Pažout001 Odesláno 3. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2012 takze vec postoupila dale.dneska volali ze servisu ze je to zamitnute.takze vezu vuz do noveho servisu a jsem zvedav co s tim nadelaji ci udelaji.servisman prohlasil neco v tom stylu ze 1.6hdi je pandorina skrinka .proplach motoru nepomuze protoze je to jen na zasrani motoru ,vacky hydraulickych zdvihatek atd.nevim.asi jsem mel pech a vzal spatny kus.asi bych mel koupit novy motor?Vazne nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 3. duben 2012 Sdílet Odesláno 3. duben 2012 Jka zamítnuté, zamítnuté to může být jen pokud jsi neco provedl ty. Pokud to zamítli servisu tak je to jejich problém že něco udělali špatně. Kromě toho oni mají pojistku, kterou to případně pokryjí. Dej jim na vybranou buď vrátí peníze za tu opravu a nebo to uvedou do Ok stavu. Mathonik ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout001 Odesláno 3. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2012 jo vrati penize.vim ze zaruka je ale pry mi tam da dalsi turbo bez ni.a dalsi podminku ma kontrolu a vymenu oleje u nej cca 500km.to je pro me dalsich 14 dnu platba,vymeny oleje a filtru plus prace.asi je lepsi to dat do kvalitnejsiho servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 3. duben 2012 Sdílet Odesláno 3. duben 2012 Tak na pravou miru. Pokud treba ja nahodim turbo od firmy \"pepik a syn\" a casem se turbo zadre diky nizkemu tlaku oleje tak \"pepik a syn\" mi to samozrejme nezreklamuji protoze oni nemuzou za to ze auto nemaze. Osobne jsem se s tim setkal presne u 1,6 HDi..bohuzel. U tebe bych udelal to ze pokud chces mit zaruku ze turbo pobezi a vydrzi a chces na tom aute jezdit dal tak vymenit turbo a nahodit merak tlaku turba ,ale primo pred turbo na holender a jednoduse s tim jezdit. Delal jsem jedno auto kde odeslo turbo a nakonec se zjistil spatny tlak oleje po cca 200km a slo do kytek dalsi turbo. Bylo to nakonec rozpadnutym olejovym filtrem ktery se nemenil jeste pred prvnim odkourenim turba. Takze rozdelani hlavy motoru a spodku a vycisteni. Bacha ale na jednu vec.Je hodne \"ne moc kvalitnich\" firem ktere delaji repas turba spatne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout001 Odesláno 3. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2012 jasny.vis nejhorsi je ze od zacatku tvrdil ze udelal vse co mel.co mu rekl dodavatel turba.chapu ze dodavatel za to nemuze. kdyz jsem mu rekl at se koukne na forum pro nejakou radu,tak jedina a stale se opakujici odpoved byla ze tu jsou sami chytraci a ze se to ma delat jen podle neho.proste mam asi smulu na motor. volal jsem jeho dodavateli a ten mi rekl ze u fordu s timto motorem delaji proplach.jinak olejovy filtr menil s turbem a olejem.turbo bylo z eturba.kdyby hned pri prvni oprave rekl hele je nutna vymena oleje tak neni co resit.ale abych vymenil,zaplatil,zadrel a pak znovu vymenil,zaplatil a pak bez zaruky jezdil to je i na me moc.vubec nehledal duvod toho proc se prvni a respektive i to nove zadrelo.na otazku proc jedno vydrzi120000 km a druhe jen 5000 pokrcil rameny.uvidime s cim prijdou v dalsim servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 3. duben 2012 Sdílet Odesláno 3. duben 2012 Tak on to tady urcite cte. Takze ho srdecne pozdravujeme:D:D:D:D No ted nti nezbyva nic jine nez verit ze uz te to da dohromady. Jinak eturbo neni spatna firma pro repas turba (ikdyz beru od jine ale oni jsou gut) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout001 Odesláno 3. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2012 jo vrati penize.vim ze zaruka je ale pry mi tam da dalsi turbo bez ni.a dalsi podminku ma kontrolu a vymenu oleje u nej cca 500km.to je pro me dalsich 14 dnu platba,vymeny oleje a filtru plus prace.asi je lepsi to dat do kvalitnejsiho servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout001 Odesláno 4. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 4. duben 2012 Možná je to už passe.Ale teď mě napadlo že vlastně pokaždé,tedy obě dvě odešly když se jelo do mírného kopce.Vůz nebyl v otáčkách.jelo se tak 60-70 km v hod.Nemohlo by to mít nějaký vliv? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 4. duben 2012 Sdílet Odesláno 4. duben 2012 A co s nima teda bylo?? Jake vyjadreni servisu bylo?? Zadrene na loziskach nebo pretizene?