Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Prosim možte mi niekto poradit ohladom 607


dusankrizan

Recommended Posts

Zdravim všetkych 607károv chcem sa opýtat,aku mate skusenost alebo vyjadrenie k motoru 2.0 hdi 100KW 136 koni rok vyroby 2007,alebo mám ist radšej do 607 s motorom 2,2 hdi tiež 100KW.Chcem sa ešte spýtat,vydrž FAB FILTRA v peugeote r.v 2007,ide mi o to,že má najazdenych 136tis km a majitel tvrdi,že menil Fab...V aute je zabudovane JBL audio ale neviem prist či tam je radio RT 3 alebo RT 4 a aky je rozdiel medzi radiami....moc dakujem za pripadne poradenstvo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JBL jednoznačne, daj sem VIN, a dozvieš sa všetko, ja na svojej 2,2HDi som FAP nikdy nemenil, teraz má 225000 a je v pohode, okrem toho menia ho väčšinou za REPAS, čo je vlastne vyčistený starý FAP filter, kúpil som práve 2.0HDi, a vcelku sa mi zdá byť OK, podľa VIN tieto motory často v servisoch nie sú, pozeral som aj na 2.7HDi, ale keď som videl históriu, odradilo ma to, a to som mal k dispozícii len jednu náhodne...Zisti si či sú km pravé...

[upravil dne 25/5/12 18:56 od Robi607]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dakujem,som myslel,že už mi nikto neporadí....tu je ten vin VF39URHRH92224301,prosim vas skuste mi zistit čo najviac o aute,hovoríte,že ten 2,0 je teda v poriadku,a interval vymeny fab sa mi zda je 180 000 pri tomto roku a nechapem prečo sa menil ked majitel píše,že má 134 000 nabehaných...ešte raz dakujem za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo se týká motorů tak buď 2.0 a nebo pokud tedy 2,2 pak Biturbo (175 HP). Fap nemá smysl řešit dopředu neodhadneš nic, pouze pres diagnostiku můžeš kouknout na zaplnění. Nový se dá sehnat kolem 7 tis. takže není důvod to nějak extra řešit. 607 má daleko víc problémů, které ti vytáhnou peníze z kapsy. Daleko důležitější je třeba stav spojky s pod.

JBL mě ve služební 607 hrubě zklamalo, ale to už je jiná pohádka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dusankrizan, tady máš charakteristiku tvého auta:

Charakteristiky vozidla

Modelová řada 607 MODERNIZOVANÝ

Č. APV/PR 10719 89 2 0329

Datum poč. záruky 22.12.2006

Nové předpisy EU e2*98/14*0199*12

Všeobecné informace

DRUH VÝROBKU OSOBNÍ VOZIDLO

OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU PEUGEOT

MODELOVÁ ŘADA 607 MODERNIZOVANÝ

TYP KAROSERIE SEDAN 4-DVEŘOVÁ

ÚROVEŇ VÝBAVY VYŠŠÍ VYSOKÁ

MOTOR VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10BTED4

PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 6

TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ

BARVA KAROSERIE EZR - LAK ŠEDÝ ALUMINIUM

TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA PARSIFAL + EFKA \"UC\"

BARVA ČALOUNĚNÍ \"FT\"

PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA ML6 CL

MOTOR (TYP) MOTOR TYP EW/DW

PŘÍDAVNÝ EMBLÉM BEZ PŘÍD MONOGRAMU

Charakteristiky vozidla

ÚROVEŇ VÝBAVY VYŠŠÍ VYSOKÁ

TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ

BARVA KAROSERIE EZR - LAK ŠEDÝ ALUMINIUM

TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA PARSIFAL + EFKA \"UC\"

BARVA ČALOUNĚNÍ \"FT\"

PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA ML6 CL

ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ BEZ PROMĚN ÚČINKU

Přívod paliva do motoru

MOTOR VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10BTED4

DETEKTOR VODY FILTRU MOTOROVÉ NAFTY BEZ DETEKCE VODY V NAFTOVÉM FILTRU

PALIVO NAFTA

EMISNÍ PŘEDPIS (MOTOR) SPLŇUJE EMISNÍ PŘEDPIS EURO 4 (MOTOR)

