Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Brzdy životnosť


onedar

Recommended Posts

Koľko Vám vydržali origo predné brzdy?

Prvé kotúče mi v záruke menili po 10tis km.

Na nových mám odvtedy ubehnutých cca 17tis km. Po premeraní kotúča mikrometrom je 0,6mm na oboch stranách úbytok.

Origo kotúč má hrúbku 26mm a minimálna je 24mm.

Ked to takto pôjde ďalej tak po cca 60tis km mením znova kotúče. Doteraz som sa na žiadnom aute s týmto nestretol.

Aj na služobákoch mi vydržali kotúče cca 130tis km a za ten čas som otočil 2x platničky. Všetci iste viete, že služobné auto je najlepšie terénne auto. Nik ho nešetrí a moje súkromné si fúkam a takto to dopadá. Teraz to vyzerá, že s platničkami budem meniť aj kotúče (ked sa teda nebudú platničky tváriť, že vydržia viac).

Vyzerá to akoby bol kotúč mäkší ako platnička.

Od reklamácie mám brzdový syndróm. Brzdím minimálne.

Kto ste aj menili brzdy, aké ste dali?

Mám motor 1,6HDi 90k bez FAP

[upravil dne 4/4/12 21:31 od onedar]

[upravil dne 4/4/12 21:33 od onedar]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koľko Vám vydržali origo predné brzdy?

Prvé kotúče mi v záruke menili po 10tis km.

to moze byt, niekedy davaju lacne veci, najma na tie akciove auta... osobna skusenost s Mercedes ML 300.

Na nových mám odvtedy ubehnutých cca 17tis km. Po premeraní kotúča mikrometrom je 0,6mm na oboch stranách úbytok. Origo kotúč má hrúbku 26mm a minimálna je 24mm.

Ked to takto pôjde ďalej tak po cca 60tis km mením znova kotúče.

Je to primerane, hodne zalezi od stylu jazdy... mesto/dialnice

Doteraz som sa na žiadnom aute s týmto nestretol.

ja sa stym stretavam bezne

Aj na služobákoch mi vydržali kotúče cca 130tis km a za ten čas som otočil 2x platničky. Všetci iste viete, že služobné auto je najlepšie terénne auto.

ake auta porovnavame? akch vodicov, aky druh jazdy?

neriesil by som to...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Platnicky mi menili minuly tyzden, t.j. po cca 45tis. km a 3 rokoch jazdenia. Kotuce su vraj ok. Jazdim prevazne v meste a opotrebovanie pripisujem na vrub aj tejto okolnosti. Na moju otazku IRENKO, PROC? okrem ineho bola odpoved aj ta, ze niekedy davaju maksie platnicky, koli lepsej ucinnosti. Je pravda, ze to brzdi jak svina. Teraz to brzdi jak diva svina. Ale mam podobny syndrom, tiez si davam pozor na brzdenie a pred krizovatkou brzdim este viac motorom, ako predtym. Ale vcelku sa nad tym nezamyslam. Platnicky mi menili v original servise za 90,- EUR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Platnicky mi menili minuly tyzden, t.j. po cca 45tis. km a 3 rokoch jazdenia. Kotuce su vraj ok. Jazdim prevazne v meste a opotrebovanie pripisujem na vrub aj tejto okolnosti. Na moju otazku IRENKO, PROC? okrem ineho bola odpoved aj ta, ze niekedy davaju maksie platnicky, koli lepsej ucinnosti. Je pravda, ze to brzdi jak svina. Teraz to brzdi jak diva svina. Ale mam podobny syndrom, tiez si davam pozor na brzdenie a pred krizovatkou brzdim este viac motorom, ako predtym. Ale vcelku sa nad tym nezamyslam. Platnicky mi menili v original servise za 90,- EUR.

I když počítám euro = 26Kč pak je to 2340Kč. Teď jsem volal do servisu a stojí to cca 3500Kč ....

.... Irenko PROČ? :)

P.S. ode dneška nebrzdím ...

