ANDR11 Odesláno 17. březen 2012 Sdílet Odesláno 17. březen 2012 Zdravím,tak jsem dnes potřetí a naposled použil tu neštasnou věc co navíjí rezervní kolo.Když jsem vracel rezervu zpět.Tak asi v půlce navíjení to zachrastilo a od té doby rezerva nejde dotáhnout.Kolo se samo vahou sune k zemi.Auto má asi půl roku,volal jsem do servisu.Technik řekl že se na to mrknou,ale pokud je to v záruce tak to objednaj nový a vyměněj.Zlatá rezerva v kufru,tohle je děs:grr.Nechci ani domyslet co by se stalo kdyby se to takhle uvolnilo za jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bigbadjohn Odesláno 17. březen 2012 Sdílet Odesláno 17. březen 2012 Už se to tu někde probíralo, za jízdy je to ještě držený takovým zařízením, že i kdyby lanko povolilo, tak rezerva dolů nespadne. Tuším, že to bylo v sekci 807, ale nejsem si jistý, zkusím se po tom podívat. Všechno má svoje pro a proti, když píchneš a máš rezervu v kufru pod všemi věci na dovolenou, tak to je taky radost a pokud by to bylo v dešti, tak je to hrůza. Ale zase je kolo v suchu a nehrozí, že ho nenavineš. Edit: Tak jsem to našel. Je to tady: a cosi se řešilo i zde: a nakonec to vlákno stejně odkazuje do ty sekce 307 [upravil dne 17/3/12 16:20 od Bigbadjohn] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ANDR11 Odesláno 17. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2012 Bigbadjohn-Dík za ty odkazy,koukám že se to už dost řešilo.Tohle se Frantíkům moc nepovedlo,jsem zvědavej jak to dopadne v servisu.Co ale vím jistě,hevér už tam nikdy nedám,radči ho nechám v kufru.A budu se modlit abych nikdy nepíchl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtakmin Odesláno 29. říjen 2012 Sdílet Odesláno 29. říjen 2012 Mám 308 SW, r.v. 2008 a právě se mi stalo to samé - při pokusu o vrácení rezervy se mi lanko zamotalo a zpřetrhalo, což jsem zjistil až při rozdělání. Vyndat a rozbrat naviják je snadné. V kufru se rukou sejme plastový kroužek, zespodu se povolí 4 matky a jeden šroub, sundá plastová objímka, která drží bowden v podlaze. Potom stačí na navijáku povolit 4 vruty, \"zahýbat\" s bowdeny a je to rozdělané. Opravit jsem se to pokusil naletováním nového válečku na konec zbylého lanka. A teď se uvidí, jestli to vydrží. Ale navíjecí lanko kolo nedrží, takže by to mohlo takto stačit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mishanthrope Odesláno 29. říjen 2012 Sdílet Odesláno 29. říjen 2012 Já to včera použil poprvé a doufám, že nebudu muset nic podobného řešit v krizové situaci. Myslím, že systém uchycení mohl být vymyšlen lépe. Lanko s navijákem se mi (ne)zdá trochu krátkověké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 29. říjen 2012 Sdílet Odesláno 29. říjen 2012 Já jsem to použil jedno nebo 2x, když jsem dofukoval rezervu. Povolit to je dobře, při cestě nahoru je třeba udržovat lanko napnuté, aby se to nezamotalo. Pak taky není problém. Pokud bych už měnil kolo na cestě (místo volání asistence), tak se mně místo dojezdovky pod auto ta 17\" stejně nevleze, takže kolo by stejně muselo tak jako tak do kufru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 1. listopad 2012 Sdílet Odesláno 1. listopad 2012 I při vyndavání musí být lanko stále napnuté = tahat kolo rukou. Jinak se lanko v mechanismu zakudlí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danny308 Odesláno 18. červen 2017 Sdílet Odesláno 18. červen 2017 Ahoj, tak bohužel se mě to stalo také, sundával jsem rezervu, abych ji dofouknul a jen co si kolo sedlo na zem, tak dál už se lanko neposunovalo a při dalším odvíjení v tom divně chrastilo. S pomocí známého jsme sundali naviják z auta a rozebrali. Lanko je poškozené, museli jsme navíc na navijáku odvrtat 3 vruty, abysme se dostali dovnitř. Takže sháním nový naviják, nebo nějaký použitý funkční. Má cenu pořizovat v autorizáku nový díl (auto staré necelých 5 let) nebo hledat jinde? Předem dík za nějaké tipy, kde to sehnat za rozumnou cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 18. červen 2017 Sdílet Odesláno 18. červen 2017 V autorizáku necelých 2500 s DPH a prací - jen se musíš připomenout, že chceš slevu na materiál na staré auto (i když Ty ho máš mladší, tak to může být o něco víc. Objednali díl, v domluvený den a hodinu jsem přijel a do 20 minut bylo hotovo. Tak akorát vypít kafe, prohlédnout nové modely a dát řeč. Takže teď mi doma zbyl "rozbitý" naviják - kromě lanka vypadá dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. červen 2017 Sdílet Odesláno 18. červen 2017 (upraveno) Podle fotky je to stejné, jako na 307. Odvrtat vruty není vhodné, když hlavičky pokapeš čímkoli (olej, WD, Kontaktol) a pečlivě vyčistíš jehlou, tak jdou povolit vždy. Odvrtáním můžeš poškodit obaly (krabici), pak už to nepůjde opravit. Upraveno 18. červen 2017 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danny308 Odesláno 18. červen 2017 Sdílet Odesláno 18. červen 2017 Vruty jsme museli odvrtat, protože byly tak zrezlý, že se vršek rozpadal na prach a nešly vyndat. Jak psal RichVa, tak to asi nechám vyměnit v tom autorizáku. Pokud by mi prodali samotnej díl za slušnou cenu, tak dát to zpátky na auto bych snad zvládnul taky. Neví někdo, jestli by mi ten díl prodali samotnej? Asi se jim nebude chtít, aby nepřišli o kšeft co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 19. červen 2017 Sdílet Odesláno 19. červen 2017 To jsem chtěl původně taky - ale sleva na stáří je podmíněna montáží u nich v servise Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.