Charlie 1 Odesláno 20. únor 2018 Sdílet Odesláno 20. únor 2018 Najdi si stejné auto na internetu,vezmi stejně km a motor +doloz faktury za servis za poslední roky a vyslov nesouhlas s plněním, cenu zvednou je to jen hra ,aby platili co nejmíň, stačí dopis a doložit faktury a budou platit,moc dobře vědí ze by soud prosrali....viz me vlákno o totalce me 406... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 21. únor 2018 Sdílet Odesláno 21. únor 2018 Fakturama za servis dost dobře nedokáže doložit nic když auto koupil před cca 1,5 měsícem a tuto už rozporoval. Ale asi by šlo rozporovat tu záměnu velikosti auta L1H1P1 za jeho L1H2P1 nebo jak to psal a asi by šlo rozporovat to nacenění pneu pomocí nějakého ceníku z pneuservisu. Samozřejmě že tohle je jen " hra" o to aby pojištovna plnila co nejmenší částku. Je to o tom nebát se ozvat. A když už se člověk ozve aby si za tím stál a nespokojil se s nějakou báchorkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 21. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2018 no na tomhle bych se točil... L1 vs L2 je úplně něco jinýho... jiný rozvor, výbava, počáteční cena, zbytková cena apod. určitě bych sepsal krátký (na jednu A4 ) dokument, ve kterém bych přesně vylíčil tyto věci, podložil to nějakým odkazem na stávající inzeráty apod. ale tohle je buď přehlédnutí likvidátora, nebo účelná chyba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
llug Odesláno 21. únor 2018 Sdílet Odesláno 21. únor 2018 Tak tohle jsem poslal tak uvidíme. Dobrý den, po přezkoumáním dokumentu "ocenění ojetého vozidla" číslo ocenění:10073904-dále jen ocenění,jsem našel několik nejasností.Poškozené vozidlo Renaul Trafic rz:1BM6789 VIN:VF1JLBHB68V328119 Vámi označené jako : Renault Trafic 2,0 dCi Passaenger Conf.Cool 115k L1H1P1 je chybné, dle vin kodu a dle rozvoru náprav je správné označení Renaul Trafic.........L2H1P1 nebo také LONG vzhledem k této zkutečnosti a k řidšímu výskytu této varianty v nabýdkách bazarových servrů se domnívám že stanovená cena je nesprávná -nižší. dále také bych chtěl uvést že na dané vozidlo bylo dne 16,11,1017 sjednáno havarijní pojištění č 6349476420 u společnosti kooperativa na výši 250 000,- dále dokládám obvyklou cenu podobného vozidla https://www.tipcars.com/opel-vivaro/van/nafta/opel-vivaro-2-0-cdti-klima-9mist-long-8831152.html https://www.tipcars.com/renault-trafic/mpv/nafta/renault-trafic-passenger-2-0dci-84kw-express-27577352.html Dále v dokumentaci "Zápis o poškození motorového vozidla"je uvedena hloubka dezénu 8 mm přičemž výrobce pneu uvádí hloubku dezénu U NOVÝCH pneumatyk 215/65 16 c 7-8mm je tedy zřejmé že na výše uvedeném poškozeném automobilu byli nové pneumatiky jejíž cena nemohla býti 1000,-/ kus dle ocenění č:10073904 zejména pokud je cena nové pneu dle dostupných informací 2500,-/kus Dále v ocenění je uvedena nulová položka za STK /ME prosím o vysvětlení zvláště je li jasné že STK a EMbyli v době nehody platné a to do 1,11,2019 (dle Zápisu o poškození) tedy 23 měsíců samozřejmě tento údaj je dohledatelný na příslušné stk. Nově také dokládám doklad o servise vozidlaRenault Trafic VIN:VF1JLBHB68V328119 rz:1BM6789 a žádám tímto o zohlednění této částky do plnění. Domnívám se že z výše uvedeného došlo k závažnému pochybení a tím také ke sníženému plnění PU č2186000577.Vzhledem k této skutečnost zvažuji věc předat právní kanceláři a následného rozhodnutí o správné výši poj.plnění soudní cestou.Také z obav dalšího plnění související s touto dopravní nehodou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 21. únor 2018 Sdílet Odesláno 21. únor 2018 Škoda těch hrubek Veverka, Péťa a Laďa ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 21. únor 2018 Sdílet Odesláno 21. únor 2018 Každopádně pojišťovny nevychází z ceny obvyklé, ale z ceny časové. Viz podmínky většiny pojištoven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
llug Odesláno 21. únor 2018 Sdílet Odesláno 21. únor 2018 Před hodinou, Pe.Tr napsal: Škoda těch hrubek Ano vím že mám tento problém.....prostě to nevidím Scratch ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 22. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2018 jinak obsahově si myslím, že je to naprosto v pořádku a bylo sděleno vše podstatné, tak dej vědět co na to odpověděli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
