Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Utržený káblík u předního kola


petgall81

Recommended Posts

Zdravím klubáci, dneska jsem si vyjel na krátký výlet a při bližším ohledání předního kola jsem našel utrhnutý káblík na předním kole na straně řidiče. Mám peugeota 406 2.1td, nevíte náhodou někdo, k čemu ten káblík tam je. Zatrhnul jsem to červeně. Díky za objasnění.

post-38941-14109623681747_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takovýhle kabliky jsou tam dva, jeden je na snímač ABS a druhý ja na opotřebení brzd. destiček, a to je ten co máš utržený pokud dobře vidim, jsou skoro stejný, kdyby to byl abs tak by ti to házelo chybu, pokud samozřejmě abs máš.....takže to odizoluj a přepájej nebo si sežeň jinej z vrakáče, jezdit s tím normálně můžeš, jen si hlídej destičky, ale pokud máš druhym kole snímač ok tak to moc řešit nemusíš pokud máš vpořádku brzdy a destičky ti ubývaj všude stejně

EDIT: nám ho amputovali střihlé pružiny na obou stranách;)

[upravil dne 23/4/12 13:04 od Dančák]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chceš měnit tak budeš muset sundat podběhy, protože vede za nima až někam do mot. prostoru, kde je od něj první konektor přesně nevím, ale měl sem to o víkendu sundaný.....já to jen připájel a zaizoloval ale je to už asi 3 roky tak přesně nevim jak už to tam je;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když sem to udělal tak by to mělo jít, ale už si to fakt nepamatuju, on se k tomu tady ještě někdo vyjádří;) a čerpadlo sem dělal nedávno taky, ale ted to zase začlo nějako zlobit tak nevim, občas to čerpadlo prostě nesepne a nejde, stačí zabouchat a jede:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takovym \"servismanum\" bych ruce urazil, kdyz se mi to utrhne samo, tak prosim, ale aby mi nekdo strihal na aute funkcni vec, jen proto, ze si mysli, ze se tomu neda verit, tak to by se mi zrovna nelibilo. Ono kdyz je to v cajku a korektne vedene, aby se draty neposkodily, tak to funguje bez problemu a neco to do sebe ma, i kdyz clovek, co se o auto zajima vic, si to dokaze zkontrolovat primo na desticce a ma jisty prehled o stavu svych brzd

Jinak ten drat nikde zadnej konektor nema, je soucasti hlavniho svazku a jde az k budikum, takze se musi priletovat v miste poruseni a zaizolovat (nejvhodnejsi je teplem smrstitelna buzirka, idealne jeste s tavnym lepidlem uvnitr)

[upravil dne 23/4/12 15:13 od Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...