Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

peugeot 208


atila

Recommended Posts

Třídvéřový vypadá fakt pěkně - sportovně, a zahájení prodeje mi hraje do karet, poněvadž příští rok chci nové auto, ale je otázka jaký budou 4-válcové motory (s nějakým tříválcem můžou jít někam...)

ked som dobre pocul, tak VTi motory budu od zaciatku v predaji a THP pridu neskor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkiaľ je info, že budú aj štvorvalce???:myslim

Podľa ofiko Peugeotu je to takto:

Typ: 3-valec, benzín, Euro 6
EB2 (1.2L): 60 kW - v prvej polovici roka 2012
EB0 (1.0L): 52kW - v druhej polovici roka 2012
EB2 DT (1,2 THP): 77 kW - aktuálne až v roku 2013
EB2 DTS (1,2 THP): 100 kW - aktuálne až v roku 2013

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkiaľ je info, že budú aj štvorvalce???:myslim

Podľa ofiko Peugeotu je to takto:

Typ: 3-valec, benzín, Euro 6
EB2 (1.2L): 60 kW - v prvej polovici roka 2012
EB0 (1.0L): 52kW - v druhej polovici roka 2012
EB2 DT (1,2 THP): 77 kW - aktuálne až v roku 2013
EB2 DTS (1,2 THP): 100 kW - aktuálne až v roku 2013

na ofiko peugeot stranke existuje dake forum, kde sa da pytat, a hentam odpovedali toto, tak neviem, mozno THP mysleli len 1.2 trojvalec :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkiaľ je info, že budú aj štvorvalce???:myslim

Podľa ofiko Peugeotu je to takto:

Typ: 3-valec, benzín, Euro 6
EB2 (1.2L): 60 kW - v prvej polovici roka 2012
EB0 (1.0L): 52kW - v druhej polovici roka 2012
EB2 DT (1,2 THP): 77 kW - aktuálne až v roku 2013
EB2 DTS (1,2 THP): 100 kW - aktuálne až v roku 2013

Tak to je strašný:blicismajlik

Za chvíli nebudou žádný poctivý atmosférický motory a všudě samé pitomé přeplňování a k tomu s motory o obsahu 1.2:o. Normálně proti přeplňování nic nemám, 1.6 THP je good a klidně bych jej bral, ale pokud vyjdou s tímhle, tak to je děs.

Ještě, že se Renault drží klasici viz. Renault CLio sport 2.0 16V, to je stroj, ale ta cenovka:mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč? Stačí si vzpomeout na slavnou éru 205etek GTi. Moje naděje svitla když se Peugeot vrátil do světa rallye se svou 207kou, doufám že divize Peugeot-sport zamaká i na této 208GTi a opět bude vážnou konkurencí nejlepších malých hot-hatchu dnešní doby! Počkáme a uvidíme jak to dopadne. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, velko-objemová doba už je pryč a začíná se přeplňovat. Taky z toho nejsem nějak nadšený ale co neudělat pro ekologii že. :D Jinak Clio RS neni jen o motoru ale taky o podvozku a celkové vyváženosti auta. Jsou to kluci francouzský, tak snad se něco od sebe přiučej. :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, velko-objemová doba už je pryč a začíná se přeplňovat. Taky z toho nejsem nějak nadšený ale co neudělat pro ekologii že. :D Jinak Clio RS neni jen o motoru ale taky o podvozku a celkové vyváženosti auta. Jsou to kluci francouzský, tak snad se něco od sebe přiučej. :aut

Naprostej souhlas Clio RS je o celkové funkčnosti auta (motor-podvozek-převodovka) to je prostě srdcová záležitost, kdo to auto neřídil, tak neví.

Máš pravdu, že výkonným atmosférickým motorům už bohužel díky krajině odzvonilo :bojim. Určitě jsem zvědavý a fandím nové 208ce, ale očekávám něco ve stylu Fóbie RS:blicismajlik, ale věřím, že aspoň dají manuál narozdíl od Němců:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...