v.mira Odesláno 11. duben 2012 Sdílet Odesláno 11. duben 2012 nevim jestli se to tu uz resilo, nic sem nenasel.. jezdi na to nekdo ? je mi jasny, ze do HDI to clovek asi nenaleje, ale co treba do starejch 1,9D , TD ? .. nejaky zkusenosti ? lidi si to celkem chvalej, jen ze to pry zere hadicky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 11. duben 2012 Sdílet Odesláno 11. duben 2012 uz jsem to tu psal snad 100x se srarym dieselem jsem jezdil na cisty mero hadicky to nezralo ale jednou za rok jsem to cistil TEC2000 a tekl z toho zlutej sopel urcite nedoporucuji do auta se kterym nejezdis denne a nebo by tam mela ta nafta dele stat a urcite to nema cenu pokud najedes 1000km za mesic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kupca Odesláno 11. duben 2012 Sdílet Odesláno 11. duben 2012 Mám předchůdce 205 D a když byla ta správná doba že se dal koupit řepkovej olej za velmi levný peníz, tak jsem tankoval pouze ten. Na nádrž jsem dal asi pětku nafty aby tem marast protekl filtrem a autí juchalo radostí, jen ten odér co lezl z výfuku připomínal smažírnu hanolků. Jinak žádnej problém. Mám ale kamaráda co jezdí úpně zadara a ten sbírá přesmaženej olej z friťáků, nechá ho nějakou dobu sednou a pak to lije do autí. Je to už třetí rok a porád jezdí, čerpadlo od bosche je na to asi stavěný . Pak vyjde cena za km tak 10 halířů . Jo a emise vycházejí jak u nového motoru saze nikde, akorát technici po měření dostanou chuť na hranolky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.