BooST Odesláno 27. únor 2018 Sdílet Odesláno 27. únor 2018 zítra zkusím autorizák. kdyby ještě něco někoho napadlo, ať se mě tam nesnaží natáhnout, budu moc rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemox Odesláno 4. březen 2018 Sdílet Odesláno 4. březen 2018 již nějakou dobu jsem řešil klepání které by mělo být od zadních tlumičů (výrobní vada) verze před FL ale když jsem chodil kolem auta slyšel jsem to na přední nápravě.. a voala závada se našla vymlácené stabilizátory oprava 500kč a hodinka práce auto tiše jede a šumí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BooST Odesláno 21. březen 2018 Sdílet Odesláno 21. březen 2018 ahoj, ještě před servisem Vás poprosím o radu. jak jsem tu psal (na minulé stránce) podařilo se mi v relativně vysoké rychlosti (40 km/h) narazit levým předním kolem do překážky (kus ledu) a zjevná závada byla ohnutá tyč řízení. ta je vyměněna, ale volant má stále lehký odpor a kola se samy nesrovnají (nevrací se rejd). nějak nemám představu, které díly na nápravě mají na svědomí právě otáčení kola kolem svislé osy, vím jen o horním uložení. v jednom servise mi právě řekli, že i podle odklonu na geometrii by to tipovali na ohnutý tlumič a tím poškozené ložisko v horním uložení. je zde nějaký mechanik, který mi to mohl podle tohoto popisu potvrdit/vyvrátit, nebo navrhnout něco jiného? geometrii mohu dodat. tlumiče jsou přeci jen větší investice a mění se v páru, takže zkouším i jinam. moc díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BooST Odesláno 7. duben 2018 Sdílet Odesláno 7. duben 2018 tak mám zprávy ze servisu - viz. předchozí příspěvek. skončil jsem až v origo Pežoťáckém a schytal to hřeben co sem pochopil z nákresu, půjde na výměnu celý mechanismus řízení včetně serva a vyjde mě to na něco málo přes 30 litrů. takže s takovouto bilancí uzavírám zimu a jdu na letní pneu :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaj1182 Odesláno 13. duben 2018 Sdílet Odesláno 13. duben 2018 (upraveno) Ahojte peugeotaci Chcel by som vas poprosit o radu. Zradila ma klimatizacia v mojom tatosovi. Prestala fungovat. Moja prva chyba na uzasnom aute. Aktualny stav je : vsetky poistky OK, aj v kabine pod volantom, aj v motorovom priestore Diagnostika nehlasi ziadnu chybu Test akcnych clenov a snimacov - ventilator chladica nizka a vysoka rychlost OK - toci - elektromagneticka spojka kompresora OK - zapina - ovladacie prvky klimatizacie OK - signaly sa v riadiacej jednotke menia - teplota na vyparniku v klude 26°C - teplota okolia - teplota okolia 26°C - teplota motora okolo 80°C - teplota na strane vodica -40°C (minus 40) toto je asi problem - teplota na strane spolujazdca -40°C (minus 40) toto je asi problem Snimace teploty na strane vodica a spolujazdca som mal von, premerane, odpor okolo 2,4Kohm. Konektory precistene. Co este pozriet, co by mohol byt problem? Upraveno 13. duben 2018 uživatelem gaj1182 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 13. duben 2018 Sdílet Odesláno 13. duben 2018 Zeptam se uplne laicky: nesepne? A nebo sepne a nechladi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaj1182 Odesláno 13. duben 2018 Sdílet Odesláno 13. duben 2018 Spojku kompresora som testoval pri zastavenom motore, pekne zvaka a zapina (ovladana cez diagbox) Pri nastartovanom motore mi nedovoli test. Pri nastartovanom motore zapnem klimu (AC), teplotu nastavim az na LO, nic sa nedeje, spojka nezapne kompresor. Myslim, ze je to preto, lebo riadiaca jednotka dostava signal, ze fuka -40 stupnovy vzduch do kabiny. Je mi jasne, ze keby zapla a nechadila, problem je v chladive. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 13. duben 2018 Sdílet Odesláno 13. duben 2018 Nech zkontrolovat náplň klima , když je malej tlak , kompresor nespíná , může být proklepaná trubka , děravej chladič klima .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 13. duben 2018 Sdílet Odesláno 13. duben 2018 Podle mne ne, kompresor se musi zapnout tak i tak, kdyz je povel na klimu a i se roztoci sahara. Pokud ne, je tam nejaky problem. S nejvetsi pravdepodobnosti unik media (deravy chladic za vrtuli pokud se bavime o 5008), nedostatecny tlak a kvuli ochrane kompresoru kompresor nesepne. Prave ze pokud by zapla a nechladila, tak problem NENI v chladivu ale v regulaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaj1182 Odesláno 13. duben 2018 Sdílet Odesláno 13. duben 2018 No co uz, buduci tyzden sa objednavam na naplnenie, nech skontroluju testnost a naplnia. Potom sa uvidi. Len nech tam nie je diera (za vrtulou) . