Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nejde klima


Guest r.kill

Recommended Posts

Ahoj, tak jsem několik týdnů klimu zkoumal a zjistil jsem, že se kompresor nesepne v žádném režimu pokud je venkovní teplota pod 5 stupňů nad nulou. Pokud je teplota vyšší nebo rovna 5 stupňům klima spíná absolutně bez problému hned po nastartování, ověřil jsem si to na tom, že když bylo lehce pod 5, klima neběžela, po průjezdu tunelem, kdy se teplota v tunelu zvedla cca. na 6 stupňů se kompresor sepnul a následně po chvíli kdy jsem vyjel z tunelu a teplota klesla se kompresor odepnul a není to náhoda, dával jsem si na to pozor a opravdu se to děje pokud je teplota vyšší než 5 nad nulou.

Chtěl bych se zeptat jestli na to není nějaký softwarový upgrade, protože v tomto počasí se auto docela potí.

 

Díky.

Upraveno uživatelem daniel1997
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako, že bys pomocí SW oblbnul fyziku? :myslim

Už se tu snad někde psalo, že se to nespíná, protože by zamrzal výparník, ne? :nevim

Na zamlžená okna mi pomáhá udělat průvan pomocí otevřených oken. Stačí na 10-20s vyvětrat a je to.

Jinak základ je mít průchozí kabinový filtr, ale jeho stav jsi předpokládám kontroloval ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak přesně tohle jsem potřeboval slyšet, aspoň vím, že po doplnění nemusím hledat chybu jinde, je pravda, že je to logické, že by vyparnik při nízkých teplotách zamrzal. Co se týče kabinoveho filtru, tak ten mi každoročně mechanik mění, ale je otázka jestli ho mění jen papírově nebo doopravdy, takže se na to chystám sám. 

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jednoduchy. Sundas si kryt u plynoveho pedalu a kryt nad pedalama. Soupnes sedacku na doraz dozadu a po vykloubeni zad a lebky uvidis hned vedle plynoveho pedalu obdelnik o velikosti filtru. Ted si nejsem jistej, jestli to viko drzi sroubek nahore nebo dole, ho jednoduse vycvaknes. 

Pak prijde dalsi sranda. Pri vytahovani stareho filtru si zmackni pedal plynu az k podlaze a to same i s brzdou. Ven i zpet jde docela blbe a budes ho muset trosku ohnout. Osobne vzdy trosku protocim motor aby brzda zmekla a sla zmacknout co nejvice.

Kdyz to budes delat v klidku, tak za pul hodky funis jak za mlada. Osobne pri vymene filtru delam i dezinfekci celeho soustroji klimatizace a ne zrovna tou vonavou kravinou z tesca.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre, diky za rady, dnes jsem jel tunelem a teplota v tunelu cca. 7-8 stupnu a klima nic, kompresor nesepl, auto lehce opocený, tak uvidím, asi to dám někam do tepla do garáže, abych vyzkoušel tu teplotu jestli je to opravdu OK, jinak nezbude asi nic jiného než DIA. Snad to nebude ta sahara....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Chlapci prosim vas neviete kde moze byt chyba alebo co je zle ked s lavych dvoch fukarov vpredu mi ide teply alebo studeny a z pravych dvoch naopak ked vlavo je teply v pravo studeny nedokazem si to vysvetlit v zime kurilo auto normalne a nebojte sa teploty su nastavene rovnako na rovnake stupne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, po dlouhém laborování a postupné výměně kompresoru (sekala se spojka), chladiče (díra za středem ventilátoru), hadice od kompresoru ke chladiči (úplně vybuchla) a několika doplněních chladiva jsem opět zjistil únik - dlouhá hadice od chladiče až k výparníku v palubce.

Můj dotaz zní, jestli se ta hadice dá vyměnit nějak lidsky nebo se bude muset rozkopat půl auta?

Díky za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ahoj kluci, mám prosbu nebyl by tu někdo kdo by měl doma funkční saharu? Už tento problém nějaký ten pátek řeším, koupil jsem si z vrakoviště jinou saharu, ale se stejnou chybou a samozřejmě není vyloučeno, že je také vadná a kupovat nový větrák za 7500,- se mi opravdu nechce, aby se pak ukázalo, že je to něco úplně jiného. Mám ještě podezření na počítač klimatizace, když jsme včera s HonzouZ dělali diagnostiku tak ani nevyslal požadavek na chlazení, tak otázka jestli to není on. Jinak chyba P0495 stále přetrvává (Koherence mezi velkou rychlostí ventilátoru chlazení a požadavkem - ŘJ si myslí, že větrák jede stále na 100%) 

Díky za odpověď(i) :) 

IMG_20170419_194624.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravim Vás,

nechcem zakladat novu temu lebo je tu o klime toho dost.

Prichodom teplejsich dni som zapol ovladanie klimatizacie na AUTO, a klima nechladi, kompresor nezopne. Auto mam od marca, klimu som sa snazil vyskusat pri kupe ale tazko kedze bola zima. No zdalo sa mi ze trocha chladi, bolo to len zdanie.

Takze som siel dnes konecne do servisu kde plnia klimy, zapojili pristroj a nebolo tam nic-prazdna klima. Kvoli tomu mi zrejme nezopinal ani kompresor. Tak sa spustil test, vakuovanie a vsetky tie veci okolo toho, trvalo to asi 40 minut. Vsimol som si pri A/C Vakuovanie ( test vakua cca 4 minuty - kolko unikne) ze pristroj ukazal hodnoty P1- min 19 a mB-0, a P2 - min 4 a mB-40, cize je tam zrejme unik 40mB. Je to vela alebo malo ? Ten co s tym robil mi k tomu povedal len tolko, ze by ho pristroj nepustil keby bol vacsi unik. tak teraz neviem, budem to mat tyzden a koniec? Netusim ci to predosly majitel plnil/neplnil. A este jedna vec, pri prvom spusteni natlakovanej klimy sa zdymilo spred auta (niekde okolo chladica) :D to sme pozerali vsetci, dufam ze to bola len necistota na chladici a prehorelo to.

IMG_5074.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...