Jump to content
Guest prokomo

vymena naplni, filtrov a pod.

Recommended Posts

Guest prokomo

Ahojte,

stal som sa majitelom P207 07/2006 , 1.4 16V 66KW-88HP , najazdene 60300 km. Chcem sa opytat skusenejsich na par veci:

1.Chladiaca kvapalina (zelena) pravdepodobne od vyroby - vymenit ju komplet celu (vzhladom na to ze uz tam je par rokov - momentalne je pod riskou MIN.

2. Motorovy olej: bol pouzivany ELF (podla serv. knizky) nejaky longlife na 30tkm, - dalsia vymena za 7tkm ale chcem to vymenit teraz, ale nechcem longlife ale klasicky na 10-15tkm (planujem ho menit rocne bez ohladu na km) - mozem tam dat napriklad TOTAL QUARTZ 9000 ?

3. Olejovy filter- nejaka odporucana znacka?

4. kabinovy/pelovy/vzduchovy - nejaka odporucana znacka vhodna pre tento model?

5. ma P207 palivovy filter?

6. Rozvody- vzhladom na KM ma zmysel ich menit uz teraz? chapem ze to asi zalezi od stavu, ale len tak vseobecne, kedy sa menia.

7.Brzdy: vydavaju zvuky ako kuriatka na velku noc :) ale vraj su este v dobrom stave - menit?

8.Brzdova kvapalina: pravdepodobne od vyroby (mozno sa mylim) - vymenit ?

9.Pan od ktoreho som to kupoval mi tam nechal kopec ziaroviak (myslim ze H7) - predpokladam teda ze odchadzaju - existuje nejaky sposob ako tomu zabranit?

10.co do toho tankovat? dal som polku nadrze shell fuel save (alebo nieco take) , spotreba 9L/100KM mesto . je ten benzin iba odrb alebo sa to nejak odrazi aspon na \"niceni\" motora alebo podobne?

do aut som laik, takze poprosim nejake rady ktorym by som porozumel aj ja, pripadne nejake dalsie upozornenia- rady. vopred dakujem ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, vítame nového 207čkára... :papa

1. Chladiacu kvapalinu kľudne dolej tou istou (zelenou). Kúpiš v každej správnej mototechne. Ak chceš mať istotu tak vymeň komplet.

2. Daj VIN a doporučíme olej. Pozriem doma čo dávame do našej s tým istým motorom...

3. Olejový filter podľa VINka...

4. Kabínový daj obyč Filtron alebo ten najlacnejší. Vzduchový tak isto: buď z filcom pre prašné prostredie (ak jazdíš 90%mesto) alebo obyč...

5. VIN po tretie... ;)

6. Ak si to kúpil od niekoho komu dôveruješ a vieš ako s tým jazdil tak nie... inak by som pri kúpe z bazaru alebo nedôveryhodného zdroja rozvody na 100% robil...

7. Pokiaľ brzdia neriešiť. Možu byť trochu zhrdzavené, resp. pozri či nemajú hlboké ryhy na kotúčoch...

8. Mala by sa meniť po dvoch rokoch. Brzdové kvapaliny sú hygroskopické (časom absorbujú vodu, vlhkosť ) a ich teplota varu klesá. Čiže ak je ešte od novoty tak určite vymeniť...

9. H7čky odchádzajú ako na páse (vraj... :D ). Ak ti začnú odchádzať tak ustrihni originál plastové konektory a nacvakaj tam keramické koncovky... mne to na 206ke svojho času pomohlo... ;)

10. Shell FuelSejv a podobné srandy sú len odrb na zákazníkov. Pokiaľ chceš motor trochu prečistiť tak daj na plnú nádrž nejaký TEC2000 alebo VIF a vyjazdi nádrž. 9L/100 je dosť ale záleží na tom ako je na tom motor a kde jazdíš. My máme na tomto motore okolo 6,8L/100 a to jazdí pani... :mrk

Asi toľko. Daj si do podpisu auto a nahoď sem VIN nech ti to chlapci preklepnú a aby sme ti vedeli pozrieť náplne atď... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest prokomo

dakujem za privitanie :)

auto vlastnil 62 rocny primar (asi na nom jazdila aj jeho zenea) , osobne ho nepoznam ale auto vyzera maximalne zachovalo a km by mali byt skutocne kedze sa nejedna o nejaky dovoz a primar si kupil nove a tohoto sa chcel zbavit (tak mi bolo povedane). predpokladam ze servis riesil tak ze to hodil do Peugeotu a nestaral sa co a ako.

VINko: VF3WCKFUC33394934

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, může mi podle VIN někdo říct jestli mám palivovej filtr, případně jaké tam dát ostatní filtry, aby tam bez problémů pasovaly? Chci měnit všechno :-)

http://www.oleje-pema.cz/peugeot-207-wa-wc-1-6-16v-vti-88kw-5fs-ep6c-ep6_vf46741.html?stranka=1&tab=2

Aktuálně mám v košíku

http://www.oleje-pema.cz/vzduchovy-filtr-mann-filter-c-5082_67111_46741.html

http://www.oleje-pema.cz/kabinovy-filtr-bosch-1-987-432-436_73378_46741.html

Díky!

VIN: VF3WC5FWC33820317

Share this post


Link to post
Share on other sites

těsnící měděnou podložku při každé výměně oleje měnit nemusíš, ač výrobce většinou tvrdí opak..., mění se obvykle jen když už netěsní a propouští olej

koupíš ji v pežo, nebo lépe v každé prodejně náhr. dílů (pasuje na více aut), takže ji při výměně oleje změř a kup do zásoby--je dobré ji mít doma ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, ještě jednou prosím, oleje stačí přesně 3 litry na výměnu? A kolik je potřeba na výměnu chladící kapaliny a brzdové??

Edited by Yarda_cz

Share this post


Link to post
Share on other sites

chlape, pokud si rozklikneš ten odkaz co jsem tu dal, tak se to dozvíš :mrk (transaxle-převodovka,brake-brzdy)

 

výměna oleje v motoru 3,25 litru, kup 4 litry--na dolívání

brzdovka obsah 0.65 litru, pro výměnu kup 1 litr

obsah chladícího systému přesně nevím, ale cca 6 litrů, pro výměnu kup 3 litry Fridexu (nebo něčeho podobného) a 2 litry dest. vody, všecho stejnak nevypustíš, něco v systému zbyde...,vypusť to odpojením spodní hadice na chladiči a propláchni systém vodou před napuštěním nové směsi

Edited by ozzy56

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...