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 14. duben 2018 Sdílet Odesláno 14. duben 2018 Oni by meli byt schopni to vyzkouset, jestli to neni derave jeste predtim, nez to naplni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaj1182 Odesláno 22. duben 2018 Sdílet Odesláno 22. duben 2018 Zistena chyba klimatizacie, bola uplne prazdna. Dovod - predrata hadica vysokeho tlaku. Pricina - pred polrokom som mal tukes na predok, na prvy pohlad nic poskodene. Posunuli sa mi hadice a trubky, remenica drala hadicu, drala a drala az predrala. Autorizak - vymena trubiek, naplnenie a uz to ide. Len neviem, preco frantici robia tie trubky ako sadu a nie po jednej, ked kazda ide vo vlatnom drziaku. VAVA ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BooST Odesláno 16. červen 2018 Sdílet Odesláno 16. červen 2018 (upraveno) V 10. 6. 2018 at 14:09, brutall napsal: Co nepovažuju za spotřebák, je prasklý chladič olejového filtru, chlazený chladící kapalinou. ahoj, chci rozvinout debatu, kterou jsem nakousnul s brutallem v jiném tématu. dnes jsem při výměně žárovky kontroloval hladiny kapalin a chladící je zase pod minimem. snažil jsem se pořídit fotku okolí chladiče a našel působení vody. byl by si, prosím, schopen v pár větách popsat výměnu a hlavně díl samotný? ideálně kód. vychází mi teď interval oleje, tak by to bylo pro mne super vzít najednou. moc díky E: tak jsem našel téma Upraveno 18. červen 2018 uživatelem BooST Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelski Odesláno 22. červen 2018 Sdílet Odesláno 22. červen 2018 Ahoj. Tyden pred dovolenou se mi rozsvitila kontrolka motoru (P5008 2.0 hdi 110kW) a z pocatku se mi zdalo, ze turbo nespina. Na displeji engine faulty, repair needed. Na dia chyba P0488 (rizeni smesovaci klapky recirkulace spalin mimo rozsah). V Peugeotu Ol. objednali vcera novou klapku. Dnes neprisla, snad zitra nebo v utery. Centralni sklad je pry ted na Slovensku (drive v Rakousku), tak pry dodavky vaznou. Mate nejakou zkusenost s chybou P0488 ? Muzu s tim jezdit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 25. červen 2018 Sdílet Odesláno 25. červen 2018 K výše zmíněným tématům nevím co napsat, ale odstranil jsem závadu otevírání - neotevírání pátých dveří. Zlomenej drátek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelski Odesláno 27. červen 2018 Sdílet Odesláno 27. červen 2018 Vracím se k chybě P0488. Po výměně dávkovače vzduchu 0345G7 v servisu chyba odstraněna. Cena včetně práce 6700 Kč. BooST ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BFG Odesláno 7. červenec 2018 Sdílet Odesláno 7. červenec 2018 Aktuálně se podle nálady nespíná tempomat. Po nějaké době, kdy mačkám a přepínám co chci se sepne. Vyřazení, spojka, brzda na to nemají vliv (šlapání, tahání za pedál, vyřazení a zařazení, spínání, aktivace a vypínání tempomatu). Nemá tam 5008ka nějakou standardní závadu? Bude to vidět na dia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 9. červenec 2018 Sdílet Odesláno 9. červenec 2018 Co třeba páčka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BFG Odesláno 10. červenec 2018 Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 (upraveno) Páčka asi ne, přepíná to normálně ( na displeji) a ovládání omezovače funguje normálně. "Funguje" to tak, že mám po nastartování zapnutý tempomat (mám ho zapnutý pořád), jedu nějakou rychlostí a po stisku plus, nebo mínus, by se měl tempomat aktivovat na aktuální rychlosti. Na místo toho ale začne blikat "prázdné pole", kde bývá zobrazená nastavená rychlost. Nahodile to po stisku funguje korektně. Upraveno 10. červenec 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 10. červenec 2018 Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 po vypnuti a zapnuti tempomatu jako takoveho to funguje? (myslim otoceni tim koleckem) Pokud vim, tak pole kde byva rychlost blika, kdyz nelze tempomat aktivovat, treba nizsi nez 4 rychlostni stupen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.