martin106S16 Odesláno 17. leden 2003 Sdílet Odesláno 17. leden 2003 Nazdar kluci, nezkoušel jste někdo jak přelstít řídící jednotku u aut s EURO 3, který mají lambdu i za katalizátorem? Chci ho vyndat, ale nevim jak na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. leden 2003 Sdílet Odesláno 17. leden 2003 Vyndat? Jako proč??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin106S16 Odesláno 17. leden 2003 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2003 No aby to líp jelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. leden 2003 Sdílet Odesláno 17. leden 2003 Hm. A není náhodou ten výfuk s katalyzátorem u novějších aut navrhován a optimalizován jako celek? Já jen, že vím o případu maníka, co vyndal katalyzátor, a auto jelo hůř... A nebo si snad taky myslíš, že nejlepší by byla místo výfuku jen roura??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 18. leden 2003 Sdílet Odesláno 18. leden 2003 katalyzator je prekazka v proudeni vzduchu a realny pokles vykonu je klidne i 5kw a mozna i vic...Vim ze u filcky to tech 5kw prida. Jde hlavne o to ze budou lepe proudit spalene plny z valcu ven a dovnitr se pak nasaje vice cerstve smesi.... jinak nam 306 1.4i(model 2000, jedna sonda) bez lambdy sice jela ale spotreba jak kurva, protoze jednotka nedostala spravne informace a myslela si ze je chuda smes...a pak pridavala bohatost az byla na 100% a pak vyhlasila error(oranzova kontrolka vstrikovani-v servise na pocitaci zjisteno -> prilis bohata smes 100%) a dalsi vec je ze kdyz jsi prerazoval tak sly otacky okamzite dolu ... normalne padaji pomalu ale s tou bohatou smesi to bylo na hovno. a zralo to 8.5 normlne tak 6.9 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
merkurek Odesláno 18. leden 2003 Sdílet Odesláno 18. leden 2003 Jo stím katíkem je to pravda já když jsem dovezl mého peggyho tak skoro vůbec nejel.Tak jsme ho s kámošem vykopli ven a hle to bylo jiné kafe to jezdí jako blázen ... Takže doporučuju u starších aut klidně vykopat pojede to určitě líp .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin106S16 Odesláno 19. leden 2003 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2003 Co mám teď 106 tak má jednu lammbdu a to ještě před katem, takže když se vyndá, nevadí to tomu. Dal jsem tam rouru bez rozonátoru od Supersprinta skupiny N o průměru 48 a zlepšilo se to znatelně. Navíc to má parádní zvuk a dokonce to i střílí do výfuku! Ale netušim jak to bude u auta s lambdou i za katem. Ta první bude hlásit, že je vše OK a druhá že kat je v čudu. No zkusíme to a uvidíme, každopádně tam nechám ty lambdy zapojený obě. Kluci na foru v Anglii psali, že to jezděj bez katu bez problému. Kdyžtak proběhne jen menší atomový hřib se mnou na vrcholku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 19. leden 2003 Sdílet Odesláno 19. leden 2003 tak to je husty ... v audi TT na to specialne upravili program aby to pri ubrani strilelo do vyfuku ... ono staci trosku obohatit smes ... a je to ... podle me to strili protoze ze se ta zbytkova smes nespali v katu... btw: byl jsi na emisich ? [Editováno 1/19/03 ajsik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest JR Odesláno 19. leden 2003 Sdílet Odesláno 19. leden 2003 No treba Skodovacky motory MPI bez katu nejezdej .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 19. leden 2003 Sdílet Odesláno 19. leden 2003 tak maji dve lambdy ... a ridici jednotka dostava udaje ze je KAT v hajzlu a nebo si muze myslet ze tak spatne udaje nejsou realne a ze je znicena lamdba... a pak ridi motor podle nejake havarijni tabulky ... proste nejaky kompromisni rezim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zazaa Odesláno 19. leden 2003 Sdílet Odesláno 19. leden 2003 kamos to delal u nejakeho opla normalne na aute s katem zmeril co z te lambdy leze (za behu pokud je kat OK tak je spravna smes) a potom to nastavil natvrdo takze pocitac si stale myslel ze za katem je to OK a ridil to jen podle prvni lambdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.