vlado6101 Odesláno 21. květen 2012 Sdílet Odesláno 21. květen 2012 Unika mi olej na 1,6Hdi spod vička na hlave.Moze mi niekto povedat ci je tam tesnenie alebo tmel?Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janou Odesláno 21. květen 2012 Sdílet Odesláno 21. květen 2012 Tesnenie tam je.Myslim ze to nebude tesnenie pod vickom , skor tesnenia pod vstrekovacmi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado6101 Odesláno 22. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2012 Tesnenie tam je.Myslim ze to nebude tesnenie pod vickom , skor tesnenia pod vstrekovacmi. Ake je to tesnenie,spolocne pre vsetky vstrekovace,alebo pre kazdy zvlast? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 22. květen 2012 Sdílet Odesláno 22. květen 2012 No tak s ohledem na dotaz týkající se těsnění vstřikovačů bych doporučoval se v tom nevrtat. Nebo když už tak, vče pečlivě očistit a pak hledat skutečný únik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Votrelec5 Odesláno 8. duben 2013 Sdílet Odesláno 8. duben 2013 Ako to dopadlo ? Aj ja som si našiel olej v okolí prvého vstreku. Bolo to u teba z viečka alebo to bolo tesnenie pod vstrekmi ? Je riziková výmena tesnení pod vstrekmi ? Ma s tým niekto skúsenosť kolko to stojí v Peugeote ? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Vymeniť tesnenie pod vstrekom nieje problém. Odpojíš a vyberieš vstrekovač pod ním je medené tesnenie (môže zostať na vstrekovači alebo zostane v hlave), vyčistíť dosadaciu plochu, tesnenie buď vymeníš (v Peugeote tuším 2€) alebo ho dáš vyžhaviť (tým zmekne a lepšie sa prispôsobí) a poskladáš. A môžeš ísť na zraz . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Votrelec5 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Dakujem za radu určite sa na to pozriem ked to nie je žiaden problem ako popisuješ. Ďakujem za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabriel 307 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 možno ti pomôže obrázok BACHA nieje to podľa tvojho VINka http://www.peugeot-club.com/forum/files.php?pid=1656414&aid=129765 OEM 1982 A0 85,68 CZK [upravil dne 9/4/13 22:54 od Gabriel 307] [upravil dne 9/4/13 22:55 od Gabriel 307] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 No problémů je tam několik. Např. čistota - tedy odpojenou trubku je potřeba zaslepit aby se do ní nedostalo jakékoli smítko. Stejně tak tak lůžko vstřikovače se nesmí poškodit třeba při vytahování těsnícího kroužku. Stejně tak hadičku zpátečky a oba otvory ve vstřiku je potřeba ucpat proti vniknutí nečistot. Původní kroužek bych nepoužíval, tím spíš pokud už teď prolíná. Odpojené potrubí by se podle servisního postupu mělo vždy vyměnit kvůli těsnosti, ale to se většinou nedělá. Sedlo na dně otvoru se musí velmi pečlivě vyčistit a vzhledem k tomu, že tam byl průsak i prohlédnout jeslti ho někdo nepoškodil při servisu (pak by se muselo zafrézovat). Sáknoucí vstřík by neměl být zažraný, takže by to mělo jít poměrně hladce při dodržení všech zásad. Před demontáží je dobré očistit okolí od prachu a písku - vhodným čističem, štetcem a pak vyfoukat tlakovým vzduchem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudouš Odesláno 31. březen 2014 Sdílet Odesláno 31. březen 2014 Ahojte Peugeoťáci/čky, prosím Vás o radu Mě prolínala nafta z jednoho vstřiku, mechanik ho vyndal (co říkal tak to bylo docela maso...nahříval a pomalu povoloval i kladivo použil...) těsnění vyměnil komplet. Vše smontoval a teď bohužel to horší...vyskočila hláška antipolution faulty nějak divně smrdí. První natočení byla hrůza, kouřilo to, nepravidelný chod. Včera jsme to nastartovali bylo to lepší už má pravidelný chod, nehulí