Guest kucert Odesláno 7. květen 2012 Sdílet Odesláno 7. květen 2012 Vypíná se mi větrák, ale jen když je horko. Na chvíli vypne a když to vychladne (cca 2-5 min) tak zase naskočí a chvíli běží.. neví nekdo čím to může být? Má to nějakou tepelnou pojistku? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan307SW Odesláno 7. květen 2012 Sdílet Odesláno 7. květen 2012 ...a tomu se rika automaticka klimatizace:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest kucert Odesláno 18. květen 2012 Sdílet Odesláno 18. květen 2012 Nemá někdo lepší odpověď? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viper504 Odesláno 18. květen 2012 Sdílet Odesláno 18. květen 2012 Ja som mal podobný problem akurat mne to vypinalo bez ohladu na teplotu či bolo teplo alebo zima. Moja skusenosť po prečítaní viacerých fór bola nasledovna: Jedna sa o jednu z chorob p307 modelu pred faceliftom, v peugeote vykoumali, že za ventilátorom jej teplotný rezistor a ten je dôležitý na zopnutie ventilátora. V peugeote mi to potvrdili a musel som vymeniť rezistor (odpor) a ešte aj kabeláž k ovládaniu ventilátora. Keď som sa k tomu dostal mal som roztavený plast na odpore v mieste kde sa napajala koncovka kábla a na moje prekvapenie dva káble z 5-tich boli kvalitne opalené miestami až bez izolácie. (cena 168€ v origo peugeote - pristup je k tomu ako k peniazom;) ) Takže jednoznačne doporučujem vymeniť čím skôr, predsa nechceme vyhorieť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauromalus Odesláno 18. květen 2012 Sdílet Odesláno 18. květen 2012 No, autor dotazu neuvedl, co vlastně má, uvedené se vztahuje na auto s manuální klimatizací a patrně i na vozidla bez klimatizace, u digitální je ventilátor řízen jinak, pokud vím....A jak je to po faceliftu, to ani raději netuším... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aldave Odesláno 18. květen 2012 Sdílet Odesláno 18. květen 2012 Zdar. Mám ten samý problém. V servisu se ponořili do útrob palubovky s měřákem a konstatovali vadná elektronika na ventilátoru. Cena 4300 za motor s elektronikou jinak se nedodává a 1 hodina práce vč. DPH. Zjistil jsem ale, že motor běží stále při nastavení na 20 stupnů. Při 19,5 už se zastavuje. Mám 307 před faceliftem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krmy Odesláno 19. květen 2012 Sdílet Odesláno 19. květen 2012 Tak koukám že je nás více s tímto problémen..(:o Ale žádná pomocná rada.....Ale to se dalo čekat... tak pokud je tu někdo kdo by měl nejakou zkušenost s tímto problémem a věděl jak to odstranit bude rádi. Myslím že mohu předem poděkovat za více členů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest kucert Odesláno 21. květen 2012 Sdílet Odesláno 21. květen 2012 Mám 2004 před faceliftem, automatická klima. Ví někdo, jak se dostat k tomu teplotnímu rezistoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSK Odesláno 21. květen 2012 Sdílet Odesláno 21. květen 2012 Mám 1,6HDI 2004 a ten istý problém už asi rok. Pred ventilátorom je nejaké čidlo, ktoré môže byť zabudované na dvoch miestach. Jedno je na potrubí sania vzduchu - zhora (na pravej strane ak otvoríš klapku vnútorného okruku a vopcháš ruku, je v hornej časti) alebo je to súčasť ventilátora (veniec na ventilátore). Ja bohužiaľ mám to druhé a je nutné vymeniť asi celý ventilátor. Zatiaľ som sa k domu finančne neodhodlal. Ak sa k tomu odhodlám, urobím to sám pretože výmenárov v originál servise už mám dosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aldave Odesláno 21. květen 2012 Sdílet Odesláno 21. květen 2012 Mam 2004 před faceliftem automat klima. Dostat se k motoru topení/klimy je akrobacie. Nad pedály je plast ten oddělat, lehnout na sedadlo hlavou dolů, baterkou posvítit nahoru takovým tunelem směrem do středu palubky tam je vidět