Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Turbo


Empti

Recommended Posts

No chybu neukazuje, ale niekde som cital aj o tom ze moze byt zanesene a ukazuje nespravne hodnoty. Ako trosku som to sledoval a neviem ci pri zvysenych otackam ma prietok vzduchu klesať ? :myslim Ale tomuto nevenujem velku pozornost, problem je ten nizky tlak na turbe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na dia som pozeral hodnoty EGR a porovnaval s inou 307-ckou ale to mi nic nepovedalo.Aj som ho dal precvakat (hucalo to ako cerpadlo a ked som to vypol tak to cvaklo-neviem ci to bolo ono) pod autom som nebol, az zajtra ho chcem dat na zdvihak. Ked to bude hore tak skusim vymenit aj elektromag. ventil na ovladanie turba (mal by to byt ten uplne dole) Vobec ale neviem ci nie som uplne vedla :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostyka ukazuje len kopírovanie polohy klapky v EGR ventile.To môžeš mať v poriadku.Ale neukáže ti či je upchaný alebo aký prietok plynov prúdi cez neho. EGR ventile sa zapchávajú a preto ich treba sem tam rozobrať a vyčistiť a i celé potrubie od toho ventilu do sania.Už si to niekedy robil ? Začal by som tým.:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svagrovi v servise zobrali za vymenu DRV ventilu 200€ tak asi tak verim servisom. Pritom ked mi ho ukazal videl som ze bolo sneho odstiknute sitko (neviem kto to spravil, tvrdili ze to tak bolo zalozene). Ja sa dnes idem na to pozriet s kamosom. Nieco o autach viem, nieco som nastudoval a nieco ste mi poradili tak uvidim (on je automechanik). Potreboval by som sa poradit s nejakým odborníkom zameraním na opravu motorov (resp. Turba), ale Straki tu uz dva dni nebol :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes cca. o 17:30 hod idem na zdvihak tak asi len potom lebo zhora sa tam nedá dostať (a už si nepamätám ako vypadá pristup zo spodu ale urcite zle :myslim) Pozriem sa na celu podtlakovu sustavu aj na to ovladanie turba podtlakom (na ten ventil ci banku ). Aku-taku predstavu o tom mam ale musim sa tam už pozriet nech viem ako to vypadá presne ;)

[upravil dne 10/4/12 15:48 od JanoRS]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a problem je vyrieseny. HonzaZ a DanculD sa trafili presne. Oprava netrvala ani 5 minut (4 minuty som hladal turbo :D). Ako prve som odpojil podtlakovu hadicku od elektromagnet. ventilu (co ide k turbu) a bola prasknuta na spodnej strane :bacha

Dakujem Vam chlapci :super:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

nevite ci po nastartovani motoru se ma pritahnout na turbu podtlakova membrana ? mne pri odpojeni hadicky podtlaku se vraci... ale kdyz dam z5 hadicku tak trva asi 3-4s nez se se pricucne uplne...(dolu), neni to dlouho? ma se vubec pricucnout na volnobeh?

proto ze mi motor ozije az nad 2000 a pri 1300 se auto rozjizdi ale kopecek mu udela problem. mam favorita a vim ze i kdyz mam otacky 1000 a pridam plyn i na vyzsich rychlostnich stupnich(3) tak mne nenecha v brinde. 307 jede (2rychlost) ale po pridani plynu vaha ci to myslim vazne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...