habross Odesláno 20. květen 2012 Sdílet Odesláno 20. květen 2012 Zdravím Vás, potřeboval bych nějakou radu proč mi tolik čoudí vejfuk a ještě mi to sežralo teďka hodně oleje..a to sem dolejval tak cca před měsícem po horní okraj rysky a teďka byl dost pod...navíc sem otevřel víčko od oleje v motoru a z toho šel taky kouř.....co to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 20. květen 2012 Sdílet Odesláno 20. květen 2012 pokud hulí a bere olej tak nejspíš těsnení pod hlavou nebo špatný pístní kroužky.. nedíval jsi se do vody? není tam nějakej hnus? nežere ti to i vodu? po otevření víčka od oleje se docela normálně kouří, když je motor teplej.. nevařil jsi teď někdy v poslední době nebo něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 20. květen 2012 Sdílet Odesláno 20. květen 2012 Opotrebované piestne krúžky a tým pádom budú chytené aj steny valcov, prestať jazdiť a dať to niekomu pozrieť (opraviť). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
habross Odesláno 20. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2012 No nevařil sem....jen sem si toho u oleje nikdy nevšim..každopádně to kouřilo ale teďka už to zase nekouří...ale olej to sežralo no...nevíte předpokládanou cenu tý opravy tak nějak přibližně kdyby to bylo těsnění pod hlavou teda a ty kroužky?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 20. květen 2012 Sdílet Odesláno 20. květen 2012 měl jsem ten samej problém u evasiona s tím, že jsem měl ještě emulzi v hadicích a v okruhu chlazení bordel. Motor jsem rovnou vyměnil, protože jen sada kroužků na jeden válec u citroena vycházel na 2500,- takže oprava by byla nerentabilní.. u 106ky co má teta se stalo taky to samý co tobě a taky jsem rovnou měnil motor. Za víkend se to dá stihnout a ušetříš spoustu peněz si myslím. Motory do 106ky už nejsou vůbec drahá záležitost.. Jde ještě o to, co máš za motorizaci.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
habross Odesláno 20. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2012 No tak jestli by to bylo rychlejší a levnější tak proč ne....je to 1.4 rok 98..tak se poohlídnu po nějakým motoru...ale nejdřív to dám někomu na okouknutí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LORD_mapiv Odesláno 20. květen 2012 Sdílet Odesláno 20. květen 2012 jj nech to určitě okouknout.. 1.4ka motor bude možná o chlup dražší, ale uvidíš.. hlavně se mrkni, jestli se nedávaly ty samý i do 306ky.. urychlilo by ti to výběr a zároveň bude výběr větší a i ceny budou potom zajímavější.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 20. květen 2012 Sdílet Odesláno 20. květen 2012 TU3 alias 1,4 se v různých obměnách vstřikování dávali do 205, 106, 206, 306, 207, 307, Partner. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
habross Odesláno 20. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2012 Paráda... tak to omrknu a snad to bude zase v cajku:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.