[upravil dne 12/4/12 08:19 od matii]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc jste mě potěšili kluci, opravdu moc tou cenou, zrovna mě ty destičky v přístích pár stovkách km taky čekají. :( Se budu bát zavolat do servisu tady kolik za to budou chtít. Myslím, že začnu uvažovat, že auto zavezu někam jinam, než do origo servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc jste mě potěšili kluci, opravdu moc tou cenou, zrovna mě ty destičky v přístích pár stovkách km taky čekají. :( Se budu bát zavolat do servisu tady kolik za to budou chtít. Myslím, že začnu uvažovat, že auto zavezu někam jinam, než do origo servisu.

Mám půl roku do konce záruky, takže asi nápodobně. Ne že bych chtěl na autě nějak šetřit, ale 3500Kč za přední desky je ranec. Zvlášť, když se dají ve slušné kvalitě pořídit i kolem 1000Kč.

[upravil dne 12/4/12 13:23 od matii]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já už jsem právě bez záruky - 18.12.2011 mi skončila, takže se jen nadechuju co přijde - teda krom pojištění :D Jak píšeš, 3500 je na můj vkus taky dosti drsná suma. Mám najeto 43000km a zatím mi řekli při výměně kol, že by měly ještě chvíli vydržet, tak nemám moc představu co to je ta \"chvíle\" :) Teď musím nechat zkontrolovat ještě klimu - 2 roky nebyla kontrolovaná, takže další částka, no jsem zvědav, jdu zavolat tady v Brně do Peugeotu co mi řeknou ;) Navíc mi už slušně dlouho - cca čtvrt roku píská pravá přední brzda a ne a ne to přestat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci, sklamem vas, na brzdove dosticky sa zaruka nevztahuje. Hej cena je brutal, pultova je 130,- EUR plus robota. A to som siel len na vymenu zimnych gum... takze prezutie ma stalo 90,- EUR...

Já to nemyslel, jako že by mi vyměnili destičky v záruce, takový naivka nejsem. Spíš by mě zajímalo, jestli když vyměním destičky mimo servis Peugeot a pak mi někde klekne ještě v záruce auto kvůli špatnému motoru, aby mi pak někdo neřekl: \"Hele hochu, desky jsi měnil mimo, tak si nabouchej\".

Možná se to zdá divné, ale když si v práci uříznete prst i s rukavicí a nebudete mít pracovní boty, taky dostanete kulový.

Na druhou stranu výměna destiček jako spotřebního materiálu není v servisním plánu a někdo je za dobu záruky nemění vůbec, když to vezmu do extrému, to bych si nemohl ani sám koupi a vyměnit žárovky nebo gumičky do stěračů, či dolít vlastní kapalinu do ostřikovačů.

[upravil dne 13/4/12 18:02 od matii]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj tak bych to pojal i já, přesně jak píše matti - konkrétně s tím, že by si člověk nemohl vyměnit absolutně nic - žárovka, pojistka, dolít kapalinu, atd.

Jinak s tou reklamací mě to vcelku rozesmálo, nějak mi nedošlo, že to bude takhle myšleno, ale když si to čtu zpětně, tak to tak opravdu vypadá, že tu diskutujeme o možnosti reklamovat destičky, kvůli jejich opotřebení :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je pravda, že brzdy sú zaradené medzi výluky zo záruky. Nie je však normálne, aby odišli po10tis. km.

Keď som riešil moju reklamáciu, tak pokiaľ prišlo k jej uznaniu som diskutoval s príjimacím technikom rôzne alternatívy.

Pôvodne som mal opravu platiť ja (kotúče, platničky, práca - 250€). Kategoricky som však odmietol original peugeot kotúče a platničky. Nasledovala otázka, že čo sa stane keď si kúpim iné brzdy, či neprídem o komplet záruku. Odpoveď bola, že vraj dobré sú ATE brzdy a pokiaľ to vymenia u nich tak o záruku neprídem. Za materiál samozrejme bude držať záruku môj dodávateľ materiálu.

Nakoniec ako som už písal na začiatku záruka uznaná.

Do budúcnosti mám však jasné.

Predlžujem záruku na 5r a v prípade potreby výmeny bŕzd už origo peugeot nedám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem na ty desky a zhruba uprostřed cenového rozpětí jsou desky Brembo. Pokud vím, tahle firma dělá dost kvalitní brzdy. Možná je zkusím. Jinak ty ATE jsou už dost drahé, stejně jako Bosch. Na opačném konci ceníku je Ferodo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...