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jolandar Odesláno 4. duben 2012 Sdílet Odesláno 4. duben 2012 Já si myslím, že je to opravdu tím mazáním turba a doporučuji ti nejdříve výměnu té trubky k turbu za větší průměr a vyhození sítka ) pak samozřejmě odstranění karbonu - vyčistit vanu atd ). A co se týče té reklamace, záleží jak znělo zadání k opravě a u koho, protože kdyby to dělali ve značkovém servise tak ti o této závadě ( nemazání turba ) musí vědět a měli odstranit před výměnou turba přičinu jeho nemázání. Já bych to zkusil reklamovat s tím, že mohli a měli poznat proč to turbo odešlo a ne ho jen vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 4. duben 2012 Sdílet Odesláno 4. duben 2012 Přesně tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout001 Odesláno 17. duben 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. duben 2012 Tak mam nove info auto jsem dostal zpet a penize take.Pažoutek je sice nepojízdný ale odvezu ho do jiného servisu.Turbo je pry podle vyjádření servisu zadřené. Takže se to pokusím sesumírovat a zkuste me kdyztak zkontrolovat. Problem je s mazanim coz tedy obnasi- pouzit nejaky odstranovac karbonu a odkarbonizovat sundat vanu a vycistit zkontrolovat cistotu olejoveho vedeni vymenit trubku co vede olej do turba vymenit trubku co vede olej z turba vymenit turbo vymenit saci kos?nebo jen vycistit? vymenit turbo a samozrejmne olej musi byt stejna znacka jako predesly nebo jiny?nekde na netu jsem cetl ze pokud se da jina znacka ze muze uzpusobit uvolneni kaarbonu.nevim. zkontolovat ci vymenit trubku co vede vzduch od filtru k turbu pokud jsem na neco zapomen nebo mate napad tak dejte prosim vedet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 17. duben 2012 Sdílet Odesláno 17. duben 2012 A vybrať sýtko v prechodovej skrutke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pyrone Odesláno 17. duben 2012 Sdílet Odesláno 17. duben 2012 Asi by som v prvom rade zavolal Strakimu nech sa na to pozrie a vyriesi to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bury Odesláno 17. květen 2012 Sdílet Odesláno 17. květen 2012 Zdravim a chtěl bych Vám ukázat možnost jak tento problém navždy vyřešit.Zejtra přivezu auto bude tam namontovanej samostatnej filtr oleje pro turbo aby se to nemohlo ucpat ,kyž bude zájem tak to nafotim a napíšu i cenu dělá to jeden machr z Tachova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rychtar84 Odesláno 18. květen 2012 Sdílet Odesláno 18. květen 2012 Ahoj, tak bohužel se mi stala podobná věc. Před 2 měsícema jsem byl na výměně turba. Nyní po cca 8000km mi turbo přestalo fungovat - po odpojení hadice sání mi vypadla matka a lopatky jsou pěkně ohlodané... myslíte, že lze turbo opravit za nějaký rozumný peníz /že nebude třeba měnit celý vnitřek/. A jak postupovat při reklamaci v servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout001 Odesláno 2. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2012 Tak kamarádi, tak už je doma a zatím funguje.nakonec jsem to odvezl do značkovýho servisu kde to opravily bez zbytečných otazek.Přesně věděli kam sáhnout a za stejnou cenu než ten zoufalec z Benešova.Sítko z dutého šroubu vyndali vypláchli vanu projeli to tekem 2000,vyčistili motor, vyměnili příchozí olejovou trubku k turbu.Po ujetí 2000 km jsem udělal pro jistotu ještě jednou výměnu oleje a pry je bez nečistot.Tak snad to bude v pořádku. Jěště jednou díky za rady a podporu. Mathonik ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam.bogocz Odesláno 24. červen 2012 Sdílet Odesláno 24. červen 2012 Zdravím pánové, zajímalo by mě jestli je tu nějaká spešl rada při výměně turba u 2.0 HDi... nechám to před výměnou proklepat na protec 2000, pak vyčistím vanu.. výměna olej filtru a oleje, navíc si při to rovnou vyčistím i EGR.. krom toho co jsem vyjmenoval ještě něco? Našel jsem návod(spíše seznam bodů) pro 1.6 HDi ( http://www.btnturbo.com/bulletins/Btn_bulletin_DS089.pdf ) ale věřím že to pro 2.0 HDi neplatí.. díky za postřehy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kurka Odesláno 24. červen 2012 Sdílet Odesláno 24. červen 2012 To Pažout 001-můžeš to celkově vyčíslit,na kolik tě ta anabáze vyšla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.