Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Škoda Fabia 1,2 HTP 47kW - vyřešeno


gronholmm

Recommended Posts

Prosím o radu, vím že to spíš patří na škoda fórum, ale ty jsou nepřehledné a absolutně se na nich nevyznám. Nemáte někdo zkušenost s tímto motorem? Auto je mamky a pořád se rozsvicí oranžová kontrolka motoru. Auto má najeto přes 130000, už se měnili 2 zapalovací cívky. Auto má divný zvuk při volnoběhu. Bohužel víc toho nevím, na auto se pojedu podívat v sobotu, tak abych věděl na co se zaměřit. Auto půjde na UNI diagnostiku, ale je něco na co se zaměřit. Párkrát jsem čistil škrtící klapku, protože byla zakarbonizovaná, a pak to jezdilo jak mělo, ale bojím se že teď to bude něo horšího.

Omluvte mě tedy že sem zakládám tohle vlákno, ale budu rád za každou radu, to auto mě trápí už delší dobu :(:(

[upravil dne 1/6/12 08:17 od gronholmm]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuším že HTP má od výroby problém s motrem. Nejsem si teď jistý, ale tuším že něco s ventily, přičemž se pak \"potkal\" motor. Nedávno se to stalo kolegovi, Motor se třepal na volnoběh, nechtěl pořádně jet a pak byl konec.. :) Nechci strašit, ale je toho o tom problému spoustu na netu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus lamba sondy, nevím jak u 1.2HTP, ale naši mají 1.4MPI a tam jsou dvě. Po výměně chvíli OK, ale pak se kontrolka motoru zase začala občas rozsvěcet. Táta už to neřeší, je to auto na ...:roll

Jinak když jsem to tenkrát na Škoda fóru hledal tak tam bylo i něco o odvětrávání nádrže u víčka, prý tam stačí při zasouvání pistole o něco zavadit a žlutá kontrolka je na světě.

Pak hnijící kabelové svazky, jsou někde vedle baterky omotány páskou a drží se voda, pak hnijou, byla i svolávačka a sundávali z toho tu pásku.

Spousta lidí tam měla problém s kontrolkou motoru a někteří to po mnohapokusech vzdali, dokonce tam bylo několik řešní tipu přelepit kontrolku a naučit se s tím žít :D

Jinak pokud to klepe na volnoběh tak to můžou být i ty ventily, měli jsme půjčenou ve firmě jednu skoro funglovku 32tis km a po 8tis km převážně dálničního tempa a maximální rychlosti (150km/h a kolem 5tis ot/min) se klepala jako rosol ani nešlo číst z navigace jak se to třáslo..:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty lambdy mě napadli, ale uvidím zda na to upozorní diagnostika. Co se týče svazku, ten odmotali po tom co to bylo nabouraný, ale já to potom ještě odmontovával, už jsem měnil několik těch celých svazků na Fabii, takže o něm vím :)

O tom s tou nádrží jsem něco četl, ale nevím kde to hledat (nevíte někdo?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak přihodím svojí zkušenost :-)

máma má 1.4 MPI, svítila jí kontrolka motoru, jela s tím do autorizovaného servisu, tam jí řekli, že má vodu v motoru. Rovnání hlavy, přetěsnění ...., kontrolka asi měsíc nesvítila, pak následovala lamda, zase chvíli klid, a teď znova, tak nevim, jinak auto má najeto cca 67 t km, převážně město.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...