martin.holub Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 ahoj, manuální klima ve 406 mi normálně funguje, ale mám takový pocit, že při zapnutí se mají roztočit dvě sahary vepředu na chladiči , ne ? Já když teď zapnu klimu, neroztočí se nic .... jen se motor rychle zahřeje na 90-95°a pak se teprve roztočí sahary? Je to tak normální ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 jj, maji se roztocit na pomalou rychlost, tak zkontroluj relatka umistena pod krytem mezi ventilatory, musis sundat masku se lvem a pak se k nim dostanes. byvaji bud slepena nebo zoxidovana, pripadne uhnile draty v patici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 ahoj ja mam 1 ventilator v predu 1 rychlost ide,ale druha nechce nabehnut, tepelne poistky vymenene, rele su ok ked odpojim rele na 1 rychlost tak sa mi zapina 2rychlost ale od nuly, cize je tam zataz, ked napojim naspet rele na 1 rychlost tak uz 2 rychlost nejde, pozeral som schemy tak je rele zamenitelne z 1 rychlosti na 2 rychlost? podla schemy za mi zda ze je prehodene 86 a 85 ci sa mylim? ked to skusam tak motor je normalne zohriaty na prevadzkovu rychlost a vonku teplomer ukazoval 32c ale fakt mam pocit ako rele 2 rychlosti malo prehodene 85,86 ci je blud? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricardo9999 Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 85, a 86 je napajanie rele cievky. 30 je napajanie spinacieho kontaktu a 87 je spinaci vystup, a 87A je zozpinaci vystup Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 toto co pises, len podla schemy sa mi zda ze je napajane opacne ako rychlost 1 tak neviem ci mam skusit ine rele alebo ako postupovat dalej, skusim som prehodit na koncovke kable 85 a 86 ale ono to nic neurobilo rele uz vobec nefungovalo hmmm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricardo9999 Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 rele ma oznacenie napajania , 85,86 ak vymenis, tak sa nic nedeje,pretoze je to len cievka na elektromagnete co spina rele. ak das kostru na 85 a prud na 86, musi cvakat, ak opacne, musi cvakat tiez. Na mojej 406 su obe rele rovnake, takze medzi 1 a 2 rychlostou by maly byt rovnake. Ak su rele dobre, musi byt chyba niekde inde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricardo9999 Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 skoda ze nemam origo schemu, kukol by som do toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 ja mam original schemu a pouzvam aj original schemu z knizky ako na to ci ako sa to vola,je lepsie rozpisana nemas ju?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricardo9999 Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 nemam:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 takze ono je uplne jedno ked prehodim 85 a 86? ked som prehodil tak uz to nefungovalo, kablocka je ok bola vonku cela cistena kontrola nieje tam ziadny problem fakt rozmyslam ci tam nema byt rele z opacnou polaritou lebo su take rele kde na vystupe 87 je vtedy ked pripojim 30 a 85 a minus na 86 uz som to ma v ruke a zase vystup 87 a pripojim 30 a 86 a minus 85 skus na svojom aute prehodit rele, mas tam 3ks tak skus prehodit pripadne premerat ak sa v tom rozumies, ak nie prehod 2 a 3 rele medzi sebou hmm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricardo9999 Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 85 a 86 ide priamo na cievku, a je jedno na ktorom je plus a na ktorom je minus!!! Musi proste cvaknut. A na 30, je vzdy napajanie kontaktu, bud plus alebo minus, a 87 je vystup, ktory zopne. Proste je to ako vypinac, na 30 napojis co chces spinat a z 87 ti to po cvaknuti zopne, a je jedno akou polaritou to zopnes, Na 85 + na 86 - alebo opacne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricardo9999 Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 ok, ja tam mam tri rele, dve zelene, a jedno tusim modre. akurat ja mam automaticku klimu,,,, ktoru som este nespojazdnil, pretoze som menil BSI, a nesparoval som to. Takze tiez mi klima nejde, Tak to musim najskor do origo peugeotu, aby mi to sparovaly, a ak nepojde ani potom, tak to budem musiet riesit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 pockaj pockaj, ja som tiez menil bsi aj rj motora a nic som nemusel parovat zapojil a vsetko mi funguje, nemusel som menit,ale chcel som v skrini mam moju povodnu vsetko fungovalo a tiez mam automaticku klimu to viem ze dve zelene rele tie tam mam este aj ja,ale to modre nemam a to je urcite v strede a to je 2 rychlost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 1 zelene je chladenie 2 rele 2 rychlost a 3 rele je 1 rychlost od spodku auta(sahary) 1,2,3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricardo9999 Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 no ja mam v predu tri rele, dve zelene a jedno modre... A mne na displayi napise ze mam antirobo elektronico, to je, ze mam ukradnutu elektroniku, sice mi vsetko funguje, akurat ked zamknem auto klucom: pretoze dialkove zatvaranie klucom nejde: a naspet odomknem, a nastartujem vzdy mam na displazi minimum teploty na chladenie, a neostane v pameti to co som tam mal pred vypnutim motora, Proste musim to neako sparovat s autom, a potom budem riesit klimu, lebo ta mi ako tak isla pred vymenou BSI, ale teraz vobec nejde,,,, najhorsie je ze tu nepoznam nikoho kto by mi to napichol na pc, a v origo servise vedia o tom ho.no! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 moje rele sa sprava tak, ze pri zapnutej klimi nastartovane auto, 85 12v ,86 12v ,30 12v a 87 ma len 9v a rele nieje zopnute hmmmm co teraz poradis? tych 12 je orietnatne bolo tam aj 14v a vsetko plus 12v Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 ja tam viem ze ked raz sparujes bsi tak ju nevies sparovat este raz, ja som tp raz riesil bo som myslel ze mam vadnu bsi a mi vsade hovorili jedine nova bsi cca 400eu, aky mas motor?? pripadne keby si dosiel do ke nahodime moju bsi ,rj motora, a imo a budiky a uvidime co to urobi,ale malo by to byt ok pokial mas 2,0 16v 99ke hmmm ked mas ukradunutu bsi co ti pise, tak ty mas vyhradeny immobilizer?? podla toho co pises tak ano, inak by si neenastartoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricardo9999 Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 14 je normal, pretoze pri dobijani mas az 14.8, takze na rele pride bud na 85, alebo 86 napetie minus, aby zoplo. a potom bude na vystupe 87 12 voltov. akurat treba zistit co ovlada tu cievku rele, bud na 85, alebo 86 pride minus pol, aby rele zoplo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 ja tam mal stale plus na vsetkych kontakoch rele, 85 ide do snimaca tlaku chladiva a do rj ,86 ide do rj ja som tam cakal klasicky 30 a 85 plus a 86 minus a 87 vystup napetia po zopnuti rele,ale nieje to tak aspon u mna nie tie zelene rele maju ine znacenie 1,2,3,4,5 tak radsej pisem tieto cisla ako klasicke rele len cisla su prehodene ale su spravne udavane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricardo9999 Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 zo strany na rele mas taku malu schemu, ktora udava tie cisla co znamenaju, napajanie- vystup. inak na jeden ten kontak 85 alebo 86 bude musiet prist minus, aby zoplo. takze je to od riadiacej jednotky,,, ale mas natlakovanu klimu??? lebo ak je ubytok tlaku nemusi ti to rj zopnut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.