llug Odesláno 26. únor 2018 Sdílet Odesláno 26. únor 2018 Tak mam další otázečku. K výše uvedenému autu mě přišla vratka přeplatek z pojistky ke dni prodeje vraku to je 14,2, neměl bych dostat přeplatek ke dni totální havárie to je 4,1,.. jasné je to pár korun, ale už mě se...! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 26. únor 2018 Sdílet Odesláno 26. únor 2018 Pokud došlo k vyjmutí z evidence vozidel dne 4.1., tak ano, ale asi došlo ke změně majitele dne 14.2., kdy byl vrak prodán a tím přepsán na nového majitele. Proto byl vyplacen přeplatek až od 14.2. Aspoň si Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
llug Odesláno 26. únor 2018 Sdílet Odesláno 26. únor 2018 Zřejmě k vyjmutí nedošlo,pokud se tak nestane automaticky na základě policejní zprávy či zprávy od likvidátora . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 26. únor 2018 Sdílet Odesláno 26. únor 2018 Vyjmutí dojde na základě tvojí žádosti. Ty musíš odevzdat značky a technický průkaz. Pokud teda auto (vrak) neprodáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 26. únor 2018 Sdílet Odesláno 26. únor 2018 Újmu na zdraví ti musí posoudit lékař-znalec posudkem. Trvalé následky zpravidla až po 12 měsících, kdy teprve zpravidla dochází k ustálení zdravotního stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 1. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2018 12 měsíců je ta lepší varianta, někdy chtějí až po 2 letech... jinak pro pojišťovnu je podstatné, kdy došlo k přepisu, respektive vyřazení z evidence a k tomuto dni oni ukončují i pojistku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
llug Odesláno 13. březen 2018 Sdílet Odesláno 13. březen 2018 V 21. 2. 2018 at 16:50, llug napsal: Tak tohle jsem poslal tak uvidíme. Dobrý den, po přezkoumáním dokumentu "ocenění ojetého vozidla" číslo ocenění:10073904-dále jen ocenění,jsem našel několik nejasností.Poškozené vozidlo Renaul Trafic rz:1BM6789 VIN:VF1JLBHB68V328119 Vámi označené jako : Renault Trafic 2,0 dCi Passaenger Conf.Cool 115k L1H1P1 je chybné, dle vin kodu a dle rozvoru náprav je správné označení Renaul Trafic.........L2H1P1 nebo také LONG vzhledem k této zkutečnosti a k řidšímu výskytu této varianty v nabýdkách bazarových servrů se domnívám že stanovená cena je nesprávná -nižší. dále také bych chtěl uvést že na dané vozidlo bylo dne 16,11,1017 sjednáno havarijní pojištění č 6349476420 u společnosti kooperativa na výši 250 000,- dále dokládám obvyklou cenu podobného vozidla https://www.tipcars.com/opel-vivaro/van/nafta/opel-vivaro-2-0-cdti-klima-9mist-long-8831152.html https://www.tipcars.com/renault-trafic/mpv/nafta/renault-trafic-passenger-2-0dci-84kw-express-27577352.html Dále v dokumentaci "Zápis o poškození motorového vozidla"je uvedena hloubka dezénu 8 mm přičemž výrobce pneu uvádí hloubku dezénu U NOVÝCH pneumatyk 215/65 16 c 7-8mm je tedy zřejmé že na výše uvedeném poškozeném automobilu byli nové pneumatiky jejíž cena nemohla býti 1000,-/ kus dle ocenění č:10073904 zejména pokud je cena nové pneu dle dostupných informací 2500,-/kus Dále v ocenění je uvedena nulová položka za STK /ME prosím o vysvětlení zvláště je li jasné že STK a EMbyli v době nehody platné a to do 1,11,2019 (dle Zápisu o poškození) tedy 23 měsíců samozřejmě tento údaj je dohledatelný na příslušné stk. Nově také dokládám doklad o servise vozidlaRenault Trafic VIN:VF1JLBHB68V328119 rz:1BM6789 a žádám tímto o zohlednění této částky do plnění. Domnívám se že z výše uvedeného došlo k závažnému pochybení a tím také ke sníženému plnění PU č2186000577.Vzhledem k této skutečnost zvažuji věc předat právní kanceláři a následného rozhodnutí o správné výši poj.plnění soudní cestou.Také z obav dalšího plnění související s touto dopravní nehodou. Tak prdlajs, všechno je ok i když jsem doložil fakturu za co jsem to koupil. Page-1.PDF Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 13. březen 2018 Sdílet Odesláno 13. březen 2018 ČPP, co dodat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 13. březen 2018 Sdílet Odesláno 13. březen 2018 No je to teda pecka. Takže Ty přijdeš o auťák aby jsi