dusankrizan Odesláno 24. květen 2012 Sdílet Odesláno 24. květen 2012 Zdravim všetkych 607károv chcem sa opýtat,aku mate skusenost alebo vyjadrenie k motoru 2.0 hdi 100KW 136 koni rok vyroby 2007,alebo mám ist radšej do 607 s motorom 2,2 hdi tiež 100KW.Chcem sa ešte spýtat,vydrž FAB FILTRA v peugeote r.v 2007,ide mi o to,že má najazdenych 136tis km a majitel tvrdi,že menil Fab...V aute je zabudovane JBL audio ale neviem prist či tam je radio RT 3 alebo RT 4 a aky je rozdiel medzi radiami....moc dakujem za pripadne poradenstvo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 25. květen 2012 Sdílet Odesláno 25. květen 2012 JBL jednoznačne, daj sem VIN, a dozvieš sa všetko, ja na svojej 2,2HDi som FAP nikdy nemenil, teraz má 225000 a je v pohode, okrem toho menia ho väčšinou za REPAS, čo je vlastne vyčistený starý FAP filter, kúpil som práve 2.0HDi, a vcelku sa mi zdá byť OK, podľa VIN tieto motory často v servisoch nie sú, pozeral som aj na 2.7HDi, ale keď som videl históriu, odradilo ma to, a to som mal k dispozícii len jednu náhodne...Zisti si či sú km pravé... [upravil dne 25/5/12 18:56 od Robi607] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusankrizan Odesláno 26. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 26. květen 2012 dakujem,som myslel,že už mi nikto neporadí....tu je ten vin VF39URHRH92224301,prosim vas skuste mi zistit čo najviac o aute,hovoríte,že ten 2,0 je teda v poriadku,a interval vymeny fab sa mi zda je 180 000 pri tomto roku a nechapem prečo sa menil ked majitel píše,že má 134 000 nabehaných...ešte raz dakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 26. květen 2012 Sdílet Odesláno 26. květen 2012 Životnost FAPu je dána, jak se s tím jezdí. Ve městě to tolik nevydrží. Takže j´klidně vyměněný být může. Celkově si myslím, že všechny motory jsou OK. Natrefit můžeš vždy na nějaký ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 27. květen 2012 Sdílet Odesláno 27. květen 2012 Čo se týká motorů tak buď 2.0 a nebo pokud tedy 2,2 pak Biturbo (175 HP). Fap nemá smysl řešit dopředu neodhadneš nic, pouze pres diagnostiku můžeš kouknout na zaplnění. Nový se dá sehnat kolem 7 tis. takže není důvod to nějak extra řešit. 607 má daleko víc problémů, které ti vytáhnou peníze z kapsy. Daleko důležitější je třeba stav spojky s pod. JBL mě ve služební 607 hrubě zklamalo, ale to už je jiná pohádka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 27. květen 2012 Sdílet Odesláno 27. květen 2012 Dusankrizan, tady máš charakteristiku tvého auta: Charakteristiky vozidla Modelová řada 607 MODERNIZOVANÝ Č. APV/PR 10719 89 2 0329 Datum poč. záruky 22.12.2006 Nové předpisy EU e2*98/14*0199*12 Všeobecné informace DRUH VÝROBKU OSOBNÍ VOZIDLO OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU PEUGEOT MODELOVÁ ŘADA 607 MODERNIZOVANÝ TYP KAROSERIE SEDAN 4-DVEŘOVÁ ÚROVEŇ VÝBAVY VYŠŠÍ VYSOKÁ MOTOR VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10BTED4 PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 6 TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ BARVA KAROSERIE EZR - LAK ŠEDÝ ALUMINIUM TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA PARSIFAL + EFKA \"UC\" BARVA ČALOUNĚNÍ \"FT\" PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA ML6 CL MOTOR (TYP) MOTOR TYP EW/DW PŘÍDAVNÝ EMBLÉM BEZ PŘÍD MONOGRAMU Charakteristiky vozidla ÚROVEŇ VÝBAVY VYŠŠÍ VYSOKÁ TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ BARVA KAROSERIE EZR - LAK ŠEDÝ ALUMINIUM TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA PARSIFAL + EFKA \"UC\" BARVA ČALOUNĚNÍ \"FT\" PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA ML6 CL ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ BEZ PROMĚN ÚČINKU Přívod paliva do motoru MOTOR VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10BTED4 DETEKTOR VODY FILTRU MOTOROVÉ NAFTY BEZ DETEKCE VODY V NAFTOVÉM FILTRU PALIVO NAFTA EMISNÍ PŘEDPIS (MOTOR) SPLŇUJE EMISNÍ PŘEDPIS EURO 4 (MOTOR) MOTOR (TYP) MOTOR TYP EW/DW CHLAZENÍ OLEJE VÝMĚNÍK CHLAD KAPALINY/OLEJE MOTORU CHLAZENÍ MOTORU CHLADIČ TLOUŠŤKY 32 - 21 DM2 HLINÍK PÁJ NATVRDO OHŘEV OKRUHU ODVODU PLYNŮ Z KLIKOVÉ SKŘÍNĚ BEZ ŽHAVENÍ OKRUHU ZMĚNA VÝKONU (MOTOR) STANDARDNÍ VÝKON PALUBNÍ DIAGNOSTICKÝ SYSTÉM EOBD AUTODIAGNOSTIKA \"EOBD\" ZAŘÍZENÍ NA SNÍŽENÍ EMISÍ VE VÝFUKOVÝCH PLYNECH RECIRKULACE VÝFUKOVÝCH PLYNŮ \"EGR\" TECHNICKÝ EMISNÍ PŘEDPIS VOZIDLA VOZIDLO TECHNICKY SPLŇUJE EMISNÍ PŘEDPIS EURO 4 FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC PYLOVÝ FILTR VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 1 RYCHLOST 150 W AERO ZACHYCOVÁNÍ BENZINOVÝCH PAR BEZ RECYKLACE BENZÍNOVÝCH PAR TĚLESO ŠKRTICÍ KLAPKY (SÁNÍ VZDUCHU DO MOTORU) BEZ TĚLESA ŠKRTICÍ KLAPKY (SÁNÍ MOTORU) Převodovka - Převodné ústrojí PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 6 PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA ML6 CL PŘEVODOVÝ POMĚR CP 16 X 69 STYL KOLA KOLO TOSCA 17 PALCŮ PNEUMATIKA (ROZMĚRY, TYP) PNEUMATIKA 225X50X17 Y KOLO (TYP) MONTÁŽ SLITINOVÉHO RÁFKU 3 UKAZATEL POKLESU TLAKU V PNEUMATIKÁCH INDIKÁTOR ZTRÁTY TLAKU PNEUMATIK TYP PŘEVODOVKY ML6C Pérování - Řízení - Brzdy ZADNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR >ZKRUT TYČ ZAD PRŮM 24 ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ BEZ PROMĚN ÚČINKU PŘEDNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR VPŘEDU PRŮMĚR 25 ODPRUŽENÍ / ZAVĚŠENÍ NORMÁLNÍ PÉROVÁNÍ AKTIVNÍ ODPRUŽENÍ BEZ PROMĚN PÉROVÁNÍ ŘÍZENÍ (FUNKCE) ELEKTROHYDRAULICKÉ ŘÍZENÍ S POSILOVAČEM Karoserie - Vybavení ZAŘÍZENÍ PRO PŘIPOJENÍ PŘÍVĚSU BEZ TAŽNÉHO ZAŘÍZENÍ ANTÉNA ANTÉNA + GPS + GSM OZDOBNÝ KRYT KOLA (STYL) TYP TOSCA PŘÍDAVNÁ OCHRANA (POD MOTOREM) BEZ DOPLŇOVÉHO KRYTU POD MOTOREM DOPLŇKOVÁ FUNKCE VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA RETRO EXT RABAT ELEC +MARCHE AR+MEMO COND +PASSAGE STĚRAČ SVĚTLOMETU STÍRAČ SVĚTLOMETU NÁHRADNÍ KOLO PLECHOVÝ RÁFEK+STAND PNEU VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (VZHLED SKLA) TÓNOVANÉ SKLO VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (ZAKŘIVENÉ NA STRANĚ ŘIDIČE) ASFÉRICKÉ SKLO VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA U ŘIDIČE OTVÍRACÍ STŘECHA PEVNÁ STŘECHA OKNO (TYP) ČS+ZAD BOČ VÍCEVRS ODS KROMĚ SINGAPOUR Vybavení interiéru TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA PARSIFAL + EFKA \"UC\" ALARM S ALARMEM ZAPALOVAČ CIGARET PŘEDNÍ+ZADNÍ ZAPALOVAČ CIGARET ZADNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS BEZP PÁSY ZAD 3 NAVÍJEČE 3-DVEŘ PŘEDNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS PÁS S PŘEDPÍNAČEM SE SIGNALIZACÍ PODNEBÍ (VNĚJŠÍ TEPLOTA) ZEMĚ NORMÁLNÍM PODNEBÍM RYCHLOSTNÍ STUPNICE STUPNICE V KM/H STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO SDRUŽENÝ PŘÍSTROJ (CHARAKTERISTIKY) STUPNICE DO 250 KM/H NEBO 150 M/H POZADÍ SVĚTLÉ UKOTVENÍ DĚTSKÝCH SEDAČEK BEZ UKOTVENÍ DĚTSKÝCH SEDAČEK ISO VZADU VPRAVO REPRODUKTOR 4 REPRO VPŘEDU (2 TW + 2 REP) + 6 REPRO VZADU STÍNĚNÍ (ROLETKA, BOČNÍ SLUNEČNÍ CLONA, CLONA STŘEŠNÍHO OKNA) ELEKT ZAD ROLETA NASTAVENÍ VÝŠKY PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE ZDVIH ZAŘÍZENÍ SPOL PODÉL SEŘÍZENÍ+PŘED OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE