Krupo Odesláno 2. duben 2012 Sdílet Odesláno 2. duben 2012 Dobry vecer pezotaci. Po dlhom odkladani som sa pustil do repasu zadnej napravy na swcku. Vedel som do coho idem, loziska som tam uz menil, no ze s vymenou capov to bude az take maso sa mi ani len nesnivalo. Vsetko som si dopredu pripravil. Kupil loziska, capy (pre istotu 3ks), vyrobil stahovak na capy... Tak som zacal. Na zdvihaku som zhodil vyfuk, tlmice, povolil napravu. Auto som potol supol na kozy, nech nezavadza. Zhodil som kolesa, siel som zhodit i bubny. Prvy siel krasne. Druhy uz nie. Pri prvom pokuse mi stahovak strelil do pistaly, tak ze tam mam bulvu uz tyzden. Na druhy pokus som zlomil bubon a stale nieje dole. No nic, nenechal som sa odradit, odpojil som lanovod, vypustil kvapalinu a dal som napravu dole aj s bubnom, ze spravi sa potom . Hrdzave skrutky a nekonecny boj s torzkami nebudem ani spominat. Nakoniec sa mi vsetko podrilo vymontovat a tym padom nasledovala demontaz capov. Spominany stahovak som trosku zle nadymenzoval a kapku sa prehol. Den zvarania v prdely. No nic, spravil som ho znovu, tentoraz hutnejsi a vydrzal to. Takze uspech. Capy po dlhom dlhom, dlhoooom nadavani, opalenych prstov z nahrievania, vysli von. S nadsenim som sa rozhodol, ze hned skusim nabit jeden cap, kedze lis co mam k dispozicii je nizky a naprava pod neho nevlezie. Samozrejme cap sa pod puckou poskodil, takze znova siel von. Cize. Mam dva capy, potrebujem ich tam zalisovat a otazka na Vas priatelia: AKO ? [upravil dne 2/4/12 21:32 od Krupo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eon Odesláno 2. duben 2012 Sdílet Odesláno 2. duben 2012 Já jsem to nahřál pořádně autogenem a tak jsem je tam prndul Trošku pobouchl kladivem, ale nebylo to ani moc potřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krupo Odesláno 2. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 2. duben 2012 No cap som mal tri dni v mrazaku , napravnicu som mal nahriatu az az...a neslo to tam ani puckou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eon Odesláno 3. duben 2012 Sdílet Odesláno 3. duben 2012 Nevím jak to má sw, předpokládám, že skoro stejné. Nejde ti čep vydělat z té trubky spolu s \"ramenem-tím co je ke kastli\" nebo ti to nejde vydělat přímo z toho \"ramene\"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krupo Odesláno 3. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2012 nemal som problem capy vyndat, ale nalisovat naspat. Ale uz sa podarilo. Dned den zakonceny uspesne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eon Odesláno 3. duben 2012 Sdílet Odesláno 3. duben 2012 Aha, sorry blbě jsem to přečetl. Tak alespoň že se to povedlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanh Odesláno 3. duben 2012 Sdílet Odesláno 3. duben 2012 Viem ze to znie blbo ale skoda ze si nefotil, urcite by to bolo zaujimave pre mnohych Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krupo Odesláno 5. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. duben 2012 Mozem poskytnut fotky pripravkov, rozrobenej napravy ... Vcera som karbobruskou doval dole bubon ... masaker .... na 10 castí minimalne. sekac, kladivo ... a hodne cerneho soplu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanh Odesláno 6. duben 2012 Sdílet Odesláno 6. duben 2012 Kolko si mal najazdene, ja mam tesne pod 180t a naprava zatial drzi. Je sice pravda ze 90% casu jazdim s prazdnym kufrom. Ako sa prejavuje SWcko? Krake 206 idu do Acka ale SWcko ma pocne ramena takze predpokladam ze tie to podrzia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krupo Odesláno 7. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2012 mam 182 tis. Najlepsie je to vidiet na geometrii, iked kazdy francuz ide do minusu. Do A som mal kolesa minimalne (skor paranoja), no sralo ma klepanie od napravy. Kov na kov. Skusil som dat dole rezervu aj s tym drziakom, ci to nerobi nahodou to, ale islo to z napravy. Ked som to rozobral, tak jedna strana bola ako nova a druha vydreta. Na priemer capu dole tak 2 mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.