nepřišel o prachy z likvidace nehody tak lítáš sháníš podklady a oni odpoví takhle. Však jistě když jsi auto pojišťoval na havárku u své pojištovny tak jsi hodnotu vozu určil Ty ale pojištovna Tebou navrženou hodnotu akceptovala takže to asi nebyl úplný nesmysl. Jinými slovy stav se na hlavu ale z nás nedostaneš navíc ani korunu a pokud to chceš zkoušet tak nás dej k soudu. To Tě za chvilku přestane bavit protože se to potáhne roky. Zeptám se v této souvislosti vlastně krom bráchova auta jsou všechny auta v rodině pojištěný u ČP a u všech je ten jejich produkt " Bez starostí" nebo jak tomu říkají něco v tom smyslu že i když jsem poškozen tak se mnou vše řeší moje pojištovna a ne pojištovna škodiče víte někdo jestli to opravdu funguje nebo je to jen marketingový tah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 13. březen 2018 Sdílet Odesláno 13. březen 2018 To jsem dopadl ,ještě u Generali dobře.....zas bych jim něco sesmolil a trval na svém,kdo vydrží dýl vyhraje,věř mi...když se podá ,předžalobní výzva z 98%zaplatí ještě před jednanímjen se nebát,běž za právníkem za cca1500 ti to sepíše,ještě jim jednou pošli nesouhlas ,že trvaš na svém.... Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 13. březen 2018 Sdílet Odesláno 13. březen 2018 Není pojišťovna jako pojišťovna - zkusím popsat zkušenost z "jiného soudku" 10.3.2018 měl - stal se účastníkem DN syn. Odbočoval vlevo, dával přednost protijedoucímu vozidlu a řidič jedoucí za ním nedobrzdil a zrušil mu zadek - odhad škody dle PČR cca 70.000 Kč, Vystaven protokol o účasti na DN kde viník je řidič vozidla, které nedobrzdilo - nedodržení bezpečné vzdálenosti a nevěnování se řízení (ani nebrzdil). Tolik k popisu nehody. Vozidla: viník Mazda 6, poškozený AUDI A4 allroad 4x4. Viník absolutně v pohodě - pojišťovna UNIQUA za mě všechno vyřeší a světe div se měl pravdu. Poškozený - Česká pojišťovna - pojistka exlusiv a světe div se problém. Druhý den po nehodě návštěva pojišťovny s protokolem od policie v ruce a vírou, že jak je psáno ve smlouvě, pojišťovna se o Vás postará. A chyba lávky - odpověď pracovníka pojišťovny "Abychom převzali řešení pojistné události ve Vašem zastoupení musíte doložit jak byla nehoda vyřešena" tedy např pokutou na místě nebo předána do správního řízení... Obrátil jsem se tedy na PČR s žádostí o vydání takového dokumentu a bylo mi sděleno, že pokud pojišťovna potřebuje nějaké další doklady, musí si je vyžádat nebo se obrátit na kancelář pojistitelů, kam PČR dokumenty zasílá v elektronické podobě. Mně žádný jiný doklad než o účasti na DN nevydají. Už samotný fakt, že po mě pojišťovna požaduje dokument, který si musí a má právo vyžádat si jen sama, je zarážející. Zkráceně řečeno, u České pojišťovny jsem nepochodil. To je ta negativní zkušenost Teď ta pozitivní. Ještě týž den odpoledne se ozval pracovník pojišťovny UNIQUA s tím, že jim byla nahlášena pojistná událost a potřebuje se domluvit na dalším postupu s tím, že do dvou hodin by mne navštívil a přivezl a předal náhradní vozidlo, které mohu používat po celou dobu opravy toho mého. Jedinou podmínkou je, že vozidlo vrátím s plnou nádrží tak, jako jsem ho převzal. Tak to jsem zalapal po dechu a musel jsem se štípnout na důkaz, že se mi to nezdá. V domluvenou hodinu vozidlo skutečně přivezl, podepsal jsem předávací papíry a bylo po starostech jak se druhý den dostanu do práce. Dnes se, po domluvě, dostavil likvidátor pojišťovny, poškození zdokumentoval a na zítra domluvil přistavení do servisu k provedení opravy s tím, že potřebuje vidět ještě případná další, skrytá, poškození až budou vnější díly odstrojeny. P.S. Toto není reklama, to je osobní a skutečně překvapující zkušenost - i v této republice lze najít kladné příklady. A omlouvám se za mini slohovou práci regius, Charlie 1, radim.1008 a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 19. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 19. březen 2018 musím říct, že teda čumím, jak se Uniqa zachovala @llug jinak k tomu dopisu, je divné, že dopise uvádí, že dle VIN mají jedinečnou identifikaci ale jak ty si psal, že ti z longa udělali mrňouse apod. to vzali kde? nebo to možná blbě napsali do dopisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.