atila Odesláno 3. listopad 2011 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2011 http://autoviny.zoznam.sk/cl/100212/1290377/Uplne-novy-Peugeot-208-VIDEO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buga Odesláno 3. listopad 2011 Sdílet Odesláno 3. listopad 2011 fotky inak na peugeot.sk onicom, ziadne konkretne zabery az na jeden... s tou zrzkou... mňamka vsak je zdravy, tu som uz inak ja vybral vcera, takze ruky prec :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarouš307 Odesláno 4. listopad 2011 Sdílet Odesláno 4. listopad 2011 Dnes napsáno o 208 na idnes http://auto.idnes.cz/ambiciozni-peugeot-208-se-ukazuje-svetu-laka-na-maly-volant-pm9-/ak_aktual.aspx?c=A111102_171915_ak_aktual_fdv Vypadá fakt dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. listopad 2011 Sdílet Odesláno 4. listopad 2011 po delší době pežot, který se mi líbí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lachtis Odesláno 7. listopad 2011 Sdílet Odesláno 7. listopad 2011 Třídvéřový vypadá fakt pěkně - sportovně, a zahájení prodeje mi hraje do karet, poněvadž příští rok chci nové auto, ale je otázka jaký budou 4-válcové motory (s nějakým tříválcem můžou jít někam...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buga Odesláno 7. listopad 2011 Sdílet Odesláno 7. listopad 2011 Třídvéřový vypadá fakt pěkně - sportovně, a zahájení prodeje mi hraje do karet, poněvadž příští rok chci nové auto, ale je otázka jaký budou 4-válcové motory (s nějakým tříválcem můžou jít někam...) ked som dobre pocul, tak VTi motory budu od zaciatku v predaji a THP pridu neskor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 8. listopad 2011 Sdílet Odesláno 8. listopad 2011 krasavec jako vždy fránici nezklamali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 9. listopad 2011 Sdílet Odesláno 9. listopad 2011 Odkiaľ je info, že budú aj štvorvalce??? Podľa ofiko Peugeotu je to takto: Typ: 3-valec, benzín, Euro 6 EB2 (1.2L): 60 kW - v prvej polovici roka 2012 EB0 (1.0L): 52kW - v druhej polovici roka 2012 EB2 DT (1,2 THP): 77 kW - aktuálne až v roku 2013 EB2 DTS (1,2 THP): 100 kW - aktuálne až v roku 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buga Odesláno 10. listopad 2011 Sdílet Odesláno 10. listopad 2011 Odkiaľ je info, že budú aj štvorvalce??? Podľa ofiko Peugeotu je to takto: Typ: 3-valec, benzín, Euro 6 EB2 (1.2L): 60 kW - v prvej polovici roka 2012 EB0 (1.0L): 52kW - v druhej polovici roka 2012 EB2 DT (1,2 THP): 77 kW - aktuálne až v roku 2013 EB2 DTS (1,2 THP): 100 kW - aktuálne až v roku 2013 na ofiko peugeot stranke existuje dake forum, kde sa da pytat, a hentam odpovedali toto, tak neviem, mozno THP mysleli len 1.2 trojvalec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lachtis Odesláno 10. listopad 2011 Sdílet Odesláno 10. listopad 2011 Odkiaľ je info, že budú aj štvorvalce??? Podľa ofiko Peugeotu je to takto: Typ: 3-valec, benzín, Euro 6 EB2 (1.2L): 60 kW - v prvej polovici roka 2012 EB0 (1.0L): 52kW - v druhej polovici roka 2012 EB2 DT (1,2 THP): 77 kW - aktuálne až v roku 2013 EB2 DTS (1,2 THP): 100 kW - aktuálne až v roku 2013 Tak to je strašný Za chvíli nebudou žádný poctivý atmosférický motory a všudě samé pitomé přeplňování a k tomu s motory o obsahu 1.2:o. Normálně proti přeplňování nic nemám, 1.6 THP je good a klidně bych jej bral, ale pokud vyjdou s tímhle, tak to je děs. Ještě, že se Renault drží klasici viz. Renault CLio sport 2.0 16V, to je stroj, ale ta cenovka:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomazy Odesláno 10. listopad 2011 Sdílet Odesláno 10. listopad 2011 To GTI nema spatny design az na tie blatniky okolo kolies mohli byt vo farbe auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 10. listopad 2011 Sdílet Odesláno 10. listopad 2011 Líbí se mi!! Doufám že to bude konečně po delší době vážná konkurence aut typu Clio RS, Fiesta ST, Cooper S atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buga Odesláno 11. listopad 2011 Sdílet Odesláno 11. listopad 2011 pochybujem zas ze to bude presne tak vypadat ako na fotke, vsak mensie upravy stale su kym to vyjde pre beznych zakaznikov... ale vsak uvidime... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lachtis Odesláno 11. listopad 2011 Sdílet Odesláno 11. listopad 2011 Líbí se mi!! Doufám že to bude konečně po delší době vážná konkurence aut typu Clio RS, Fiesta ST, Cooper S atd. Ačkoliv jsem fanda značky Peugeot, pochybuji, že by se mohl někdy rovnat sériově Cliu RS - sportík je prostě pro mne nej Hothatch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 11. listopad 2011 Sdílet Odesláno 11. listopad 2011 Proč? Stačí si vzpomeout na slavnou éru 205etek GTi. Moje naděje svitla když se Peugeot vrátil do světa rallye se svou 207kou, doufám že divize Peugeot-sport zamaká i na této 208GTi a opět bude vážnou konkurencí nejlepších malých hot-hatchu dnešní doby! Počkáme a uvidíme jak to dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 11. listopad 2011 Sdílet Odesláno 11. listopad 2011 Ačkoliv som aj ja fanda značky, tak môj názor je rovnaký ako Lachtis-ov... Clio RS je so svojim dvojlitrom (BTW. atmosférický s 147,5 kW (200 k)) proste iná káva ako nejaká oturbená 1,6ka THC... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 11. listopad 2011 Sdílet Odesláno 11. listopad 2011 Jj, velko-objemová doba už je pryč a začíná se přeplňovat. Taky z toho nejsem nějak nadšený ale co neudělat pro ekologii že. Jinak Clio RS neni jen o motoru ale taky o podvozku a celkové vyváženosti auta. Jsou to kluci francouzský, tak snad se něco od sebe přiučej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lachtis Odesláno 11. listopad 2011 Sdílet Odesláno 11. listopad 2011 Jj, velko-objemová doba už je pryč a začíná se přeplňovat. Taky z toho nejsem nějak nadšený ale co neudělat pro ekologii že. Jinak Clio RS neni jen o motoru ale taky o podvozku a celkové vyváženosti auta. Jsou to kluci francouzský, tak snad se něco od sebe přiučej. Naprostej souhlas Clio RS je o celkové funkčnosti auta (motor-podvozek-převodovka) to je prostě srdcová záležitost, kdo to auto neřídil, tak neví. Máš pravdu, že výkonným atmosférickým motorům už bohužel díky krajině odzvonilo . Určitě jsem zvědavý a fandím nové 208ce, ale očekávám něco ve stylu Fóbie RS:blicismajlik, ale věřím, že aspoň dají manuál narozdíl od Němců Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 11. listopad 2011 Sdílet Odesláno 11. listopad 2011 Mooc pěkný... snad se konečně vrátí stará dobrá éra GTI.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pyrone Odesláno 9. leden 2012 Sdílet Odesláno 9. leden 2012 http://ifaster.tiscali.cz/peugeot-208-predstaveni/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.