Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

poruchy 5008


machacny.a

Recommended Posts

již nějakou dobu jsem řešil klepání které by mělo být od zadních tlumičů (výrobní vada) verze před FL ale když jsem chodil kolem auta slyšel jsem to na přední nápravě.. a voala :) závada se našla vymlácené stabilizátory :) oprava 500kč a hodinka práce auto tiše jede a šumí :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

ahoj, ještě před servisem Vás poprosím o radu. jak jsem tu psal (na minulé stránce) podařilo se mi v relativně vysoké rychlosti (40 km/h) narazit levým předním kolem do překážky (kus ledu) a zjevná závada byla ohnutá tyč řízení. ta je vyměněna, ale volant má stále lehký odpor a kola se samy nesrovnají (nevrací se rejd). nějak nemám představu, které díly na nápravě mají na svědomí právě otáčení kola kolem svislé osy, vím jen o horním uložení. v jednom servise mi právě řekli, že i podle odklonu na geometrii by to tipovali na ohnutý tlumič a tím poškozené ložisko v horním uložení. 

je zde nějaký mechanik, který mi to mohl podle tohoto popisu potvrdit/vyvrátit, nebo navrhnout něco jiného? geometrii mohu dodat. tlumiče jsou přeci jen větší investice a mění se v páru, takže zkouším i jinam. moc díky! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

tak mám zprávy ze servisu - viz. předchozí příspěvek. skončil jsem až v origo Pežoťáckém a schytal to hřeben :( co sem pochopil z nákresu, půjde na výměnu celý mechanismus řízení včetně serva a vyjde mě to na něco málo přes 30 litrů. 

takže s takovouto bilancí uzavírám zimu a jdu na letní pneu :/ :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte peugeotaci

Chcel by som vas poprosit o radu. Zradila ma klimatizacia v mojom tatosovi. Prestala fungovat. Moja prva chyba na uzasnom aute.

Aktualny stav je :

vsetky poistky OK, aj v kabine pod volantom, aj v motorovom priestore

Diagnostika nehlasi ziadnu chybu

Test akcnych clenov a snimacov

- ventilator chladica nizka a vysoka rychlost OK - toci

- elektromagneticka spojka kompresora OK - zapina

- ovladacie prvky klimatizacie OK - signaly sa v riadiacej jednotke menia

- teplota na vyparniku v klude 26°C - teplota okolia

- teplota okolia 26°C

- teplota motora okolo 80°C

- teplota na strane vodica   -40°C (minus 40)    toto je asi problem

- teplota na strane spolujazdca  -40°C (minus 40)    toto je asi problem

Snimace teploty na strane vodica a spolujazdca som mal von, premerane, odpor okolo 2,4Kohm. Konektory precistene.

Co este pozriet, co by mohol byt problem?

 

 

 

Upraveno uživatelem gaj1182
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spojku kompresora som testoval pri zastavenom motore, pekne zvaka a zapina (ovladana cez diagbox)

Pri nastartovanom motore mi nedovoli test.

Pri nastartovanom motore zapnem klimu (AC), teplotu nastavim az na LO, nic sa nedeje, spojka nezapne kompresor. Myslim, ze je to preto, lebo riadiaca jednotka dostava signal, ze fuka -40 stupnovy vzduch do kabiny.

Je mi jasne, ze keby zapla a nechadila, problem je v chladive.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mne ne, kompresor se musi zapnout tak i tak, kdyz je povel na klimu a i se roztoci sahara. Pokud ne, je tam nejaky problem. S nejvetsi pravdepodobnosti unik media (deravy chladic za vrtuli pokud se bavime o 5008), nedostatecny tlak a kvuli ochrane kompresoru kompresor nesepne.  

 

Prave ze pokud by zapla a nechladila, tak problem NENI v chladivu ale v regulaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zistena chyba klimatizacie, bola uplne prazdna.

Dovod - predrata hadica vysokeho tlaku.

Pricina - pred polrokom som mal tukes na predok, na prvy pohlad nic poskodene. Posunuli sa mi hadice a trubky, remenica drala hadicu, drala a drala az predrala.

Autorizak - vymena trubiek, naplnenie a uz to ide. Len neviem, preco frantici robia tie trubky ako sadu a nie po jednej, ked kazda ide vo vlatnom drziaku.

 

 

IMG_20180422_164822_.jpg

IMG_20180422_164723_.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
V 10. 6. 2018 at 14:09, brutall napsal:

Co nepovažuju za spotřebák, je prasklý chladič olejového filtru, chlazený chladící kapalinou.

ahoj, chci rozvinout debatu, kterou jsem nakousnul s brutallem v jiném tématu. dnes jsem při výměně žárovky kontroloval hladiny kapalin a chladící je zase pod minimem. snažil jsem se pořídit fotku okolí chladiče a našel působení vody.

byl by si, prosím, schopen v pár větách popsat výměnu a hlavně díl samotný? ideálně kód. vychází mi teď interval oleje, tak by to bylo pro mne super vzít najednou.

 

moc díky :) 

 

E: tak jsem našel téma :)

 

IMG_20180616_143504.jpg

Upraveno uživatelem BooST
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Tyden pred dovolenou se mi rozsvitila kontrolka motoru (P5008 2.0 hdi 110kW) a z pocatku se mi zdalo, ze turbo nespina. Na displeji engine faulty, repair needed. Na dia chyba P0488 (rizeni smesovaci klapky recirkulace spalin mimo rozsah). V Peugeotu Ol. objednali vcera novou klapku. Dnes neprisla, snad zitra nebo v utery. Centralni sklad je pry ted na Slovensku (drive v Rakousku), tak pry dodavky vaznou. Mate nejakou zkusenost s chybou P0488 ? Muzu s tim jezdit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Aktuálně se podle nálady nespíná tempomat. Po nějaké době, kdy mačkám a přepínám co chci se sepne. Vyřazení, spojka, brzda na to nemají vliv (šlapání, tahání za pedál, vyřazení a zařazení, spínání, aktivace a vypínání tempomatu). Nemá tam 5008ka nějakou standardní závadu? Bude to vidět na dia?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Páčka asi ne, přepíná to normálně ( na displeji) a ovládání omezovače funguje normálně. "Funguje" to tak, že mám po nastartování zapnutý tempomat (mám ho zapnutý pořád), jedu nějakou rychlostí a po stisku plus, nebo mínus, by se měl tempomat aktivovat na aktuální rychlosti. Na místo toho ale začne blikat "prázdné pole", kde bývá zobrazená nastavená rychlost. Nahodile to po stisku funguje korektně. 

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...