ozzy56 Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 jojo, pokud někde u pežotu uniká chladivo, tak nejdříve přes chladič... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black7 Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 1 hour ago, ozzy56 said: mechanik měl při plnění dát i tu kontrastní látku, aby se vědělo, kde klima případně uniká myslim ze ju tam dal : UV aditiv pridanie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 ano, dal--místo úniku je pak vidět pod UV lampou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black7 Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 bol som teraz pri aute, a pocujem ako keby jemne sycanie vpredu, myslim si ze velmi tam nema co sycat okrem chladica ale ako to ze to ten pristroj neodhalil ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 někde ti uniká chladivo, ono totiž to vakuování je celkem k ničemu, kdysi mi servisman říkal, že to odhalí jen velkou díru...,osobně jsem měl tehdy po týdnu klimu zase prázdnou (byl to chladič) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black7 Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 tak naco to potom robia ach tie chladice peugeotacke, to asi kazdy to mal derave casom, a co stoji ten chladic ? okolo 100eur ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lusa Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 zdravím pánové. Na 5008 mi nefunguje klima. Na podzim byla ok, tak jsem ji nechal doplnit. Mechanik mi sdělil, že je vadný kompresor. Dočetl jsem se, že při výměně kompresoru je třeba také měnit vysoušeč klimatizace a expanzní ventil a je také potřeba speciální sada, přípravky a náplně pro čištění dílů klimatizace. Zmíněný mechanik mluvil pouze o tom, že vymění kompresor. Jaké máte zkušenosti z výměnou kompresoru, co poradíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest K610i Odesláno 5. červen 2017 Sdílet Odesláno 5. červen 2017 Zdravím páni, Na 407 coupe 2.7 hdi 2007 riešim problém s klímou. Chladivo v nej je, kompresor spína, sahary fungujú, klapky v palubnej doske boli vymenené ale klíma nechladí tak ako má a nefúka z nej studený vzduch ako by mal, pri veľkých teplotách vonku klíma vôbec nestíha. Trubky od klímy pri motore sú iba vlažné, nie studené ako by mali byť. V diagnostike je jediná chyba snimáč vlhkosti vzduchu v interiéri auta (ukazuje vlhkosť vzduchu asi 9500%) ktorý je ale v peugeote ako nedostupný diel a nikde ho neviem zohnať. Myslíte že by ten problém s chladením mohol spôsobovať ten snímač vlhkosti alebo je treba hľadať príčinu niekde inde? Nezdá sa mi že kvôli snímaču vlhkosti v interiéri by boli trubky pri motore iba vlažné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black7 Odesláno 9. červen 2017 Sdílet Odesláno 9. červen 2017 Takze bol to samozrejme chladic aj v mojom pripade. Je dost cudne ze uz tam meneny bol - mechanik mi volal, ze je tam nejaky polsky- lacny. Nerozumiem ze tam niekto nieco take da, vydrzi to rok dva a tak to znova musi menit. Cize moj chladic tam je treti. Dufam ze uz vydrzi nieco. Vyslo ma to na 160eur (chladic+vymena+naplnenie) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. červen 2017 Sdílet Odesláno 9. červen 2017 (upraveno) dal tam levný polský a prodal to...,to víš, že kdyby si auto chtěl nechat, tak ten polský šunt nedá Upraveno 9. červen 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseph1983 Odesláno 23. červen 2017 Sdílet Odesláno 23. červen 2017 (upraveno) Zdravim pánové, mám dotaz ohledně dvouzónové klimatizace (peugeot 407 sw). Když zapnu klimu,tak chvilku chladí obě strany,ale po chvilce strana u spolujezdce začne foukat teplý vzduch, i když mám nastavenou klimu například na 15 stupňů. Je to problém ulomené klapky nebo nedoplněné klimatizace? Dík za radu... Upraveno 23. červen 2017 uživatelem Joseph1983 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 23. červen 2017 Sdílet Odesláno 23. červen 2017 @Joseph1983 To samé jsem měl na 307. Problém byl v motorku ovládajícím klapku vzduchu u spolujezdce. Ozubené kolečko, které natáčí klapku, bylo omleté a při nastavení vyšší teploty než 25 stupňů se klapka sekla a pak už šel jen teplý vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 23. červen 2017 Sdílet Odesláno 23. červen 2017 407 nemá na servomotorku ozubené kolečko , ale šestihran , který zapadá do hřídele klapky , takže