Jump to content
Sign in to follow this  
petgall81

Utržený káblík u předního kola

Recommended Posts

Zdravím klubáci, dneska jsem si vyjel na krátký výlet a při bližším ohledání předního kola jsem našel utrhnutý káblík na předním kole na straně řidiče. Mám peugeota 406 2.1td, nevíte náhodou někdo, k čemu ten káblík tam je. Zatrhnul jsem to červeně. Díky za objasnění.

post-38941-14109623681747_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takovýhle kabliky jsou tam dva, jeden je na snímač ABS a druhý ja na opotřebení brzd. destiček, a to je ten co máš utržený pokud dobře vidim, jsou skoro stejný, kdyby to byl abs tak by ti to házelo chybu, pokud samozřejmě abs máš.....takže to odizoluj a přepájej nebo si sežeň jinej z vrakáče, jezdit s tím normálně můžeš, jen si hlídej destičky, ale pokud máš druhym kole snímač ok tak to moc řešit nemusíš pokud máš vpořádku brzdy a destičky ti ubývaj všude stejně

EDIT: nám ho amputovali střihlé pružiny na obou stranách;)

[upravil dne 23/4/12 13:04 od Dančák]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud chceš měnit tak budeš muset sundat podběhy, protože vede za nima až někam do mot. prostoru, kde je od něj první konektor přesně nevím, ale měl sem to o víkendu sundaný.....já to jen připájel a zaizoloval ale je to už asi 3 roky tak přesně nevim jak už to tam je;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je rozhodnuto, pokud to půjde připájet, tak to připájím. Před 2měsíci jsem řešil složitější opravu výměny čerpadla za bosch, tak to udělám co nejméně náročné, pokud to tedy bude možné.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když sem to udělal tak by to mělo jít, ale už si to fakt nepamatuju, on se k tomu tady ještě někdo vyjádří;) a čerpadlo sem dělal nedávno taky, ale ted to zase začlo nějako zlobit tak nevim, občas to čerpadlo prostě nesepne a nejde, stačí zabouchat a jede:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

takovym \"servismanum\" bych ruce urazil, kdyz se mi to utrhne samo, tak prosim, ale aby mi nekdo strihal na aute funkcni vec, jen proto, ze si mysli, ze se tomu neda verit, tak to by se mi zrovna nelibilo. Ono kdyz je to v cajku a korektne vedene, aby se draty neposkodily, tak to funguje bez problemu a neco to do sebe ma, i kdyz clovek, co se o auto zajima vic, si to dokaze zkontrolovat primo na desticce a ma jisty prehled o stavu svych brzd

Jinak ten drat nikde zadnej konektor nema, je soucasti hlavniho svazku a jde az k budikum, takze se musi priletovat v miste poruseni a zaizolovat (nejvhodnejsi je teplem smrstitelna buzirka, idealne jeste s tavnym lepidlem uvnitr)

[upravil dne 23/4/12 15:13 od Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...