Danoš306 Odesláno 13. březen 2012 Sdílet Odesláno 13. březen 2012 zdar chlapi prosim vás nevíte někdo čím by to mohlo být že na moji 306sw 1.4i sem tam vynechá motor? je to jeden z prvních motorů se 2 lambda sondama (katalyzátor má ještě dole) + je tam už zapalovaci lišta a je to dovoz německo takže má prisavani vzduchu do svodu výfuku) vynechávání je naprosto posadícké někdy to udělá při výkonu a zatížení, někdy při ekonomické jízdě, někdy to na volnoběh začne koktat jako kdyby jel na 3 válce, někdy při rozjezdu,někdy to déle startuje... těch situaci je celkem dost ale někdy to neudělá třeba vůbec, nejhorsi koktani se projevilo při umytí motoru ale to se mi možná jen zda, jinak filtry jsou vyměněne, ventily sestelovane, voda v benzínu není, hadícky sem prošel a praskle nikde nejsou předem dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 13. březen 2012 Sdílet Odesláno 13. březen 2012 mě to přestalo dělat po výměně svíček, kabelů a zapalovací rampy, nevim co z toho to bylo, vyměnil sem všechno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molof Odesláno 13. březen 2012 Sdílet Odesláno 13. březen 2012 Já tě nechci strašit mám ten samej motor a mám tu samou závadu přesně jak popisuješ tak sem to dal na diag. a viz můj přispěvek mrkni na screeny z diag. Takže mě čeká asi výměna vstřikovače ale zatim jezdim tak snad to bude u tebe prkotina dej si to na diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 13. březen 2012 Sdílet Odesláno 13. březen 2012 Kdyby to byl vstřikovač, tak se stupňuje vynechávání třeba jednoho válce a pojede to na 3...nedávno jsem to řešil na svojí 206 1.1 - v podstatě hodně podobný motory. Nakonec to dopadne tak, že auto jeden jen na 3 válce Doporučuju to napíchnout na diag a uvidíš Kdyby to byl vstřikovač, tak na to přes diag přijdeš Ale jak píše woody, koukni na svíčky, možná to bude i ta zapalovací rampa... a zkontorluj ještě ty kabely, v jaký jsou stavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danoš306 Odesláno 13. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2012 no svíčky jsou úplně nové a kabely tam nejsou je tam zapalovaci rampa a ty tyčky co jdou ke svíčkam z rampy jsou jak nové takže to nejspíš bude ta rampa nebo vstřiky že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaff Odesláno 13. březen 2012 Sdílet Odesláno 13. březen 2012 Já řešil totéž ale s plynem - rampu jsem vyčistil a odmastil, místa, kde se dotýká motoru jsem pak ještě nastříkal WD-40, aby to nekorodovalo, vyměnil jsem svíčky za ty, co jsou schválené výrobcem (BOSCH jen s 1 hrotem) a zlepšilo se to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 13. březen 2012 Sdílet Odesláno 13. březen 2012 Danoš306 Skus najprv vycistit MAP senzor a potom s niekym vymenit, alebo pozicat inu rampu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danoš306 Odesláno 13. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2012 myslim si ze vstrikovac to neni dnes rano prselo a motor vynechaval casteji nez odpoledne kdy bylo sucho, stejny problem jako kdyz sem umyl motor a bylo to asi nejhorsi, takze to typuju na zapalovaci rampu, jinak nevim sice co je MAP senzor ale mel sem kompletne rozebranou skrtici klapku a vse je vycistene a snimac teploty nasavaneho vzduch jestli je to ono je cisty jak slovo bozi a snimac otacek sem taktez kontroloval jeho cistotu a byl taktez OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danoš306 Odesláno 22. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2012 jsem z toho uplne v pasti zapalovací rampa to neni, filtry to nejsou, svičky taky ne, vstrikovace nejspis taky ne, skrtici klapka taky ne, zoxidovane konektory taky ne, spatne seselovane ventily taky ne,... :( nevite nekdo ?? pls Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gronholmm Odesláno 22. březen 2012 Sdílet Odesláno 22. březen 2012 Nevím jak u 306 ale co kdyby dávala chybný signál jedna Lambda a obohacovala nebo ochuzovala směs? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danoš306 Odesláno 23. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2012 no pravda je že mne to už taky napadlo akorád tu za katalyzátorem nemám s čím prohodít protože není stejná s tou před ale to se mi nějak nezdá, po jízdě dnes ráno v mlze kdy mi motor jel až do vytočení na 3 válce to typuju spíš na elektriku navíc z motorů začalo jít slyšet klepání které utichne při 3 tis. ot. takže na jednu stranu to typuju na elektriku a na druhou stranu po dnešku a zvuku co z motorů šel zase na vstřikovac pravda je že by mohl být třeba ucpaný protože ta sracka co byla ve filtru když jsem ho měnil byl opravdu mazec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.