany na take ake mas tak nic nevymyslaj a kup rovnake ake si tam mal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 Dát větší turbo není jen tak...musí tomu taky odpovídat pajšl motoru... Neříkám, že by 2.0 HDI větší turbo nevydrželo, nějákou výkonovou rezervu určitě má... otázkou je, jak dlouho by ti ten motor vydržel .. Koblih: :D [upravil dne 24/5/12 20:23 od Tom_206] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ledy Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 tobě nestačí co to má? ... co bych za 80 KW dal .. já tam měl 66KW když to vyjelo z továrny .. kolik koníků asi uteklo za 12 let ?... děsim se až to půjde na brzdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Odesláno 24. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2012 tak ja som chcel tam dat vecsie turbo preto lebo by som chcel menit aj vstreky a potom to dat nacipovat aby som potom nelutoval ze som hned nedal nieco vecsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olda Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 Větší turbo by udělalo turbodíru jako kráva,dal bych origo,co má být.To Koblihovo ale nevypadá zle:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 Koblih :super :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 Jojo větší vstřiky... jak jinak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Odesláno 24. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2012 tak poradte mi ako mam zvysist vykon ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 Kup si jiný, silnější auto Nech si to chipnout.... u HDI bych se o víc nepokoušel, jestli s tím chceš ještě nějákou dobu jezdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Odesláno 24. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2012 Aj to je moznost Ale len chip to sa mi zda malo .. mylslel som ze vecsim turbom tomu dost pomozem len nemam sajnu z coho tam dat to turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 Dát větší turbo není jen tak... nehledě na to, že z jinýho auta bys tam turbo dával asi jen těžko.... Musel bys zvolit něco univerzálnějšího, následně upravit většinu vnitřností, nejlépe vyměnit za kovaný aby to něco vydrželo... Takže investice v řádech desetitisíců minimálně Následne bys to musel všechno nechat odladit...Je to celkem alchymie. Navíc všechno by bylo zakázková výroba. A to to beru hodně zjednodušeně... Chip bohatě stačí Nehledě na to, že když ho udělá člověk, co tomu rozumí, tak se ti nezkrátí životnost a nárůst výkonu bude solidní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 Aj to je moznost Ale len chip to sa mi zda malo .. mylslel som ze vecsim turbom tomu dost pomozem len nemam sajnu z coho tam dat to turbo nepomoze pozeras vela filmov Proste davat tam neoriginalne diely \"zabije\" tvoj motor... [upravil dne 24/5/12 20:38 od JanoRS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 nevim proč si z toho dela vetšina lidí prdel? je to normalni otazka. třeba me by to taky zajimalo. bohužel toto u puga nikdo nezkouší. v tomto jsou lidi jezdici s koncernem daleko ve předu. takže pokud chces neco takovýho dělat tak budeš mustet experimentovat. tady se odpovedi nedočkaš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 Čakom: Máš pravdu... lidi u koncernu jsou v tom hodně napřed... hlavně je to tím, že se pro koncern vyrábí znatelně víc dílů na motor. U puga je problém v tom, že performance dílů přímo na danej typ je málo - pak nezbývá nic jinýho než zakázková výroba a nebo upravit univerzální díly. A lidi to radši vzdají a nepokouší se o to v takové míře jako u VW apod. Což je škoda Já se pokusil o lehčí performance - měním u 1.1 určitý díly za díly ze silnější motorizace, výhodou je ta kompatibilita - bohužel není tomu tak u všech motorů. Jinak souhlasím, mohli by jsme být tolerantnější vůči takovým dotazům... [upravil dne 24/5/12 21:48 od Tom_206] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 zkus kouknout sem ty odkazy mi nekdo poslal když jsem se zabival podobnýma otazkama co ty http://www.tdocuk.com/viewtopic.php?f=41&t=1522 http://www.tdocuk.com/viewtopic.php?t=477 http://www.tdocuk.com/viewtopic.php?t=449 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Odesláno 24. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2012 skoda ze to nieje take jednoduche ako u koncernovych aut tak ostava mi uz len dat tam turbo z 80kw take ake tam bolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 http://www.efterz.com/car-uk.asp?car=18 http://www.efterz.com/lars/turbo_guide/how_to_fit_a_cdi270_turbo.htm [upravil dne 24.5.2012 22:19 od čakom] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 Co zkusit odstranit nebo vyměnit kat za průchodnější, odstranit EGR, přepracovat sání na průchodnější, upravit výfuk, přemapovat jednotku, pak možná řešit nějákej ten IC apod. nevím co všechno by šlo udělat ještě u HDI, moc naftě nehovím... Nebude to jen tak, ale trochu to poladit by nemusel být až takový problém Ale počítej, že to nějákou tu kačku spolkne... Projeď odkazy od čakoma, poradí ti to asi víc, než tahle diskuze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.