Jump to content

Nové rozvody a antipollution fault?


pre.vit
 Share

Recommended Posts

Zdravím,

ve čtvrtek jsem byl u Federálů na výměnu rozvodů. Od té doby auto subjektivně hůř táhne a v sobotu (po cca 300km) se objevila známá hláška Antipollution fault, která ne a ne zmizet.

Může mít výměna rozvodů na toto nějaký vliv anebo je to jen shoda náhod?

Já totiž s tím autem pojedu k Federálům ještě jednou aby mi vyměnili i řemen na příslušenství (kterej sice objednali podle VIN ale byl prý moc krátkej tak hledají správnej) a jestli to tam mám nějak reklamovat..

Díky moc za postřehy.

Link to comment
Share on other sites

Jak dlouho máš LPG a oběvovala se Ti tam ta hláška i před výměnou rozvodů? Pokud odpojili baterku, může ta hláška naskočit až po nějaké době.

LPG je tam tak 7 měsíců.

Ta hláška se tam dřív objevila jen když člověk blbě nastartoval (myslím tím, že jsem podržel krátce klíč ve start pozici a ono to hned chcíplo), ale během dalších myslím 2-3 startů vždy zmizla.

Link to comment
Share on other sites

Mě se tam tato hláška objevovala po montáži LPG. Když jsem odpojil baterku, nebo jsem chybu smazal, tak byl chvíli klid, než tam zase naskočila. Po asi 6 měsících po montáži se tam už tato hláčka neukazuje. Takže jsem Ti nepomohl.

Link to comment
Share on other sites

Mě se tam tato hláška objevovala po montáži LPG. Když jsem odpojil baterku, nebo jsem chybu smazal, tak byl chvíli klid, než tam zase naskočila. Po asi 6 měsících po montáži se tam už tato hláčka neukazuje. Takže jsem Ti nepomohl.

Je fakt, že dneska jsem to pozoroval. Na plyn to nedrží volnoběh (na křižovatce to dokonce chcíplo), ale na benzín bez problému. No uvidíme, zítra tam jdou nové cívky a přetěsnění víka a pak s tím zajedu nejdřív k plynaři a pak reklamovat do Peugeotu..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tak přetěsněni a výměna svíček nepomohla. V Peugeotu nevědí (prý tam načetli poruchu vstřikování a podle nich to je tím, že si nerozumí řídící jednotka LPG s řídící jednotkou auta).

Teď jsme byli na výměně oleje v jednom servisu a tam vyčetli vadu \"Korekce paliva (řada 1) - porucha funkce\". Nevědí co to znamená a když volali do Peugeotu, tak tam prý taky neví co to je. Můžete mi poradit?? Za 3 týdny totiž chceme jet do Chorvatska a nerad bych tam pak řešil problémy s autem..

Link to comment
Share on other sites

tuto závadu vyvolává špatně seřízený plyn kamarád to teka zrovna taky řeší na 406 2.0 16v jde o to že jednotka plynu oblbuje jednotku motoru a když je plyn blbě seřízen tak má špatné hodnoty lambda jednotka motoru se to snaží dohnat ale nemůže protože plynová jednotka jí vyřadila original vstřikovače tak vypíše tuto závadu

Link to comment
Share on other sites

Tak já nevím, to snad asi zajedu k nějakému jinému plynaři než ten co mi to montoval, protože u něj už jsem byl. Říkal, že to malinko pošteloval, ale prý tam není co moc štelovat, že je to nastavené dobře. Řekl si o dvě stovky a byl za 5 minut hotovej..

Link to comment
Share on other sites

ono je dnes málo plynařů co umí sladit plyn a nové auta aby to nic nepsalo ... ale nejčastější jejich věta je no a když e vám občas rozsvítí chyba motoru tak to neřeště to bych řešil pěkně bych mu to vrátil

Link to comment
Share on other sites

ono je dnes málo plynařů co umí sladit plyn a nové auta aby to nic nepsalo ... ale nejčastější jejich věta je no a když e vám občas rozsvítí chyba motoru tak to neřeště to bych řešil pěkně bych mu to vrátil

Kdyby jen občas, ono to svítí trvale.. :(

Jen mě došla jedna věc - po první návštěvě Peugeotu nám řekli ať jezdíme nějakou dobu jen na benzín, jestli se ta chyba ukáže nebo ne. No a po týdnu se opět rozsvítila i když byl plyn celou dobu vypnutý. Takže je otázka, jestli za to může jen plyn..:myslim

Link to comment
Share on other sites

ta závada obecná porucha více věcí může to být netěsné sání vadná lambda sonda ještě je možná že jak měnily rozvody tak s něčím pohnuly jak je tam plyn je tam mnohem více svazků koster tak jestli něco nenechali odpojené

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Zatím se na nic moc nepřišlo, ale chci to dát znovu do servisu.

Jen mám nové příznaky - teď v Chorvatsku se občas stalo, že při startu motoru najednou volnoběžné otáčky lítaly mezi 1200-1400. Během toho auto vůbec nereagovalo na sešlápnutí plynového pedálu a jediné co pomohlo bylo motor vypnout a zase nastartovat. Potom auto jelo bez problémů. Zvláštní je, že v Chorvatsku nám přestalo svítit antipollution fault a rozvístilo se jen jednou, kdy při cestě nazpátek motor zase přestal jít a měl stejné příznaky jako po startu (1200-1400 otáček a nereaguje na plyn). Zastavil jsem, vypnul motor, nastartoval a v klidu jsme jeli dál. Na pumpě jsem pak zjistil vyšší spotřebu - viz. níže.

A pak ještě jeden - celou cestu jsme měli spotřebu cca 9,5-10l/100km, ale při cestě zpět jsme měli asi 13,6l/100km. Plus žere docela olej, za ty 2800km jsem do toho dolil 3l oleje.. :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...