je v háji klapka nebo motorek , kdyby bylo málo plynu , tak by blbly obě strany stejně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceeeert Odesláno 26. červen 2017 Sdílet Odesláno 26. červen 2017 (upraveno) V 05.06.2017 at 15:32, K610i napsal: Zdravím páni, Na 407 coupe 2.7 hdi 2007 riešim problém s klímou. Chladivo v nej je, kompresor spína, sahary fungujú, klapky v palubnej doske boli vymenené ale klíma nechladí tak ako má a nefúka z nej studený vzduch ako by mal, pri veľkých teplotách vonku klíma vôbec nestíha. Trubky od klímy pri motore sú iba vlažné, nie studené ako by mali byť. V diagnostike je jediná chyba snimáč vlhkosti vzduchu v interiéri auta (ukazuje vlhkosť vzduchu asi 9500%) ktorý je ale v peugeote ako nedostupný diel a nikde ho neviem zohnať. Myslíte že by ten problém s chladením mohol spôsobovať ten snímač vlhkosti alebo je treba hľadať príčinu niekde inde? Nezdá sa mi že kvôli snímaču vlhkosti v interiéri by boli trubky pri motore iba vlažné. Mam ten samy problem a bez te chyby cidla. Doplnena klima, pylovy filtr, opravena klapka teplo/chlad. Nastavim treba 15 a ani po 150km jizde zadna zima a to jsem zkousel jet i na vnitrni okruh. Mam podezreni na tu opravenou klapku, ze netesni. Mozna je nutna kalibrace koncovych poloh (mrknu na to pres dia), nebo to nedojizdi do konce, ci nejaka dira, nevim. Pak me napada jeste jedna vec, uz od koupe mam chybu termostatu v dia, ze pry kabel odpojen. Termostat normalne funguje, ale nevim, zda to s tim nesouvisi, zda se treba pri nastaveni chladu nevypina tepla voda do kabiny. Pozn.: pred zlomenim klapky (letos v lednu) to chladilo lepe, ale take to nebyl zadny zazrak, cca o 5st min, nez venkovní teplota (lonske leto a to po cerstvem doplneni). Diky za rady. Upraveno 26. červen 2017 uživatelem ceeeert Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 27. červen 2017 Sdílet Odesláno 27. červen 2017 Zdravim all, chci se zeptat na servo moturku rizeni topeni pro dvouzonku digiclima. Nastavuje se nejaka poloha pro servo, bo mam pocit ze pri otaceni, zastaceni a spetnom otoceni nedrzi tu samou polohu. Je to normal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest K610i Odesláno 27. červen 2017 Sdílet Odesláno 27. červen 2017 před 22 hodinami, ceeeert napsal: Mam ten samy problem a bez te chyby cidla. Doplnena klima, pylovy filtr, opravena klapka teplo/chlad. Nastavim treba 15 a ani po 150km jizde zadna zima a to jsem zkousel jet i na vnitrni okruh. Mam podezreni na tu opravenou klapku, ze netesni. Mozna je nutna kalibrace koncovych poloh (mrknu na to pres dia), nebo to nedojizdi do konce, ci nejaka dira, nevim. Pak me napada jeste jedna vec, uz od koupe mam chybu termostatu v dia, ze pry kabel odpojen. Termostat normalne funguje, ale nevim, zda to s tim nesouvisi, zda se treba pri nastaveni chladu nevypina tepla voda do kabiny. Pozn.: pred zlomenim klapky (letos v lednu) to chladilo lepe, ale take to nebyl zadny zazrak, cca o 5st min, nez venkovní teplota (lonske leto a to po cerstvem doplneni). Diky za rady. Nazdar, ja som to vyriešil, bol to nakoniec ten dvojcestný ventil, alebo expanzný ventil, niekto ho volá tak a niekto tak, podarilo sa im ho vymeniť bez demontáže palubnej dosky a klíma ide ako má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceeeert Odesláno 27. červen 2017 Sdílet Odesláno 27. červen 2017 Ahoj, poradíš kde ho tam mam hledat? Pohledám i na fóru, ale třeba budeš rychlejší. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest K610i Odesláno 28. červen 2017 Sdílet Odesláno 28. červen 2017 Nachádza sa pod palubnou doskou, niekde ako sú klapky na kúrení, na trubkách od klímy, neviem ale presne kde, menili mi to v peugeote. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 28. červen 2017 Sdílet Odesláno 28. červen 2017 Je ve stěně mezi motorem a kabinou , přístup na jeho demontáž je z motorového prostoru . Jestli je vadný , tak to měli zjistit tam , kde ti to plnili , při kontrole tlaků klima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceeeert Odesláno 28. červen 2017 Sdílet Odesláno 28. červen 2017 Hm, tlakovali a na závadu nepřišli. Mám výpis z té mašiny, je tam 15min vakuovani a tlak vakua -1bar. Plus info o množství oleje a chladiva. Dá se to ověřit nějak jinak, resp. je to jiný úkon než to vakuování? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.