Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

vypínání kabinového ventilátoru


Guest kucert

Recommended Posts

Vypíná se mi větrák, ale jen když je horko. Na chvíli vypne a když to vychladne (cca 2-5 min) tak zase naskočí a chvíli běží.. neví nekdo čím to může být? Má to nějakou tepelnou pojistku? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ja som mal podobný problem akurat mne to vypinalo bez ohladu na teplotu či bolo teplo alebo zima.

Moja skusenosť po prečítaní viacerých fór bola nasledovna:

Jedna sa o jednu z chorob p307 modelu pred faceliftom, v peugeote vykoumali, že za ventilátorom

jej teplotný rezistor a ten je dôležitý na zopnutie ventilátora.

V peugeote mi to potvrdili a musel som vymeniť rezistor (odpor) a ešte aj kabeláž k ovládaniu ventilátora.

Keď som sa k tomu dostal mal som roztavený plast na odpore v mieste kde sa napajala koncovka kábla a na moje prekvapenie dva káble z 5-tich boli kvalitne opalené miestami až bez izolácie.

(cena 168€ v origo peugeote - pristup je k tomu ako k peniazom;) )

Takže jednoznačne doporučujem vymeniť čím skôr, predsa nechceme vyhorieť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar. Mám ten samý problém. V servisu se ponořili do útrob palubovky s měřákem a konstatovali vadná elektronika na ventilátoru. Cena 4300 za motor s elektronikou jinak se nedodává a 1 hodina práce vč. DPH. Zjistil jsem ale, že motor běží stále při nastavení na 20 stupnů. Při 19,5 už se zastavuje. Mám 307 před faceliftem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak koukám že je nás více s tímto problémen..:o(:o Ale žádná pomocná rada.....Ale to se dalo čekat...:( tak pokud je tu někdo kdo by měl nejakou zkušenost s tímto problémem a věděl jak to odstranit bude rádi. Myslím že mohu předem poděkovat za více členů.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 1,6HDI 2004 a ten istý problém už asi rok. Pred ventilátorom je nejaké čidlo, ktoré môže byť zabudované na dvoch miestach. Jedno je na potrubí sania vzduchu - zhora (na pravej strane ak otvoríš klapku vnútorného okruku a vopcháš ruku, je v hornej časti) alebo je to súčasť ventilátora (veniec na ventilátore). Ja bohužiaľ mám to druhé a je nutné vymeniť asi celý ventilátor. Zatiaľ som sa k domu finančne neodhodlal. Ak sa k tomu odhodlám, urobím to sám pretože výmenárov v originál servise už mám dosť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam 2004 před faceliftem automat klima. Dostat se k motoru topení/klimy je akrobacie. Nad pedály je plast ten oddělat, lehnout na sedadlo hlavou dolů, baterkou posvítit nahoru takovým tunelem směrem do středu palubky tam je vidět motor je zajištěn torx šroubem a vycvaknout konektory (to mě nejde) samotný motor je na bajonet pootočit a potom jak ježka v kleci ho dostat spodem ven. Někteří rozdělávají řízení, které statečně překáží. Našel jsem v Elit elektroniku za 2500 Kč tedy čistě elektroniku, ale jestli to pasuje nevím. Než se s tím zlobit dám 3 kila servisu a motor musím koupit tak jako tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Mne to robilo tiež a nebola chyba v uhlíkoch alebo v motorčeku ale prívodný konektor bol vyžihaný.Musel som ho odstrihnut preletovat kabliky a nahodit nový ale mal som dole aj riadenie.Mna to zasadne zradilo vždy na jesen ked sa začali rosit okna a primrzat.Je to pekna pakaren ale ak mas dielnu a nič ta nenahana tak sa to da zvladnut !PS: v Peugeote mi tvrdili že su to chybne odporníky tak pozor a daj si to dobre preverit lebo to neni lacne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som mal podobný problem akurat mne to vypinalo bez ohladu na teplotu či bolo teplo alebo zima.

Moja skusenosť po prečítaní viacerých fór bola nasledovna:

Jedna sa o jednu z chorob p307 modelu pred faceliftom, v peugeote vykoumali, že za ventilátorom

jej teplotný rezistor a ten je dôležitý na zopnutie ventilátora.

V peugeote mi to potvrdili a musel som vymeniť rezistor (odpor) a ešte aj kabeláž k ovládaniu ventilátora.

Keď som sa k tomu dostal mal som roztavený plast na odpore v mieste kde sa napajala koncovka kábla a na moje prekvapenie dva káble z 5-tich boli kvalitne opalené miestami až bez izolácie.

(cena 168€ v origo peugeote - pristup je k tomu ako k peniazom;) )

Takže jednoznačne doporučujem vymeniť čím skôr, predsa nechceme vyhorieť.

Zdravím...tak přesně takhle jsem dopadl já...při největších mrazech jsem chtěl jet ráno do práce ale ventilátor ani ťuk:(..rezistor+kabeláž+práce=7893kč!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už i na mě došlo:aut .Po vymontování rezistoru ventilátoru (regulátor otáček) a kabelového svazku a jeho proměření a kontrole konektoru bylo vše kupodivu v pořádku.Nakonec jsem došel k tomu že je špatný kontakt v konektoru u ovládacího panelu.Po prostříknutí Kontaktolem vše běží.Jinak kudy vedl svazek už tamtudy nešel ani za boha natáhnout na s5 a tak jsem musel prodlužovat a vést ho někudy jinudy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak po všech možných pokusech půjdu koupit novej ventilátor. Tak a teď jak poznám, který? Našel jsem DK M0277, DK M0142, DK M0132. Všechny vypadaj stejně :-( Ví někdo, jak to poznat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ja som mal taky isty problem asi dva roky tak som nepouzival posledne styri rychlosti ventilatora z 8 a bolo to potom o.k ale teraz pred dvoma tyzdnami sa mim to zaseklo uplne a uz sa mi vobec nedali regulovat stupne a tak som sa rozhodol kupit pouzivany ventilator v TO auto novotny(50eur) a problem je prec vsetko funguje tak ako ma a uz nic nevypina.A ten teplotny odpor sa neda opravit ani vymenit iba cely ventilator.Pozeral som aj nove ale nie original a novy ventilator stoji cca 70eur a vymena je docela jednoducha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...