MOTOR (TYP) MOTOR TYP EW/DW

CHLAZENÍ OLEJE VÝMĚNÍK CHLAD KAPALINY/OLEJE MOTORU

CHLAZENÍ MOTORU CHLADIČ TLOUŠŤKY 32 - 21 DM2 HLINÍK PÁJ NATVRDO

OHŘEV OKRUHU ODVODU PLYNŮ Z KLIKOVÉ SKŘÍNĚ BEZ ŽHAVENÍ OKRUHU

ZMĚNA VÝKONU (MOTOR) STANDARDNÍ VÝKON

PALUBNÍ DIAGNOSTICKÝ SYSTÉM EOBD AUTODIAGNOSTIKA \"EOBD\"

ZAŘÍZENÍ NA SNÍŽENÍ EMISÍ VE VÝFUKOVÝCH PLYNECH RECIRKULACE VÝFUKOVÝCH PLYNŮ \"EGR\"

TECHNICKÝ EMISNÍ PŘEDPIS VOZIDLA VOZIDLO TECHNICKY SPLŇUJE EMISNÍ PŘEDPIS EURO 4

FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC PYLOVÝ FILTR

VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 1 RYCHLOST 150 W AERO

ZACHYCOVÁNÍ BENZINOVÝCH PAR BEZ RECYKLACE BENZÍNOVÝCH PAR

TĚLESO ŠKRTICÍ KLAPKY (SÁNÍ VZDUCHU DO MOTORU) BEZ TĚLESA ŠKRTICÍ KLAPKY (SÁNÍ MOTORU)

Převodovka - Převodné ústrojí

PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 6

PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA ML6 CL

PŘEVODOVÝ POMĚR CP 16 X 69

STYL KOLA KOLO TOSCA 17 PALCŮ

PNEUMATIKA (ROZMĚRY, TYP) PNEUMATIKA 225X50X17 Y

KOLO (TYP) MONTÁŽ SLITINOVÉHO RÁFKU 3

UKAZATEL POKLESU TLAKU V PNEUMATIKÁCH INDIKÁTOR ZTRÁTY TLAKU PNEUMATIK

TYP PŘEVODOVKY ML6C

Pérování - Řízení - Brzdy

ZADNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR >ZKRUT TYČ ZAD PRŮM 24

ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ BEZ PROMĚN ÚČINKU

PŘEDNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR VPŘEDU PRŮMĚR 25

ODPRUŽENÍ / ZAVĚŠENÍ NORMÁLNÍ PÉROVÁNÍ

AKTIVNÍ ODPRUŽENÍ BEZ PROMĚN PÉROVÁNÍ

ŘÍZENÍ (FUNKCE) ELEKTROHYDRAULICKÉ ŘÍZENÍ S POSILOVAČEM

Karoserie - Vybavení

ZAŘÍZENÍ PRO PŘIPOJENÍ PŘÍVĚSU BEZ TAŽNÉHO ZAŘÍZENÍ

ANTÉNA ANTÉNA + GPS + GSM

OZDOBNÝ KRYT KOLA (STYL) TYP TOSCA

PŘÍDAVNÁ OCHRANA (POD MOTOREM) BEZ DOPLŇOVÉHO KRYTU POD MOTOREM

DOPLŇKOVÁ FUNKCE VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA RETRO EXT RABAT ELEC +MARCHE AR+MEMO COND +PASSAGE

STĚRAČ SVĚTLOMETU STÍRAČ SVĚTLOMETU

NÁHRADNÍ KOLO PLECHOVÝ RÁFEK+STAND PNEU

VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (VZHLED SKLA) TÓNOVANÉ SKLO VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA

VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (ZAKŘIVENÉ NA STRANĚ ŘIDIČE) ASFÉRICKÉ SKLO VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA U ŘIDIČE

OTVÍRACÍ STŘECHA PEVNÁ STŘECHA

OKNO (TYP) ČS+ZAD BOČ VÍCEVRS ODS KROMĚ SINGAPOUR

Vybavení interiéru

TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA PARSIFAL + EFKA \"UC\"

ALARM S ALARMEM

ZAPALOVAČ CIGARET PŘEDNÍ+ZADNÍ ZAPALOVAČ CIGARET

ZADNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS BEZP PÁSY ZAD 3 NAVÍJEČE 3-DVEŘ

PŘEDNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS PÁS S PŘEDPÍNAČEM SE SIGNALIZACÍ