motor je zajištěn torx šroubem a vycvaknout konektory (to mě nejde) samotný motor je na bajonet pootočit a potom jak ježka v kleci ho dostat spodem ven. Někteří rozdělávají řízení, které statečně překáží. Našel jsem v Elit elektroniku za 2500 Kč tedy čistě elektroniku, ale jestli to pasuje nevím. Než se s tím zlobit dám 3 kila servisu a motor musím koupit tak jako tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matuzalem401 Odesláno 9. červen 2012 Sdílet Odesláno 9. červen 2012 Mne to robilo tiež a nebola chyba v uhlíkoch alebo v motorčeku ale prívodný konektor bol vyžihaný.Musel som ho odstrihnut preletovat kabliky a nahodit nový ale mal som dole aj riadenie.Mna to zasadne zradilo vždy na jesen ked sa začali rosit okna a primrzat.Je to pekna pakaren ale ak mas dielnu a nič ta nenahana tak sa to da zvladnut !PS: v Peugeote mi tvrdili že su to chybne odporníky tak pozor a daj si to dobre preverit lebo to neni lacne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAB71 Odesláno 10. červen 2012 Sdílet Odesláno 10. červen 2012 Ja som mal podobný problem akurat mne to vypinalo bez ohladu na teplotu či bolo teplo alebo zima. Moja skusenosť po prečítaní viacerých fór bola nasledovna: Jedna sa o jednu z chorob p307 modelu pred faceliftom, v peugeote vykoumali, že za ventilátorom jej teplotný rezistor a ten je dôležitý na zopnutie ventilátora. V peugeote mi to potvrdili a musel som vymeniť rezistor (odpor) a ešte aj kabeláž k ovládaniu ventilátora. Keď som sa k tomu dostal mal som roztavený plast na odpore v mieste kde sa napajala koncovka kábla a na moje prekvapenie dva káble z 5-tich boli kvalitne opalené miestami až bez izolácie. (cena 168€ v origo peugeote - pristup je k tomu ako k peniazom;) ) Takže jednoznačne doporučujem vymeniť čím skôr, predsa nechceme vyhorieť. Zdravím...tak přesně takhle jsem dopadl já...při největších mrazech jsem chtěl jet ráno do práce ale ventilátor ani ťuk:(..rezistor+kabeláž+práce=7893kč!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Tak už i na mě došlo:aut .Po vymontování rezistoru ventilátoru (regulátor otáček) a kabelového svazku a jeho proměření a kontrole konektoru bylo vše kupodivu v pořádku.Nakonec jsem došel k tomu že je špatný kontakt v konektoru u ovládacího panelu.Po prostříknutí Kontaktolem vše běží.Jinak kudy vedl svazek už tamtudy nešel ani za boha natáhnout na s5 a tak jsem musel prodlužovat a vést ho někudy jinudy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest kucert Odesláno 20. červen 2012 Sdílet Odesláno 20. červen 2012 Tak po všech možných pokusech půjdu koupit novej ventilátor. Tak a teď jak poznám, který? Našel jsem DK M0277, DK M0142, DK M0132. Všechny vypadaj stejně :-( Ví někdo, jak to poznat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 Třeba vyndat starý a podle něho koupit nový.Nebo mrknout do servisboxu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siskin Odesláno 21. červen 2012 Sdílet Odesláno 21. červen 2012 viete aj pribliznu cenu toho ventilatora ? (original / nahrada - ak je) [upravil dne 21.6.2012 11:52 od siskin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kopik 307 1,6Hdi Odesláno 25. červenec 2012 Sdílet Odesláno 25. červenec 2012 Ja som mal taky isty problem asi dva roky tak som nepouzival posledne styri rychlosti ventilatora z 8 a bolo to potom o.k ale teraz pred dvoma tyzdnami sa mim to zaseklo uplne a uz sa mi vobec nedali regulovat stupne a tak som sa rozhodol kupit pouzivany ventilator v TO auto novotny(50eur) a problem je prec vsetko funguje tak ako ma a uz nic nevypina.A ten teplotny odpor sa neda opravit ani vymenit iba cely ventilator.Pozeral som aj nove ale nie original a novy ventilator stoji cca 70eur a vymena je docela jednoducha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.