Jump to content

peugeot 406 vymena turba za vecsie


Fantik
 Share

Recommended Posts

Dát větší turbo není jen tak...musí tomu taky odpovídat pajšl motoru... Neříkám, že by 2.0 HDI větší turbo nevydrželo, nějákou výkonovou rezervu určitě má... otázkou je, jak dlouho by ti ten motor vydržel ..:roll

Koblih: :D :D :super

[upravil dne 24/5/12 20:23 od Tom_206]

Link to comment
Share on other sites

Dát větší turbo není jen tak... nehledě na to, že z jinýho auta bys tam turbo dával asi jen těžko.... Musel bys zvolit něco univerzálnějšího, následně upravit většinu vnitřností, nejlépe vyměnit za kovaný aby to něco vydrželo...

Takže investice v řádech desetitisíců minimálně ;) Následne bys to musel všechno nechat odladit...Je to celkem alchymie. Navíc všechno by bylo zakázková výroba. A to to beru hodně zjednodušeně...

Chip bohatě stačí ;) Nehledě na to, že když ho udělá člověk, co tomu rozumí, tak se ti nezkrátí životnost a nárůst výkonu bude solidní :)

Link to comment
Share on other sites

Aj to je moznost :) Ale len chip to sa mi zda malo .. mylslel som ze vecsim turbom tomu dost pomozem len nemam sajnu z coho tam dat to turbo

nepomoze :grr pozeras vela filmov :aut Proste davat tam neoriginalne diely \"zabije\" tvoj motor...:bacha

[upravil dne 24/5/12 20:38 od JanoRS]

Link to comment
Share on other sites

nevim proč si z toho dela vetšina lidí prdel? je to normalni otazka. třeba me by to taky zajimalo.

bohužel toto u puga nikdo nezkouší. v tomto jsou lidi jezdici s koncernem daleko ve předu. takže pokud chces neco takovýho dělat tak budeš mustet experimentovat. tady se odpovedi nedočkaš.

Link to comment
Share on other sites

Čakom: Máš pravdu... lidi u koncernu jsou v tom hodně napřed... hlavně je to tím, že se pro koncern vyrábí znatelně víc dílů na motor.

U puga je problém v tom, že performance dílů přímo na danej typ je málo - pak nezbývá nic jinýho než zakázková výroba a nebo upravit univerzální díly. A lidi to radši vzdají a nepokouší se o to v takové míře jako u VW apod. Což je škoda :)

Já se pokusil o lehčí performance - měním u 1.1 určitý díly za díly ze silnější motorizace, výhodou je ta kompatibilita - bohužel není tomu tak u všech motorů.

Jinak souhlasím, mohli by jsme být tolerantnější vůči takovým dotazům... :):blablabla

[upravil dne 24/5/12 21:48 od Tom_206]

Link to comment
Share on other sites

Co zkusit odstranit nebo vyměnit kat za průchodnější, odstranit EGR, přepracovat sání na průchodnější, upravit výfuk, přemapovat jednotku, pak možná řešit nějákej ten IC apod. nevím co všechno by šlo udělat ještě u HDI, moc naftě nehovím...

Nebude to jen tak, ale trochu to poladit by nemusel být až takový problém :) Ale počítej, že to nějákou tu kačku spolkne...

Projeď odkazy od čakoma, poradí ti to asi víc, než tahle diskuze...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...