PODNEBÍ (VNĚJŠÍ TEPLOTA) ZEMĚ NORMÁLNÍM PODNEBÍM

RYCHLOSTNÍ STUPNICE STUPNICE V KM/H

STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO

SDRUŽENÝ PŘÍSTROJ (CHARAKTERISTIKY) STUPNICE DO 250 KM/H NEBO 150 M/H POZADÍ SVĚTLÉ

UKOTVENÍ DĚTSKÝCH SEDAČEK BEZ UKOTVENÍ DĚTSKÝCH SEDAČEK ISO VZADU VPRAVO

REPRODUKTOR 4 REPRO VPŘEDU (2 TW + 2 REP) + 6 REPRO VZADU

STÍNĚNÍ (ROLETKA, BOČNÍ SLUNEČNÍ CLONA, CLONA STŘEŠNÍHO OKNA) ELEKT ZAD ROLETA

NASTAVENÍ VÝŠKY PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE ZDVIH ZAŘÍZENÍ SPOL PODÉL SEŘÍZENÍ+PŘED

OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE OVL PŘED SEDADLA ŘIDIČE S PAMĚTÍ

OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE OVL PŘED ELEK SEDADLA SPOLUJEZDCE

KOMPAKTNÍ DISK MONTÁŽ S KOMPAKTNÍM DISKEM

NAVIGAČNÍ SYSTÉM S NAVIGAČNÍM SYS S BAREVNÝM DISPLEJEM

ŽÁROVKY DO SVĚTLOMETŮ VÝBOJKA

SPOUŠTĚČ ZADNÍHO OKNA ELEKTRICKÉ SEKVENČNÍ OVLÁD OKEN VZADU + ZAMYKÁNÍ

DISPLEJ DISPLEJ (OBR VIDEO 16/9 +RÁDIO+HODINY,TEPLOMĚR,CD)

VYHŘÍVACÍ VLOŽKA NEVYHŘÍVANÉ SED

PŘEDNÍ BOČNÍ AIRBAG BOČNÍ NAF VAKY HRUDNÍKOVÉ VPŘEDU+VZADU + HLAVOVÉ

AIRBAG SPOLUJEZDCE NAFUKOVACÍ VAK NA STRANĚ SPOLUJEZDCE

NEUTRALIZACE AIRBAGU MANUÁLNÍ NEUTRALIZACE VAKU AIRBAGU

SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY AUTOM SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ

ROZHLASOVÝ PŘIJÍMAČ SYSTÉM RÁDIA S TELEFONEM \"RT3\"

CHLAZENÍ KLIMATIZACE AUTOMATICKÁ KLIMATIZACE

TEMPOMAT (REGULÁTOR RYCHLOSTI) REGULATEUR ET LIMITATEUR VITESSE

VNITŘNÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO VNIT ZPĚTNÉ ZRCÁTKO SE ZATEM

VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (ZAKŘIVENÉ NA STRANĚ ŘIDIČE) ASFÉRICKÉ SKLO VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA U ŘIDIČE

DETEKCE PŘEKÁŽKY RADAROVÝ DETEKTOR PŘEKÁŽKY VPŘEDU I VZADU

BOČNÍ ROLETKY BEZ BOČNÍCH ROLET

UKAZATEL POKLESU TLAKU V PNEUMATIKÁCH INDIKÁTOR ZTRÁTY TLAKU PNEUMATIK

PŘEDNÍ OPĚRKA HLAVY (FUNKCE) PŘED ELEKTRICKÁ OPĚRKA HLAVY

VRCHNÍ KOBEREC S PODLADOVOU PODL KRYTINOU

ZESILOVAČ – EKVALIZÉR SE ZESILOVAČEM S EQUALIZÉREM

OKNO (TYP) ČS+ZAD BOČ VÍCEVRS ODS KROMĚ SINGAPOUR

VOLANT VOLANT PERFOROVANÁ KŮŽE 4 RAMENA

VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 1 RYCHLOST 150 W AERO

PAKET VARIABILNOST / ERGONOMIE PŘEDNÍHO SEDADLA S PAKETEM VARIABILITA ERGONOMIE PŘEDNÍHO SEDADLA

Elektrická část

ALTERNÁTOR ALTERNÁTOR TŘÍDY 18

AKUMULÁTOR AKUMULÁTOROVÁ BATERIE L5 600

STARTÉR STARTÉR TŘÍDY 6+

ZVLÁŠTNÍ OSVĚTLENÍ AUTOMATICKÉ ROZSVÍCENÍ SVĚTEL

DOPLŇKOVÁ FUNKCE VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA RETRO EXT RABAT ELEC +MARCHE AR+MEMO COND +PASSAGE

