Guest Lubk0 Odesláno 15. duben 2012 Sdílet Odesláno 15. duben 2012 Ahojte Mam len taku teoreticku otazku Pokial by auto za tepleho motoru spalovalo olej (tj ze auto zerie olej) ukazalo by sa to na emisnej kontrole ? Tj namerali by zle parametre ? Alebo to na to nema vpliv ? Thx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 15. duben 2012 Sdílet Odesláno 15. duben 2012 urcite ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 15. duben 2012 Sdílet Odesláno 15. duben 2012 pokud nejde z vyfuku modrej kour, tak se to asi moc neprojevi, maximalne stoupnou hodnoty HC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 15. duben 2012 Sdílet Odesláno 15. duben 2012 Tak jedna sa o to, ze uz davnejsie som kupil mazdu, ktora pri rannych startoch niekedy zadymi ... Dost sa to zlepsilo, aplikovanim aditiv do oleja od PRO TEC ... Avsak obcas to este je. Za tepla nedymi, absolutne nic. Za studena ked uz dymi, tak mozno 20 sekund, a potom prestane. Spotreba oleja nie az tak drasticka, mohol zozrat od vymni za 4 tis. KM tak cca 0,4 litra ... Snazim sa prist na to, ci je to len guferami, alebo aj kruzky na na piestoch ... V štvrtok som absolvoval TK aj EK... Emisnu vyslo to auto naozaj na vybornu, doslova manik co to robil hovoril, ze spaluje ako novy motor, ze musi pozret, ci tam nemam dieru vo vyfuku Ale ze uplne seriozne, ma nadherne spalovanie, a casto tam aut ktore maju 13 rokov, a takto hodnoty nemavaju. Preto sa chcem nejakym sposobom dalej utvrdit, ze to budu len gufera, co by som bol kvazi najradsej. 1 origo gufero v mazde stoji totiz len 1,6 Eura, a vraj sa daju vymenit bez toho, aby sa dala dole hlava. Moc ma to netankuje zatial, ale ked sa bude raz predavat, tam chcem, aby to bolo OK, a dovtedy tu chybu odstranit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 15. duben 2012 Sdílet Odesláno 15. duben 2012 možná blbost.... Ale neukáže se rozdíl mezi načatými gufery versus kroužky na pístech změřením tlaků ve válcích? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 15. duben 2012 Sdílet Odesláno 15. duben 2012 To je teoreticky mozne, vie to niekto potvrdit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanh Odesláno 15. duben 2012 Sdílet Odesláno 15. duben 2012 Podla toho co pises tipujem ze po starte spali olej ktory ostal na vrchu motora a natiekol do valcov pocas statia cez netesne gufera. Keby to bolo netesnymi kruzkami tak by si problemy s kompresiou a zospodu ti do valcov pocas statia olej natiect nemoze.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 15. duben 2012 Sdílet Odesláno 15. duben 2012 možná blbost.... Ale neukáže se rozdíl mezi načatými gufery versus kroužky na pístech změřením tlaků ve válcích? To nieje blbosť. Netesné krúžky sa prejavia poklesom kompresných tlakov ale netesné guferá kompresiu neovplyvnia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 15. duben 2012 Sdílet Odesláno 15. duben 2012 urcite zmerit tlaky, budes vedet na cem jsi hned Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 16. duben 2012 Sdílet Odesláno 16. duben 2012 0,4l/100 emisemi projde bez problémů, vyzkoušeno. [upravil dne 16/4/12 06:06 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. duben 2012 Sdílet Odesláno 16. duben 2012 jestli dobře počítám, tak motor teď žere deci oleje na tisíc kilometrů, osobně nevím,proč to chceš opravovat--podle mě je to zanedbatelná spotřeba oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 16. duben 2012 Sdílet Odesláno 16. duben 2012 Tak v origo stavu by si od vymeni po vymenu dolievat nemal ... Pokial by som to tu nechal od vymeni po vymenu, tak by teda zmizlo cca 1,5 litra oleja, co je uz dost, a povazujem to za problem ... Viem ze to origo robit nema, a nikam sa s riesenim problemu neponahlam, ale pretesnit to chcem urcite ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 16. duben 2012 Sdílet Odesláno 16. duben 2012 1 az 1,5 l na 10t nebo 20 t km to je uplne normalni u starsich aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 16. duben 2012 Sdílet Odesláno 16. duben 2012 Tak ale normalne nie je ze niektore ranne starty (2-3 z 10 tich ) su sprevadzane vyraznym dymenim z vyfuku po dobu asi 20 sekund Predpokladam, ze ubytky oleja su prave kvoli tomuto, tj kvoli guferam ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazybiker Odesláno 16. duben 2012 Sdílet Odesláno 16. duben 2012 Na 90 % to budu gufera , Inac vacsinou s benzinom neni problem prejst EK, skorej je problem s dieslami... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 16. duben 2012 Sdílet Odesláno 16. duben 2012 Koukám, že jsem špatně četl ono to bylo 0,4 na 4 tis, tak to je motor v dobrém stavu, ne? Pokud žere do 0,5l tak si stačí snadno spočítat, že nemá smysl to vůbec opravou řešit. [upravil dne 16/4/12 17:54 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.