Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Umyvanie motora


Joozino

Recommended Posts

já jsem umýval motor naposledy s mojí starou 306 Break, a dělal jsem to přípravkem http://eshop.finclub.cz/cleaners-and-cosmetics/odmastovac-codi-energic-s-pumpickou .. není to speciálka pro tento účel, ale brášin to na ty auta používá a čistí to fakt výborně... na 407 jsem to ještě nedělal... v bazaru mi to vyleštili :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no moj motor nic moc. spinavy jak hovado :D a ked bude teplucko a nic nerobenie v nedelu tak ho chcem umyt..skoda ze sa nemoze s vapku...len pekne rucne a vsetky detaily

preco sa \"nemoze\" vapkou? - lebo niekto povedal?

ja som umyval, umyvam a aj budem umyvat a doteraz za poslednych 6rokov bez akehokolvek problemu!

vzdy som vycistil s ARVU + vapka a nasledne osusil, po pripade som nechal otvorenu kapotu cca 3hod na slnku a bez najmensieho problemu...:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VAPkou urcite ne leda ze by jsi se s tim autem chtel rozloucit :) Ja kdyz uz tak pouziju odmastovac (normalni plechovka,v kazdych barvach-lacich) a jemny hadrik a pekne rucne kazdy kout .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neboj prejdi to WAPkou aj ked to vyrobca vyslovne zakazuje;-) Nechapem co tu diskutujes, bud respektujes co vyrobca pise, alebo si sprav ako chces a to potom nemusis diskutovat... jedine ze sa chces pochvalit co vsetko si znicil:-D

ako pisal koblih, co tam umyvat??? kym to netece tekutiny neni velmi co, vzduchom vyfukat ak mas, inak handricka + ruky, neaky srobovacik na uzke miesta a ficis. saponaty , odmastovace atd. podla potreby...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ved jasne, že to nestriekam z 5cm vzdialenosti. Len taký oplach. A elektrine je jedno či vlhko alebo mokro.

pisu ze sa \"boja\" a sami nevedia coho... videli obrazok od vyrobcu a to je pre nich biblia... co dodat, tak nech utieraju handrickami.

Ja som skusil REALNE a NIEKOLKOKRAT a NIKDY sa NIC nestalo! Samozrejme ako pises aj ja nestriekam z 5cm a urcite nie na poistky.....

PS: a ked to oplachnete, nechajte to auto chvilu stat a nie hned start a plny.... a to dufam viete (aj bez obrazku) :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych si na to s VAPkou rozhodně netroufnul, protože se tím tlakem může dostat voda kam nemá. A hlavně nemám tak špinavý motor, aby mi na něj nestačil hadr. No a plastové kryty jak psal koblih69. Ale pokud si na to někdo troufá a nebojí se toho, je to jeho riziko.:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych si na to s VAPkou rozhodně netroufnul, protože se tím tlakem může dostat voda kam nemá. A hlavně nemám tak špinavý motor, aby mi na něj nestačil hadr. No a plastové kryty jak psal koblih69. Ale pokud si na to někdo troufá a nebojí se toho, je to jeho riziko.:)

s tou \"spinou\" je to aj mne zahada, ale asi chodi s otvorenou kapotou :D:D:D

koblih69 - plasty riesim tak isto (a niekedy aj s voňou vanilky)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že příspěvků to tom jak to dopadlo je i tady dost. Pokud máš pozitivní zkušnost tak v ní klidně pokračuj ... Pokud se ještě pamatuju tak většina spojů má krytí IP61 takže stříkající voda je nepřípustná. Odolnost proti VAPce je krytí min IP67 ale spíš IP68. Nicméně třeba přístrojové skříňky s krytím IP67 mají předepsanou těsnost jen po omezenou dobu a to bývá max 5 let. Pak se musí měnit těsnění a průchodky. Takže to jak vypadá těsnost po 5-ti letech u auta bych chtěl vidět...

Posuzovat to podle toho jestli pak auto odjelo je jedna věc a dostat do konektorů vlhkost druhá. Vše funguje bezvadně, akorát, že skrytě oxiduje a po pár měsících se můžou (ale taky nemusí dít věci).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že příspěvků to tom jak to dopadlo je i tady dost. Pokud máš pozitivní zkušnost tak v ní klidně pokračuj ... Pokud se ještě pamatuju tak většina spojů má krytí IP61 takže stříkající voda je nepřípustná. Odolnost proti VAPce je krytí min IP67 ale spíš IP68. Nicméně třeba přístrojové skříňky s krytím IP67 mají předepsanou těsnost jen po omezenou dobu a to bývá max 5 let. Pak se musí měnit těsnění a průchodky. Takže to jak vypadá těsnost po 5-ti letech u auta bych chtěl vidět...

Posuzovat to podle toho jestli pak auto odjelo je jedna věc a dostat do konektorů vlhkost druhá. Vše funguje bezvadně, akorát, že skrytě oxiduje a po pár měsících se můžou (ale taky nemusí dít věci).

som elektrikar - poznam, a suhlasim s tebou: moze/aj nemusi :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...