Kuny6 Odesláno 11. duben 2012 Sdílet Odesláno 11. duben 2012 Zdravim chtel bych se zeptat,nejde mi u peugeot 206 pouštět vubec topeni, motor na vetraku jsem zkoušel a funguje tak si myslim že by to mohl být regulator otaček , ale nejak ho nemužu najít nevíte někdo kde je nebo čím by to mohlo popřípadně jiným byt:myslim?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. duben 2012 Sdílet Odesláno 12. duben 2012 Především si dej do popisu rok výroby a jestli je to MUX (tvar páčky ovládání rádia?). Jestli je to manuální ovládání topení (0,1,2,3) tak je to běžný přepínač a předřadné odpory. Anebo taky pojistka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuny6 Odesláno 13. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2012 je to tedy rok 2001 mux to neni a má to dig.ovladaní s klimatizací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hhans Odesláno 13. duben 2012 Sdílet Odesláno 13. duben 2012 je to tedy rok 2001 mux to neni a má to dig.ovladaní s klimatizacípodívej se na konektory...a říkáš když ho dáš na prudko tak funguje???možná odpor ale nevybavím si tak z hlavy..kdyby byl vin kod tak bych se podíval do el. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuny6 Odesláno 13. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2012 jo větrák když napřímo připojím tak funguje doted sem tam měl udělanej vypínač,ale jak to fouká naplno tak je to naho... vin je VF32ANFUF41617174 nejlepší by byl planek el.,doufam že nebudu muset vyndavat topení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuny6 Odesláno 15. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2012 Tak nikdo neporadi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hhans Odesláno 20. duben 2012 Sdílet Odesláno 20. duben 2012 jo větrák když napřímo připojím tak funguje doted sem tam měl udělanej vypínač,ale jak to fouká naplno tak je to naho... vin je VF32ANFUF41617174 nejlepší by byl planek el.,doufam že nebudu muset vyndavat topeníahoj psal jsem ti...podívgej se na odpor,který je umístěny na přívodní trubce,která je uchycena na karoserii a pokračuje do topení...měnil jsem to dva týdny tomu a ok.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuny6 Odesláno 21. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 21. duben 2012 Dobry, už jsem to spravil a musel jsem vyndat větrak a z něj sundat plastovy kryt a vyměnit regulator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuny6 Odesláno 21. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 21. duben 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chrastik Odesláno 7. září 2012 Sdílet Odesláno 7. září 2012 Ahoj, Mam ten stejny problem .. potreboval bych poradit, kde se da ten regulator sehnat? Diky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hhans Odesláno 7. září 2012 Sdílet Odesláno 7. září 2012 koupit ho...a nebo sehnat stary...ale to bych nedoporučoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hhans Odesláno 7. září 2012 Sdílet Odesláno 7. září 2012 koupit ho...a nebo sehnat stary...ale to bych nedoporučoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chrastik Odesláno 14. září 2012 Sdílet Odesláno 14. září 2012 Tak jsem sehnal z bazaru .. cena byla 1200 za komplet ventilator. Pokud bude nekdo v budoucnu menit, tady je navod : 1. Je potreba rozpojit tyc rizeni u podlahy (klic M13 a sroubovak na vytazeni pojistneho plechu) a tyc odklonit za spojkovy pedal. 2. Odpojit brzdove cidlo u pedalu 3. Za stredovym panelem je ventilator zastrcen v otvoru. Je potreba odsroubovat jeden sroub, kterym je prichyceny a odpojit dva konektory . Je tam horsi pristup, ale zvladnout se to da. Nasledne pootocenim ventilatoru po smeru hodinovych rucicek dojde k jeho uvolneni a ventilator je mozne opatrne vysunout. 4. Vymena regulatoru - Pote se odsroubuje sroub na hornim krytu ventilatoru a horni kryt se vysune. V plastovem dile je prisroubovany regulator, ktery staci vymenit. 5. Pak postupujeme opacnym zpusobem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petvos Odesláno 6. srpen 2014 Sdílet Odesláno 6. srpen 2014 Ahoj mám stejný problém, ventilátor jsem vyndal a rozebral. Když zapojím ventilátor na přímo tak funguje. Ale jinak nic a nevím čím by to mohlo být. Jak zjistím že je problém v regulátoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. srpen 2014 Sdílet Odesláno 6. srpen 2014 A máš taky digitální klimu, nebo 0,1,2,3? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pontik Odesláno 12. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2017 Ahoj ČTÚ a mám ten sami problém ale já kupoval úplně novy ventylator a ten mi vůbec nejede a ten stari jede furt bez regulace 206cc rok auta je 2001 a digi klima nevíte čím to je může to byt tím novým větrakem ale jak se ho kupoval tak rikali ze tento se vyrabi pro tento typ auta není tam někde naky odpor nebo nemá někdo schéma kde co je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.