Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

poruchy 5008


machacny.a

Recommended Posts

Startovací kabely na 800A vozím stále sebou (dlouholetá zkušenost) i ve služebáku i 5008.

Jinak baterka může odejít z minuty na minutu, bez signalizace, ale častější je, že to nějak najevo dává. Stav baterky kontroluji před i po zimě, tak nějak jsem si na to zvykl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. O víkendu jsem měnil zadní tlumiče na 5008 z důvodu klepání. Ale po výměně, se to zlepšilo, ale ne na 100%. Nevíte, co by to mohlo dělat, jde to jen od levého zadniho kola. Bovdeny,uložení atd. jsem kontroloval. Nevíte, kde je zadní vyduch klimatizace? Díky za napady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsi tam dal za tlumice? Ja na sve c4gp - ma stejne tlumice i zadni napravu dal Kayaby a vysledek - tluce to jeste hure, zvlaste z jedne strany a myslim, ze jeden tlumic ne-li oba je vadny. Jinak co na teto naprave jeste muze mlatit, jsou silentbloky ulozeni, ale to uz by jsi je musel mit hodne vytahane.

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nene, říkal mi, ze jsou někde bud na bocích kufru a nebo v podlaze v zadní části, aby mohl z kabiny ten klimatizovany vzduch ven. Jsou to takové klapky plastové a ty prý rádi bud rezonuji a nebo klepaji. Me to dělá leva strana, měnil jsem tlumiče, je to lepší, ale není to na 100% ono a nic jiného me nenapada. A to jsme zkusili vse možné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

Ahoj všem, rád bych se podělil o jednu drobnost. Vlastním už téměř 2 roky P5008 2.0HDi a zatím spokojenost. Bohužel v zimě dochází k problémům se zavíráním dveří kufru. Zasekává se spínač, který je schovaný pod plastovým krytem. Nejdříve jsem podezíral ten kryt a vliv mrazu,ale vypadá to na spínač. Někdy nelze kufr ani otevřít a řeší to lehký poklep na zadní plastovou lištu se spínačem a osvětlení SPZ.

Máte někdo nějaké zkušenosti. Také řeším, jak se ke spínači dostat (sundat zadní plast dveří nebo pouze hrubší síla zvenku)? Možná bude stačit vyčištění a promazání. Ty zadní dveře fakt trpí.

Dík za rady.

 

Ahoj, takže k mému problému zadních dveří. Na podzim jsem rozdělal celou zadní lištu osvětlení SPZ (musí se rozebrat zadní plasty zevnitř). Vyjmul jsem plastovou mechanickou část (plastová klika + úložiště spínače). Vše jsem nejdříve vyčistil a zkontroloval. Zjistil jsem, že na plastové klice jsou otřepy, které zůstanou po vytažení odstřiku z formy. Nožem jsem hrany seříznul a vše rozchodil. Dále jsem vypodložil doraz plastové kliky gumovým těsněním tak, aby se klika více vracela a netlačila stále na spínač. Nyní jsem konečně otestoval v mrazech okolo -10C a vše se zatím jeví dobře. Určitě není nutné kupovat spínač, který je dle mého názoru poměrně precizní a dobře utěsněný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, takže k mému problému zadních dveří. Na podzim jsem rozdělal celou zadní lištu osvětlení SPZ (musí se rozebrat zadní plasty zevnitř). Vyjmul jsem plastovou mechanickou část (plastová klika + úložiště spínače). Vše jsem nejdříve vyčistil a zkontroloval. Zjistil jsem, že na plastové klice jsou otřepy, které zůstanou po vytažení odstřiku z formy. Nožem jsem hrany seříznul a vše rozchodil. Dále jsem vypodložil doraz plastové kliky gumovým těsněním tak, aby se klika více vracela a netlačila stále na spínač. Nyní jsem konečně otestoval v mrazech okolo -10C a vše se zatím jeví dobře. Určitě není nutné kupovat spínač, který je dle mého názoru poměrně precizní a dobře utěsněný.

Zdravím

Díky za popis  :super . Mám stejný problem tak teď už vím jak na to, až povolí mrazy tak se na to vrhnu. Díky  :potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Pánové můžu se "pochlubit" svou první závadou na 5008. Včera jsem jel, zaparkoval, vše v pohodě. Dnes nastartuju - Engine Fault - Repair needed

Paráda, zítra auto vyráží do Tater a teď se z ničeho nic vysere? Svítí kontrolka motoru, návod říká: Závada systému omezování emisí škodlivin. Říkám si, že to teda zajedu projet na dálnici, jestli náhodou nezlobí FAP. Dojel jsem na nejbližší pumpu, nabral doplna (bylo pod čtvrt a to údajně regenerace neprobíhá), otevřu kapotu že zkontroluju opticky, stav oleje apod. HEUREKA! Málo chladící kapaliny. 

POINTA: Ti všiváci z Francie z nás chtějí získat fakt každou korunu, když i s touhle "závadou" svítí na na palubním PC servis.

PS: Hladinu budu sledovat, snad se neztrácí někam, kam nemá. Auto bylo v servise na velkou prohlídku loni v červenci a hladina byla tak centimetr pod minimem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

zdravím pánové, chvíli po minulém příspěvku se vracím znovu. podařilo se mi na ledovce trefit levým předním kolem patník pokrytý hromadou ledu. v servisu mi udělali geometrii a okem prý křivá tyč řízení. ale větší problém je, že volant se "nevrací" z rejdu do výchozí polohy. bylo mi řečeno - výměna tlumičů a uložení, že tam je prý nějaké ložisko a může být šprajclé.

máte ještě někdo jinou zkušenost/tip, kde by to mohlo být? ať se nevyměňují tlumiče zbytečně, případně se podívat první na levnější komponentu.

díky :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...