OVL PŘED SEDADLA ŘIDIČE S PAMĚTÍ OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE OVL PŘED ELEK SEDADLA SPOLUJEZDCE KOMPAKTNÍ DISK MONTÁŽ S KOMPAKTNÍM DISKEM NAVIGAČNÍ SYSTÉM S NAVIGAČNÍM SYS S BAREVNÝM DISPLEJEM ŽÁROVKY DO SVĚTLOMETŮ VÝBOJKA SPOUŠTĚČ ZADNÍHO OKNA ELEKTRICKÉ SEKVENČNÍ OVLÁD OKEN VZADU + ZAMYKÁNÍ DISPLEJ DISPLEJ (OBR VIDEO 16/9 +RÁDIO+HODINY,TEPLOMĚR,CD) VYHŘÍVACÍ VLOŽKA NEVYHŘÍVANÉ SED PŘEDNÍ BOČNÍ AIRBAG BOČNÍ NAF VAKY HRUDNÍKOVÉ VPŘEDU+VZADU + HLAVOVÉ AIRBAG SPOLUJEZDCE NAFUKOVACÍ VAK NA STRANĚ SPOLUJEZDCE NEUTRALIZACE AIRBAGU MANUÁLNÍ NEUTRALIZACE VAKU AIRBAGU SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY AUTOM SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ ROZHLASOVÝ PŘIJÍMAČ SYSTÉM RÁDIA S TELEFONEM \"RT3\" CHLAZENÍ KLIMATIZACE AUTOMATICKÁ KLIMATIZACE TEMPOMAT (REGULÁTOR RYCHLOSTI) REGULATEUR ET LIMITATEUR VITESSE VNITŘNÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO VNIT ZPĚTNÉ ZRCÁTKO SE ZATEM VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (ZAKŘIVENÉ NA STRANĚ ŘIDIČE) ASFÉRICKÉ SKLO VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA U ŘIDIČE DETEKCE PŘEKÁŽKY RADAROVÝ DETEKTOR PŘEKÁŽKY VPŘEDU I VZADU BOČNÍ ROLETKY BEZ BOČNÍCH ROLET UKAZATEL POKLESU TLAKU V PNEUMATIKÁCH INDIKÁTOR ZTRÁTY TLAKU PNEUMATIK PŘEDNÍ OPĚRKA HLAVY (FUNKCE) PŘED ELEKTRICKÁ OPĚRKA HLAVY VRCHNÍ KOBEREC S PODLADOVOU PODL KRYTINOU ZESILOVAČ – EKVALIZÉR SE ZESILOVAČEM S EQUALIZÉREM OKNO (TYP) ČS+ZAD BOČ VÍCEVRS ODS KROMĚ SINGAPOUR VOLANT VOLANT PERFOROVANÁ KŮŽE 4 RAMENA VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 1 RYCHLOST 150 W AERO PAKET VARIABILNOST / ERGONOMIE PŘEDNÍHO SEDADLA S PAKETEM VARIABILITA ERGONOMIE PŘEDNÍHO SEDADLA Elektrická část ALTERNÁTOR ALTERNÁTOR TŘÍDY 18 AKUMULÁTOR AKUMULÁTOROVÁ BATERIE L5 600 STARTÉR STARTÉR TŘÍDY 6+ ZVLÁŠTNÍ OSVĚTLENÍ AUTOMATICKÉ ROZSVÍCENÍ SVĚTEL DOPLŇKOVÁ FUNKCE VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA RETRO EXT RABAT ELEC +MARCHE AR+MEMO COND +PASSAGE ŽÁROVKY DO SVĚTLOMETŮ VÝBOJKA MULTIPLEXNÍ ROZVOD MULTIPLEXNÍ ROZVOD CAN CAN SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY AUTOM SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ Značky výbavy Různé KRITÉRIA VARIACÍ, CÍLOVÁ KLIENTELA STANDARD ATMOSFÉRA NORMÁLNÍ OVZDUŠÍ STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO SESKUPENÍ VYBAVENÍ VÝBAVA HLINÍK + MIKRO KARBON BOČNÍ NÁRAZY DVEŘE NEZESÍLENÉ JÍZDA ŠŤASTNOU CESTU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusankrizan Odesláno 27. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2012 všetkym vám moc dakujem,hladam 607 facelift tak keby ste niekto predával tak mi dajte vediet...email dusankrizan@post.sk.ešte raz dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Dobré rady nad zlato....hehe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 Čo sa týka hudby, ak chceš navigáciu, tak tam bude určite JBL, nie je to ale upozorňujem nič prevratné, to čo som mal v mojej starej 607 sa s týmto ani z ďaleka porovnávať nedá, ale nehraje to až tak hrozne, treba to len vytlmiť, aby sme nemali rezonancie plastov, a možno bude nasledovať aj výmena repro, za kvalitnejšie, uvidíme...horšie je to s repro vzadu, tzv. subwoofer, hehe to je ale sranda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusankrizan Odesláno 28. