Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ventilátory a klima


martin.holub

Recommended Posts

ahoj, manuální klima ve 406 mi normálně funguje, ale mám takový pocit, že při zapnutí se mají roztočit dvě sahary vepředu na chladiči , ne ? Já když teď zapnu klimu, neroztočí se nic .... jen se motor rychle zahřeje na 90-95°a pak se teprve roztočí sahary? Je to tak normální ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, maji se roztocit na pomalou rychlost, tak zkontroluj relatka umistena pod krytem mezi ventilatory, musis sundat masku se lvem a pak se k nim dostanes. byvaji bud slepena nebo zoxidovana, pripadne uhnile draty v patici

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj ja mam 1 ventilator v predu 1 rychlost ide,ale druha nechce nabehnut, tepelne poistky vymenene, rele su ok ked odpojim rele na 1 rychlost tak sa mi zapina 2rychlost ale od nuly, cize je tam zataz, ked napojim naspet rele na 1 rychlost tak uz 2 rychlost nejde, pozeral som schemy tak je rele zamenitelne z 1 rychlosti na 2 rychlost? podla schemy za mi zda ze je prehodene 86 a 85 ci sa mylim? ked to skusam tak motor je normalne zohriaty na prevadzkovu rychlost a vonku teplomer ukazoval 32c

ale fakt mam pocit ako rele 2 rychlosti malo prehodene 85,86 ci je blud?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rele ma oznacenie napajania , 85,86 ak vymenis, tak sa nic nedeje,pretoze je to len cievka na elektromagnete co spina rele. ak das kostru na 85 a prud na 86, musi cvakat, ak opacne, musi cvakat tiez. Na mojej 406 su obe rele rovnake, takze medzi 1 a 2 rychlostou by maly byt rovnake. Ak su rele dobre, musi byt chyba niekde inde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze ono je uplne jedno ked prehodim 85 a 86? ked som prehodil tak uz to nefungovalo, kablocka je ok bola vonku cela cistena kontrola nieje tam ziadny problem fakt rozmyslam ci tam nema byt rele z opacnou polaritou lebo su take rele kde na vystupe 87 je vtedy ked pripojim 30 a 85 a minus na 86 uz som to ma v ruke a zase vystup 87 a pripojim 30 a 86 a minus 85

skus na svojom aute prehodit rele, mas tam 3ks tak skus prehodit pripadne premerat ak sa v tom rozumies, ak nie prehod 2 a 3 rele medzi sebou hmm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

85 a 86 ide priamo na cievku, a je jedno na ktorom je plus a na ktorom je minus!!! Musi proste cvaknut. A na 30, je vzdy napajanie kontaktu, bud plus alebo minus, a 87 je vystup, ktory zopne. Proste je to ako vypinac, na 30 napojis co chces spinat a z 87 ti to po cvaknuti zopne, a je jedno akou polaritou to zopnes, Na 85 + na 86 - alebo opacne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok, ja tam mam tri rele, dve zelene, a jedno tusim modre. akurat ja mam automaticku klimu,,,, ktoru som este nespojazdnil, pretoze som menil BSI, a nesparoval som to. Takze tiez mi klima nejde, Tak to musim najskor do origo peugeotu, aby mi to sparovaly, a ak nepojde ani potom, tak to budem musiet riesit.:mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pockaj pockaj, ja som tiez menil bsi aj rj motora a nic som nemusel parovat zapojil a vsetko mi funguje, nemusel som menit,ale chcel som v skrini mam moju povodnu vsetko fungovalo a tiez mam automaticku klimu to viem ze dve zelene rele tie tam mam este aj ja,ale to modre nemam a to je urcite v strede a to je 2 rychlost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja mam v predu tri rele, dve zelene a jedno modre... A mne na displayi napise ze mam antirobo elektronico, to je, ze mam ukradnutu elektroniku, sice mi vsetko funguje, akurat ked zamknem auto klucom: pretoze dialkove zatvaranie klucom nejde: a naspet odomknem, a nastartujem vzdy mam na displazi minimum teploty na chladenie, a neostane v pameti to co som tam mal pred vypnutim motora, Proste musim to neako sparovat s autom, a potom budem riesit klimu, lebo ta mi ako tak isla pred vymenou BSI, ale teraz vobec nejde,,,, najhorsie je ze tu nepoznam nikoho kto by mi to napichol na pc, a v origo servise vedia o tom ho.no!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja tam viem ze ked raz sparujes bsi tak ju nevies sparovat este raz, ja som tp raz riesil bo som myslel ze mam vadnu bsi a mi vsade hovorili jedine nova bsi cca 400eu, aky mas motor?? pripadne keby si dosiel do ke nahodime moju bsi ,rj motora, a imo a budiky a uvidime co to urobi,ale malo by to byt ok pokial mas 2,0 16v 99ke hmmm

ked mas ukradunutu bsi co ti pise, tak ty mas vyhradeny immobilizer?? podla toho co pises tak ano, inak by si neenastartoval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja tam mal stale plus na vsetkych kontakoch rele, 85 ide do snimaca tlaku chladiva a do rj ,86 ide do rj ja som tam cakal klasicky 30 a 85 plus a 86 minus a 87 vystup napetia po zopnuti rele,ale nieje to tak aspon u mna nie tie zelene rele maju ine znacenie 1,2,3,4,5 tak radsej pisem tieto cisla ako klasicke rele len cisla su prehodene ale su spravne udavane

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...