RADKA142 Odesláno 17. červen 2015 Sdílet Odesláno 17. červen 2015 Dobrý den prosím o radu nebo vysvětlení ,včera se mně stalo ,že něco píplo a začala přerušovaně blikat kontrolka závada systému řízení emisí (viz obrazek) a vyhodilo hlášku depollution system faulty .Při vypnutí motoru běžel ventilator chladiče cca 10 min.Dnes ráno při nastartování a jízdě nic... nevite co je to za problém. Problém vyřešen zatím,vymazání chyb.....a doplnění aditiva tak nějak....zanešen filtr pevných častic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gipo Odesláno 28. červen 2015 Sdílet Odesláno 28. červen 2015 Caute chalani. Potreboval by som prosím poradiť. Už sa mi viac krát stalo pri štartovaní ze vôbec nechytilo ani len netočilo. Vždy až. Na druhy krát. Skratka som pretočil kľúč a nič vôbec. Včera som si všimol na palubnom depoluttion system faulty. Následne som skúsil naštartovať druhy krát a všetko Ok naštartovalo. Čo by to mohlo byt ? Ďakujem moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gipo Odesláno 28. červen 2015 Sdílet Odesláno 28. červen 2015 Zabudol som model. 407 sw 1,6 HDI. 2008. 172000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. červen 2015 Sdílet Odesláno 28. červen 2015 zajeď na diagnostiku (origo peugeot), nic víc se poradit nedá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gipo Odesláno 28. červen 2015 Sdílet Odesláno 28. červen 2015 Ale dia neukáže či je problém pri štartovaní nie ? Jedine ten depoluttion system. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. červen 2015 Sdílet Odesláno 28. červen 2015 po vyřešení problému depollution system se vyřeší i problém start motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gipo Odesláno 28. červen 2015 Sdílet Odesláno 28. červen 2015 Dúfam ze hej. A štartér nemôže byt zlý ? Ked ani netočí ? Možno repas štartéra asi spraviť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roxbury7 Odesláno 15. červenec 2015 Sdílet Odesláno 15. červenec 2015 Zdrar chlapci. Dlho som nebol na tomto fóre, ale po prečítaní tohto článku pridám aj moj problém. Občas sa stáva presne to čo popísal kolega na začiatku...väčšinou po zošlápnutí plynu na 4 prevodovom stupni sa objaví hlaška depollution system faulty a rozsvieti sa kontrolka motora. Ťah sa nestratí. Všimol som si že po prejdení cca 700 - 800km motor trhne..keď mám pridaný plyn 5. rýchlosť 90km/h auto trhá..toto trvá cca 10km alebo ak zastavím a vypnem motor. Mám motor 2,0HDI - 100Kw, RHR -r.v.1/2005. Chip a Fap off od Strakiho. Už som to riešil aj výmenou toho DRV Ventilu , ale hláška sa vrátila naspäť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 15. červenec 2015 Sdílet Odesláno 15. červenec 2015 A čo na to hovorí diagnostika,prípadne aj v denníku závad by niečo mohlo byť zapísané....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roxbury7 Odesláno 15. červenec 2015 Sdílet Odesláno 15. červenec 2015 Diagnostika hlásila vysoký tlak na rampe. Teraz som nebol na diagnostike keď to vypísalo zas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slajfo Odesláno 25. červenec 2015 Sdílet Odesláno 25. červenec 2015 Ahojte, je vás tu viacej fundovaných v obore FAP, tak sa opýtam tu, aby som nezakladal.. 1. blbá otázka, je možné, že rok a pol (od kúpy) jazdím s vymláteným FAP a neviem o tom, aj keď sledujem prejavy, priebeh a diagnostiku? a) spustenie regenerácie zbadám (keď som pozorný) podľa zvuku motora, jemné zväčšenie odporu alternátora, zapnutie vyhrievania, atď.. väčšinou rozpoznám aj kedy skončí, trvá to rôzne veľa km (podľa typu jazdy), atď atď - teda úplne normálny priebeh. b) na DIAG mi ukazuje aktuálny stav zanesenia, aj celkový stav zanesenia, počet km od poslednej regenerácie, teoretickú životnosť, atď - veď to poznáte. Sledujem to asi rok a aj toto má normálny priebeh (pred rokom cca 63% zanesenie, dnes po 50t km asi okolo 83%, kilometrová výdrž primerane klesla (teraz okolo 300-400km), atď.. c) dve hodnoty sú ale divné - diferenčný tlak som asi nikdy nevidel viac ako 0 a teplota na výstupe ukazuje vždy 100°C d) nemôžem povedať, že by auto ten rok jazdenia dymilo, ale výfuk je čierny poriadne e) kým som nevymenil vadný senzor prítomnosti uzáveru nádrže, neaditivovalo a pri tých prejavoch regenerácie aj značne trhalo. 