Roman16 Odesláno 28. březen 2012 Sdílet Odesláno 28. březen 2012 Zdárek všichni.Poradíte někdo?Měnil jsem těsnění pod hlavou u 405-1,6benzín a když jsem vše dal zpátky(všechny hadice a konektory) tak jsem nenastartoval.Když otočím klíčkem palivo jde,ale když chci nastartovat,tak někde začne cvrdlikat a startér netočí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 28. březen 2012 Sdílet Odesláno 28. březen 2012 Asi máš špatně připojení akumulátoru nebo kostry. Voltmetrem zkontroluj, jestli zem je zem, jestli jde 12V do startéru tlustým kabelem a jestli jde 12V tenkým kablíkem, když sepneš klíček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 28. březen 2012 Sdílet Odesláno 28. březen 2012 Ak sa nemýlim tak 1,6ka má na zadnej časti hlavy prepojovací kábel (pásik) na spojenie motora s kostrou auta. Skontroluj ši je zapojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman16 Odesláno 28. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2012 To jsem také někde vyčetl (na forech u jiných aut)že je špatně ukostřen motor.Nemůžeš popsat podrobněji kde se ukostřuje ta hlava.Zítra se podívám jestli mi tam někde nevisí nějaký nepřipojený káblík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maNkovic Odesláno 28. březen 2012 Sdílet Odesláno 28. březen 2012 Slabo ukostrené . Presne takto som nemohol naštartovať ladu nivu a ked som motor ukostril radšej 3 káble namiesto jedného orginl ktorý bol uš nič moc tak ide ako nová Edit : je to jedno aj ked natiahneš hrubý kábel a pripojíš ho pod šroubu na dotiahnutie štartera a druhý koniec dáš niekde na karoseriu tak to pojde [upravil dne 28.3.2012 23:25 od maNkovic] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 28. březen 2012 Sdílet Odesláno 28. březen 2012 To jsem také někde vyčetl (na forech u jiných aut)že je špatně ukostřen motor.Nemůžeš popsat podrobněji kde se ukostřuje ta hlava.Zítra se podívám jestli mi tam někde nevisí nějaký nepřipojený káblík Na troch autách som to mal na konci hlavy nad prevodovkou, tesne vedľa rozdeľovača. Na 1,9 je druhý koniec na držiaku cievky ale už sa nepamätám kde mala druhý koniec 1,6. Je to asi 2 cm široký a cxa 20 cm dlhý medenný pletený pásik. Dá sa nahradiť hrubším káblom (priemer ako na štartér) ktorý prepojí motor a kostriacim bodom karosérie. Ten býva najčastejšie na karosérii pod baterkou a na ten istý bod ide i - kábel od baterky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman16 Odesláno 29. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2012 Tak jsem koukal a na vzadu hlavě pod rozdělovačem jsou pouze 2 konektory na nějaká čidla a jeden vícepólový konektor nevím na co.Jinak silnej zemnící kabel je z převodovky na mínus pól baterie a odtud na šroub pod plechem na baterii.Ještě z té převodovky jdou 2 žlutozelený slabší dráty do zaizolovaného svazku kabelů.Ještě mě napadlo, že jsem někde četl že je uzemněn výfuk ke karosérii,ale když jsem měl povolen 1 díl výfuku (s katalyzátorem)a ležel jsem pod autem,tak tam na podlaze karosérie nějaký zbytek(cca 1cm) asi 2cm širokého placatého kabelu(měděného pásku) byl ale k výfuku nevedl(asi uhnil). [upravil dne 29/3/12 06:06 AM od Roman16] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 29. březen 2012 Sdílet Odesláno 29. březen 2012 Môže byť pripojený i na prevodovku, to bude on. Preščisti spoje a malo by to byť v poriadku . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman16 Odesláno 29. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2012 Tak jsem pročistil ten zemnící kontakt a takévšechny konektory co jsem měl odpojené a stejný výsledek.Měřil jsem napětí na silném kabelu startéru - 11,64V a stejné napětí při startování na slabém kabelu startéru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 29. březen 2012 Sdílet Odesláno 29. březen 2012 Tak už zostáva iba štartér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 29. březen 2012 Sdílet Odesláno 29. březen 2012 A kde jsi měl při měření zapojený minus pól voltmetru? Na minus pól baterie, anebo na kostru startéru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman16 Odesláno 29. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2012 Tak vyřešeno.Za zoufalosti jsem zkusil tam dát jinou starší baterku,která měla 12,6V místo té která tam byla původní (11,6V) a motor naskočil na první otočení klíčku.Takže spokojenost.Jo abych odpověděl.Kostru jsem měl na šroubu karosérie.Díky všem za rady. [upravil dne 29/3/12 07:11 PM od Roman16] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 29. březen 2012 Sdílet Odesláno 29. březen 2012 A zkusil jsi dát zpět tu starou (se kterou to doteď jezdilo)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman16 Odesláno 29. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2012 Zatím ne.Mám jí na nabíječce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.