ŽÁROVKY DO SVĚTLOMETŮ VÝBOJKA

MULTIPLEXNÍ ROZVOD MULTIPLEXNÍ ROZVOD CAN CAN

SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY AUTOM SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ

Značky výbavy

Různé

KRITÉRIA VARIACÍ, CÍLOVÁ KLIENTELA STANDARD

ATMOSFÉRA NORMÁLNÍ OVZDUŠÍ

STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO

SESKUPENÍ VYBAVENÍ VÝBAVA HLINÍK + MIKRO KARBON

BOČNÍ NÁRAZY DVEŘE NEZESÍLENÉ

JÍZDA ŠŤASTNOU CESTU

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo sa týka hudby, ak chceš navigáciu, tak tam bude určite JBL, nie je to ale upozorňujem nič prevratné, to čo som mal v mojej starej 607 sa s týmto ani z ďaleka porovnávať nedá, ale nehraje to až tak hrozne, treba to len vytlmiť, aby sme nemali rezonancie plastov, a možno bude nasledovať aj výmena repro, za kvalitnejšie, uvidíme...horšie je to s repro vzadu, tzv. subwoofer, hehe to je ale sranda...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo sa týka 2.0 je málo, nesúhlasím, aj keď je pravda že som sa toho trochu bál, ale po úprave ide lepšie ako moja predošlá 2.2HDi, som maximálne spokojný, 406Nm pri 2025 otáčkach je slušný výkon, a aj v šetske to auto ide veľmi živo....osobná skúsenosť...a máš pravdu origo má asi najlepšie riešené Mercedes, ale počul som aj iné systémy, avšak v iných autách...hehe

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JBL je v pohodě, každému se líbí něco jiného. Nevím jak to hraje ostatním, ale já jsem spokojený a opravdu mám s čím srovnávat. To že to neduní je OK.

Určitě 2006 nahoru. Já hledal buď 2.2 biturbo, nebo 2.7 .Za sebe jsem spokojený. Mouchy má každé auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo sa týka 2.0 je málo, nesúhlasím, aj keď je pravda že som sa toho trochu bál, ale po úprave ide lepšie ako moja predošlá 2.2HDi, som maximálne spokojný, 406Nm pri 2025 otáčkach je slušný výkon, a aj v šetske to auto ide veľmi živo....osobná skúsenosť...a máš pravdu origo má asi najlepšie riešené Mercedes, ale počul som aj iné systémy, avšak v iných autách...hehe

Robi 607 tužim po tvojej 607..:):):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, az taky zazrak to v tej 607-me nieje :D. Ale zase na tu vahu auta je to obstojne a myslim ze postacujuce. Ja sa skor nejako neviem stotoznit s kombinaciou 607 a manual.

PS: Len bacha na caste vyuzivanie zvyseneho maximalneho krutiaceho momentu lebo je vseobecne zname, ze spojka na RHR je poddimenzovana a uz v zaklade dostava dost na prdel.

[upravil dne 03.06.2012 01:11 od DanculD]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No samozrejme....zázrak to nie je, ale mne to postačuje, a hovoríme o 6tom prevodovom stupni, ktorý sa asi na predbiehanie nepoužíva, tu šlo skôr o to či motor postačuje alebo nie...ak budem potrebovať športové auto, tak ho vymením....a manuál...hmm čo už, chcel som automat,a le kupovať jazdené autá má svoje nevýhody...

No v tvojej 307ne by to bolo asi niečo celkom iné...

[upravil dne 3/6/12 11:49 od Robi607]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a spojka sa mi zdá že sa bude meniť, to prežijeme....ja ten výkon ani veľmi nevyužívam, do práce mám 25km po diaľnici, ide mi len o spotrebu, ticho a pohodlie...:)

a manželka iné auto nechce....:myslim, teda som ostal verný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

;), no to že by som ti nejakú pohľadal, tu je link zrýchlenia v 6tom stupni na diaľnici...lebo 2.0HDi je slabý motor...hehe

robi keby,si vedel o nijakej tak mi daj vediet tzv požiadavky :-) : kremová koža,JBL,navigácia,km pod 220 000 km,iba faceliftovanu verziu a hlavne neburanú a ešte farba najlepšie čierna alebo svetlá šeda ale na farbe až tak nezaleži

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...