2. je to teda nejaký spôsob "fap-off", alebo sú vadné nejaké senzory ale nehlási to žiadnou chybou? (viem, stačí ho zhodiť a pozrieť, ale k tomu som sa zatiaľ nedostal...) Peugeot 407SW, r.v.: 2005, 2.0HDi 100kW RHR Vopred vďaka za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 5. leden 2016 Sdílet Odesláno 5. leden 2016 Zdrar chlapci. Dlho som nebol na tomto fóre, ale po prečítaní tohto článku pridám aj moj problém. Občas sa stáva presne to čo popísal kolega na začiatku...väčšinou po zošlápnutí plynu na 4 prevodovom stupni sa objaví hlaška depollution system faulty a rozsvieti sa kontrolka motora. Ťah sa nestratí. Všimol som si že po prejdení cca 700 - 800km motor trhne..keď mám pridaný plyn 5. rýchlosť 90km/h auto trhá..toto trvá cca 10km alebo ak zastavím a vypnem motor. Mám motor 2,0HDI - 100Kw, RHR -r.v.1/2005. Chip a Fap off od Strakiho. Už som to riešil aj výmenou toho DRV Ventilu , ale hláška sa vrátila naspäť. takze mam taky isty problem. Presne vsetko ako pises, aj to, ze je to Fap OFF od Strakiho. Zajtra pojdem na dia a zistim kod zavady... Ty ako si to doriesil?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MINI Odesláno 5. leden 2016 Sdílet Odesláno 5. leden 2016 (upraveno) To trhnutie po 700 km je ze sa spusti regeneracia fap,asi je zle softverovo vypnuta,ostry zvuk motora moze suvisiet s cipom ,tym ze vypnes motor tak sa regeneracia prerusi a motor ide normalne-je to len moj nazor,nikomu tym nechcem uskodit necituj předchozí příspěvek. Upraveno 5. leden 2016 uživatelem minimaxa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 5. leden 2016 Sdílet Odesláno 5. leden 2016 Regeneraci poznáš tak, že sáhneš při divnym chování motoru na zpětné venkovní zrcátko a je teplé (bez zaplého vyhřívání oken) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 5. leden 2016 Sdílet Odesláno 5. leden 2016 (upraveno) tak mam vystup z diagnostiky BOSCH... P2031- signal teploty ve smeru proudeni, katayzator. Koherence, kdyz je motor studeny, prerusovany (teplotu za katem ukazuje 0 st.) P2562- elektromagneticky ventil tlaku turbodmychadla, poloha prilis vzdalena s ohledem na referencni hodnotu prerusovany P2563- elektromagneticky ventil tlaku turbodmychadla, poloha prilis vzdalena s ohledem na referencni hodnotu prerusovany P0238- signal tlaku turbokompresoru P0102- signal snimace prutoku co si otom myslite? Roxbury, jak si to vyriesil ty? Riesil si to so Strakim? Upraveno 5. leden 2016 uživatelem foxo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MINI Odesláno 5. leden 2016 Sdílet Odesláno 5. leden 2016 (upraveno) myslim si ze P2562,P2563,P0238,suvisia s cipom necituj předchozí příspěvky! 2.varování. Upraveno 5. leden 2016 uživatelem minimaxa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 5. leden 2016 Sdílet Odesláno 5. leden 2016 Prd s čipem.. Vyměñ elmag ventil ovládání lopetek turba a čidlo tlaku v sání. Nebo zkus prvně to čidlo vyndat a vyčistit od nánosů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 5. leden 2016 Sdílet Odesláno 5. leden 2016 to ne, nemam to cipnute. Jedine co sa na tem robilo bylo FapOFF od Strakiho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jurkin Odesláno 20. květen 2016 Sdílet Odesláno 20. květen 2016 Ahoj, mám ten samý problém s tou hláškou depollution system faulty .Ale mě to začalo zlobit tak že při jízdě mi škubalo auto a pak chcíplo a zahlásilo mi to tu hlášku depollution system faulty a problikla mi kontrolka tlaku oleje. Dal jsem to do servisu a tam mi zjistili, že mi nemazala horní část motoru. Vyčistili průduchy a síto, vyměnili mi olej a napínací řemínek u vačky, ale řekli mi, že mě nemine výměna motoru. Nic méně ta hláška se mi tam zase objevila a chcíplo to, počkal jsem pár minut a jel jsem dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 20. květen 2016 Sdílet Odesláno 20. květen 2016 ......noo,stačí počkať a problém sa vyrieši sám,tak čo tu robíte paniku..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.