ale smrdí pořád statečně. Co myslíte? Řešit to přes diagnostiku či vyndat vstřik a do nějakého diesel servisu? Připadne jaký doporučujete Praha okolí. Předem děkuji za rady:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudouš Odesláno 31. březen 2014 Sdílet Odesláno 31. březen 2014 Ahojte Peugeoťáci/čky, prosím Vás o radu Mě prolínala nafta z jednoho vstřiku, mechanik ho vyndal (co říkal tak to bylo docela maso...nahříval a pomalu povoloval i kladivo použil...) těsnění vyměnil komplet. Vše smontoval a teď bohužel to horší...vyskočila hláška antipolution faulty nějak divně smrdí. První natočení byla hrůza, kouřilo to, nepravidelný chod. Včera jsme to nastartovali bylo to lepší už má pravidelný chod, nehulí ale smrdí pořád statečně. Co myslíte? Řešit to přes diagnostiku či vyndat vstřik a do nějakého diesel servisu? Připadne jaký doporučujete Praha okolí. Předem děkuji za rady:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 31. březen 2014 Sdílet Odesláno 31. březen 2014 Podívej se přes diag na tu chybu co se ti tam uložila. I když se samozřejmě nabízí problém s tím vstřikem. Co říká mechanik na tvoji reklamaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudouš Odesláno 31. březen 2014 Sdílet Odesláno 31. březen 2014 Ahoj tvrdí že po konzultaci s dalšíma mechanikama zvolil tento způsob místo hydraulického stahováku. A že mu řekli že u 1.6 HDi je 50% na 50% že ten vstřik oddělá při demontáži. Je fakt že ta prolínající nafta byla jak asfalt tak to muselo držet fest...ale je to fakt běžný tento hop nebo trop? Zrovna u tak drahého dílu děkuji ti moc za rychlou reakci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 31. březen 2014 Sdílet Odesláno 31. březen 2014 No nevím, možná ti odpoví zkušenější jinak, já si myslím, že ten poměr určitě není 50:50 že by se ten vstřik mohl zničit. Určitě tam nějaká možnost je, ale 1:1 to určitě nestojí. Zpětný kladivo se používá, ale hydraulika je podle mě šetrnější. Ten důvod byl spíš cena. Nicméně pokud tvrdí, že je to 50:50 tak fakt nechápu proč nenechal udělat test toho vstřiku. Koukněte se přes diag jakou má ten vstřik korekci a udělejte test na zpětný tok + koukněte přes diag na tu chybu na které to skončilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudouš Odesláno 31. březen 2014 Sdílet Odesláno 31. březen 2014 No tak dneska vstřik o5 vyndal a zítra jde do nějakého diesel servisu...jsem zvědav jak to tam dopadne snad bude v pořádku. To s tou diagnostikou bude druhý krok...on má podezření na ten vstřik že se tam mohl dostat nějaký sajrajt. Ten piezo elektrický ovladač odpojil a to jsem někde četl že to nedělá dobrotu i když nechápu proč...možná odpojení vyhodnotila jednotka jako chybu. Po výsledku z diesel servisu dám echo jak to dopadlo. Zatím dikes a drž palce:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 31. březen 2014 Sdílet Odesláno 31. březen 2014 Hlavně, že diag píše \"nikdy neodpojujte vstřikovače za běhu\" ... a diag se udělá až potom co pošle vstřikovač do diesel servisu ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudouš Odesláno 31. březen 2014 Sdílet Odesláno 31. březen 2014 Hot news. Teď mi volal že hláška zmizela auto jede v pohodě. Takže ve středu diagnostika a uvidíme co jak dál snad to bude O.K:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudouš Odesláno 8. duben 2014 Sdílet Odesláno 8. duben 2014 Tak smazaly hlášku a auťák šlape jak hodinky...a ta kouřivost bude tím že mám staré žhaviče... Mám však další dotaz při montáží víka ventilů si náhodou všiml oloupanou vačkovou hřídel. Nevíte někdo čím to může být? Asi to není úplně v pořádku co? Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.