daniel1997 Odesláno 26. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 (upraveno) Ahoj, tak jsem několik týdnů klimu zkoumal a zjistil jsem, že se kompresor nesepne v žádném režimu pokud je venkovní teplota pod 5 stupňů nad nulou. Pokud je teplota vyšší nebo rovna 5 stupňům klima spíná absolutně bez problému hned po nastartování, ověřil jsem si to na tom, že když bylo lehce pod 5, klima neběžela, po průjezdu tunelem, kdy se teplota v tunelu zvedla cca. na 6 stupňů se kompresor sepnul a následně po chvíli kdy jsem vyjel z tunelu a teplota klesla se kompresor odepnul a není to náhoda, dával jsem si na to pozor a opravdu se to děje pokud je teplota vyšší než 5 nad nulou. Chtěl bych se zeptat jestli na to není nějaký softwarový upgrade, protože v tomto počasí se auto docela potí. Díky. Upraveno 26. prosinec 2016 uživatelem daniel1997 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Jako, že bys pomocí SW oblbnul fyziku? Už se tu snad někde psalo, že se to nespíná, protože by zamrzal výparník, ne? Na zamlžená okna mi pomáhá udělat průvan pomocí otevřených oken. Stačí na 10-20s vyvětrat a je to. Jinak základ je mít průchozí kabinový filtr, ale jeho stav jsi předpokládám kontroloval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daniel1997 Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 No tak přesně tohle jsem potřeboval slyšet, aspoň vím, že po doplnění nemusím hledat chybu jinde, je pravda, že je to logické, že by vyparnik při nízkých teplotách zamrzal. Co se týče kabinoveho filtru, tak ten mi každoročně mechanik mění, ale je otázka jestli ho mění jen papírově nebo doopravdy, takže se na to chystám sám. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Není zač. Asi to bylo uvedeno u jiného modelu auta (508?), ale určitě jsem to tu už četl Tuším, že 407 má ten kabinový taky někde u pedálů, takže přístup nic moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daniel1997 Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Ano, je tam někde u pedálu plynu... Přístup na prd... No co, zábava na sobotu... :-D ještě jedno díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lada78 Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Je to jednoduchy. Sundas si kryt u plynoveho pedalu a kryt nad pedalama. Soupnes sedacku na doraz dozadu a po vykloubeni zad a lebky uvidis hned vedle plynoveho pedalu obdelnik o velikosti filtru. Ted si nejsem jistej, jestli to viko drzi sroubek nahore nebo dole, ho jednoduse vycvaknes. Pak prijde dalsi sranda. Pri vytahovani stareho filtru si zmackni pedal plynu az k podlaze a to same i s brzdou. Ven i zpet jde docela blbe a budes ho muset trosku ohnout. Osobne vzdy trosku protocim motor aby brzda zmekla a sla zmacknout co nejvice. Kdyz to budes delat v klidku, tak za pul hodky funis jak za mlada. Osobne pri vymene filtru delam i dezinfekci celeho soustroji klimatizace a ne zrovna tou vonavou kravinou z tesca. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daniel1997 Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Dobre, diky za rady, dnes jsem jel tunelem a teplota v tunelu cca. 7-8 stupnu a klima nic, kompresor nesepl, auto lehce opocený, tak uvidím, asi to dám někam do tepla do garáže, abych vyzkoušel tu teplotu jestli je to opravdu OK, jinak nezbude asi nic jiného než DIA. Snad to nebude ta sahara.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 V tomto PDF-ku nájdeš návod na výmenu kabínového (klíma) filtra. 407 peľový filter (montáž).pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daniel1997 Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Moc díky. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black7 Odesláno 24. březen 2017 Sdílet Odesláno 24. březen 2017 Zdravim, menil som akurat kabinovy filter, a tie sipky FLOW prudenia maju ist smerom do auta nie ? nejako som si nevsimol pri tom "jednoduchom" vytahovani ako to tam bolo predtym. ale dal som tie sipky smer do auta je to spravne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 24. březen 2017 Sdílet Odesláno 24. březen 2017 Áno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bisto89 Odesláno 25. březen 2017 Sdílet Odesláno 25. březen 2017 Chlapci prosim vas neviete kde moze byt chyba alebo co je zle ked s lavych dvoch fukarov vpredu mi ide teply alebo studeny a z pravych dvoch naopak ked vlavo je teply v pravo studeny nedokazem si to vysvetlit v zime kurilo auto normalne a nebojte sa teploty su nastavene rovnako na rovnake stupne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 25. březen 2017 Sdílet Odesláno 25. březen 2017 Keď máš dvojzónovú klímu (čo si máš) bude zlomená zmiešavacia klapka, nie je to nič nové a dočítaš sa tu o tom dosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubosch Odesláno 31. březen 2017 Sdílet Odesláno 31. březen 2017 jj, oprava klapky je na hodinu až dvě kuchání palubky a potom lepidlo, šrouby a kousek plechu a oprava je navždycky. je tu někde i návod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VIP3R Odesláno 6. duben 2017 Sdílet Odesláno 6. duben 2017 Ahoj, po dlouhém laborování a postupné výměně kompresoru (sekala se spojka), chladiče (díra za středem ventilátoru), hadice od kompresoru ke chladiči (úplně vybuchla) a několika doplněních chladiva jsem opět zjistil únik - dlouhá hadice od chladiče až k výparníku v palubce. Můj dotaz zní, jestli se ta hadice dá vyměnit nějak lidsky nebo se bude muset rozkopat půl auta? Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 6. duben 2017 Sdílet Odesláno 6. duben 2017 Tá hadica asi nejde až do kabíny, podľa obrázkov čo som našiel, jedine tak po medzistenu. Možno ti to pomôže, viď foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daniel1997 Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 Ahoj kluci, mám prosbu nebyl by tu někdo kdo by měl doma funkční saharu? Už tento problém nějaký ten pátek řeším, koupil jsem si z vrakoviště jinou saharu, ale se stejnou chybou a samozřejmě není vyloučeno, že je také vadná a kupovat nový větrák za 7500,- se mi opravdu nechce, aby se pak ukázalo, že je to něco úplně jiného. Mám ještě podezření na počítač klimatizace, když jsme včera s HonzouZ dělali diagnostiku tak ani nevyslal požadavek na chlazení, tak otázka jestli to není on. Jinak chyba P0495 stále přetrvává (Koherence mezi velkou rychlostí ventilátoru chlazení a požadavkem - ŘJ si myslí, že větrák jede stále na 100%) Díky za odpověď(i) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black7 Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 Zdravim Vás, nechcem zakladat novu temu lebo je tu o klime toho dost. Prichodom teplejsich dni som zapol ovladanie klimatizacie na AUTO, a klima nechladi, kompresor nezopne. Auto mam od marca, klimu som sa snazil vyskusat pri kupe ale tazko kedze bola zima. No zdalo sa mi ze trocha chladi, bolo to len zdanie. Takze som siel dnes konecne do servisu kde plnia klimy, zapojili pristroj a nebolo tam nic-prazdna klima. Kvoli tomu mi zrejme nezopinal ani kompresor. Tak sa spustil test, vakuovanie a vsetky tie veci okolo toho, trvalo to asi 40 minut. Vsimol som si pri A/C Vakuovanie ( test vakua cca 4 minuty - kolko unikne) ze pristroj ukazal hodnoty P1- min 19 a mB-0, a P2 - min 4 a mB-40, cize je tam zrejme unik 40mB. Je to vela alebo malo ? Ten co s tym robil mi k tomu povedal len tolko, ze by ho pristroj nepustil keby bol vacsi unik. tak teraz neviem, budem to mat tyzden a koniec? Netusim ci to predosly majitel plnil/neplnil. A este jedna vec, pri prvom spusteni natlakovanej klimy sa zdymilo spred auta (niekde okolo chladica) to sme pozerali vsetci, dufam ze to bola len necistota na chladici a prehorelo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 mechanik měl při plnění dát i tu kontrastní látku, aby se vědělo, kde klima případně uniká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 Jestli píše , že se mu kouřilo od chladiče při natlakování , tak bude nejspíš děravej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.