Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

306 1.4 Mpi 8v, občasné vynechání motoru


Danoš306

Recommended Posts

zdar chlapi prosim vás nevíte někdo čím by to mohlo být že na moji 306sw 1.4i sem tam vynechá motor? je to jeden z prvních motorů se 2 lambda sondama (katalyzátor má ještě dole) + je tam už zapalovaci lišta a je to dovoz německo takže má prisavani vzduchu do svodu výfuku) vynechávání je naprosto posadícké někdy to udělá při výkonu a zatížení, někdy při ekonomické jízdě, někdy to na volnoběh začne koktat jako kdyby jel na 3 válce, někdy při rozjezdu,někdy to déle startuje... těch situaci je celkem dost ale někdy to neudělá třeba vůbec, nejhorsi koktani se projevilo při umytí motoru ale to se mi možná jen zda, jinak filtry jsou vyměněne, ventily sestelovane, voda v benzínu není, hadícky sem prošel a praskle nikde nejsou předem dik ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tě nechci strašit mám ten samej motor a mám tu samou závadu přesně jak popisuješ tak sem to dal na diag. a viz můj přispěvek mrkni na screeny z diag.

Takže mě čeká asi výměna vstřikovače ale zatim jezdim tak snad to bude u tebe prkotina dej si to na diagnostiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby to byl vstřikovač, tak se stupňuje vynechávání třeba jednoho válce a pojede to na 3...nedávno jsem to řešil na svojí 206 1.1 - v podstatě hodně podobný motory. Nakonec to dopadne tak, že auto jeden jen na 3 válce ;)

Doporučuju to napíchnout na diag a uvidíš :) Kdyby to byl vstřikovač, tak na to přes diag přijdeš :)

Ale jak píše woody, koukni na svíčky, možná to bude i ta zapalovací rampa... a zkontorluj ještě ty kabely, v jaký jsou stavu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já řešil totéž ale s plynem - rampu jsem vyčistil a odmastil, místa, kde se dotýká motoru jsem pak ještě nastříkal WD-40, aby to nekorodovalo, vyměnil jsem svíčky za ty, co jsou schválené výrobcem (BOSCH jen s 1 hrotem) a zlepšilo se to

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim si ze vstrikovac to neni dnes rano prselo a motor vynechaval casteji nez odpoledne kdy bylo sucho, stejny problem jako kdyz sem umyl motor a bylo to asi nejhorsi, takze to typuju na zapalovaci rampu, jinak nevim sice co je MAP senzor ale mel sem kompletne rozebranou skrtici klapku a vse je vycistene a snimac teploty nasavaneho vzduch jestli je to ono je cisty jak slovo bozi a snimac otacek sem taktez kontroloval jeho cistotu a byl taktez OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

no pravda je že mne to už taky napadlo akorád tu za katalyzátorem nemám s čím prohodít protože není stejná s tou před ale to se mi nějak nezdá, po jízdě dnes ráno v mlze kdy mi motor jel až do vytočení na 3 válce to typuju spíš na elektriku navíc z motorů začalo jít slyšet klepání které utichne při 3 tis. ot. takže na jednu stranu to typuju na elektriku a na druhou stranu po dnešku a zvuku co z motorů šel zase na vstřikovac pravda je že by mohl být třeba ucpaný protože ta sracka co byla ve filtru když jsem ho měnil byl opravdu mazec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...