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2012 no ja zas od JBL čakám hodne vela,,no dobre že si povedal,aspon nebudem tak sklamaný..si spokojny s autom,,lebo nemá 607 najlepšie ohlasy...ale asi zaleží od kusu,,keby si nahodou sa rozhodol predávat svoje..tak ma kontaktuj. r.v 2008 2.0hdi nie je čo riešit :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 28. květen 2012 Sdílet Odesláno 28. květen 2012 podla mna 2,0 je na to auto malo a JBL v 607 sklamalo aj mna, v 406 to podla mna hralo lepsie, tie zadne \"sub\" su tusim na 2 veci zatial najlepsie \"origos\" audio som asi pocul v MB E W211 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 Čo sa týka 2.0 je málo, nesúhlasím, aj keď je pravda že som sa toho trochu bál, ale po úprave ide lepšie ako moja predošlá 2.2HDi, som maximálne spokojný, 406Nm pri 2025 otáčkach je slušný výkon, a aj v šetske to auto ide veľmi živo....osobná skúsenosť...a máš pravdu origo má asi najlepšie riešené Mercedes, ale počul som aj iné systémy, avšak v iných autách...hehe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 JBL je v pohodě, každému se líbí něco jiného. Nevím jak to hraje ostatním, ale já jsem spokojený a opravdu mám s čím srovnávat. To že to neduní je OK. Určitě 2006 nahoru. Já hledal buď 2.2 biturbo, nebo 2.7 .Za sebe jsem spokojený. Mouchy má každé auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusankrizan Odesláno 2. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2012 Čo sa týka 2.0 je málo, nesúhlasím, aj keď je pravda že som sa toho trochu bál, ale po úprave ide lepšie ako moja predošlá 2.2HDi, som maximálne spokojný, 406Nm pri 2025 otáčkach je slušný výkon, a aj v šetske to auto ide veľmi živo....osobná skúsenosť...a máš pravdu origo má asi najlepšie riešené Mercedes, ale počul som aj iné systémy, avšak v iných autách...hehe Robi 607 tužim po tvojej 607..:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 , no to že by som ti nejakú pohľadal, tu je link zrýchlenia v 6tom stupni na diaľnici...lebo 2.0HDi je slabý motor...hehe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 No, az taky zazrak to v tej 607-me nieje . Ale zase na tu vahu auta je to obstojne a myslim ze postacujuce. Ja sa skor nejako neviem stotoznit s kombinaciou 607 a manual. PS: Len bacha na caste vyuzivanie zvyseneho maximalneho krutiaceho momentu lebo je vseobecne zname, ze spojka na RHR je poddimenzovana a uz v zaklade dostava dost na prdel. [upravil dne 03.06.2012 01:11 od DanculD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 No samozrejme....zázrak to nie je, ale mne to postačuje, a hovoríme o 6tom prevodovom stupni, ktorý sa asi na predbiehanie nepoužíva, tu šlo skôr o to či motor postačuje alebo nie...ak budem potrebovať športové auto, tak ho vymením....a manuál...hmm čo už, chcel som automat,a le kupovať jazdené autá má svoje nevýhody... No v tvojej 307ne by to bolo asi niečo celkom iné... [upravil dne 3/6/12 11:49 od Robi607] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Robi607 Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Jo a spojka sa mi zdá že sa bude meniť, to prežijeme....ja ten výkon ani veľmi nevyužívam, do práce mám 25km po diaľnici, ide mi len o spotrebu, ticho a pohodlie... a manželka iné auto nechce...., teda som ostal verný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusankrizan Odesláno 5. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2012 , no to že by som ti nejakú pohľadal, tu je link zrýchlenia v 6tom stupni na diaľnici...lebo 2.0HDi je slabý motor...hehe robi keby,si vedel o nijakej tak mi daj vediet tzv požiadavky :-) : kremová koža,JBL,navigácia,km pod 220 000 km,iba faceliftovanu verziu a hlavne neburanú a ešte farba najlepšie čierna alebo svetlá šeda ale na farbe až tak nezaleži Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.