Multiplex406 Odesláno 14. září 2015 Sdílet Odesláno 14. září 2015 Ano tento kryt mám přesně na mysli, mě to pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sikyl Odesláno 14. září 2015 Sdílet Odesláno 14. září 2015 Rezonuje Ti krytka držáku nápojů v zadní loketní opěrce! Hledal jsem to půl roku. Vystlal jsem to pásky samolepícího koberce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ErikTT Odesláno 15. září 2015 Sdílet Odesláno 15. září 2015 (upraveno) Takze ani laktova opierka to nebola, ta bola uplne demontovaná. Tie zvuky idu od sedacky tej širšej, staci klepnut hore v oblasti hlavovej opierky nad laktovou opierkou a niekde sa tam prenasa zvuk zelezo o zelezo. to bude niekde vo vnutri v sedackach. Uz kaslem na to. Vsetko bolo rozoberane a s autom som stratil pol roka zivota. Urcite moje dalsie auto v buducnosti bude Peugeot. Upraveno 15. září 2015 uživatelem ErikTT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sikyl Odesláno 15. září 2015 Sdílet Odesláno 15. září 2015 (upraveno) Mám auto v maximální výbavě, velmi zachovalé a puntičkářsky udržované. Už jsem řešil elektriku díky nezaslepenému otvoru v levém předním podběhu- od. 2012 výrobce otvor zalepoval, ale svolávačku neudělal a mi díky stříkající vodě od kola odešla jednotka BSM, parkovací čidla atd. Vše samozřejměpo záruce a za své!!! A ještě jsem na to musel přijít sám! Letos začaly rezonance postupně odevšud. Jen to hledám a podlepuji: B sloupky nahoře i dole, zadní loketní opěrka, zadní opěráky, obě plata ( síť a rolo) a už toho začínam mít plné zuby! Předchozí auto jsem měl Mazdu 6, 2.2 D, GTA a nic takovéjo jsem do 230.000km nemusel řešit a ani nový majitel dosud po mě. Manželka má Peugeot 207 SW r.v. 2007 a nic jí nerezonuje. Už začínám řešit nové auto, jelikož na to drnčení nemám nervy! Bude to nová Mazda 6 třetí generace. Měl jsem několik Francouzů, ale tohle jsem kromě Xantie nezažil. Ta na tom byla stejně. Jinak je 508 skvělé auto a rád jí doporučím každému, komu nevadí rezonance ošizených plastů při výrobě, které se stářím vypařují (tzv. oxidace plastů díky použitým regranulátům při výrobě z důvodu snížení výrobních nákladů) a tím pádem se zmenšují a pak mají vůle a rezonují s částmi karosérie! Jsem teď na cestě z Francie a sedím u PC v hotelu v Německu. Během 2.400km dlouhé cesty (+ ještě zítra 700 km domů) se objevilo další velmi nepřijemné drnčení v přední loketní opěrce. Její dosedací plochy jsem už taky podlepoval, ale tohle je uvnitř! Tohle opravdu nedávám! A tímhle chtěl Peugeot konkurovat Audi A6? Upraveno 15. září 2015 uživatelem Sikyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkey Odesláno 22. říjen 2015 Sdílet Odesláno 22. říjen 2015 .... A tímhle chtěl Peugeot konkurovat Audi A6? Souhlasím s tím, že to auto není špatné, ale příště už si ho taky nekoupím z podobných důvodů, jaké uvádíš. Ale k tomu, co jsi psal. Tímhle snad nechtěl Peugeot konkurovat A6. To je úplně jiný žák z jiné třídy... To kdyby mysleli vážně, tak bych se bál, že se opravdu zbláznili ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sikyl Odesláno 22. říjen 2015 Sdílet Odesláno 22. říjen 2015 (upraveno) Postav si svoje auto vedle předposlední Audi A6 a pochopíš vše. Dala mi za pravdu i moje manželka a nejsem jediný, kdo si toho všimnul. Podívej se na uspořádání interiéru, ovládcích prvků na tunelu, vnějších tvarů atd. 10 let jsem byl zaměstnán v automotive a tak bych Ti mohl vyprávět o kopírování, koupi konkurenčních vozů, jejich následném rozebírání do posledního plíšku a pak napodobování tak, aby se to nedalo napadnout. Např. patent z Mazdy 6 II. generace na sklápění zadních opěráků z kufru a podívej do dnešních Škodovek do kufru. Už čekám, kdy mi přijde nová Mazda 6 III. generace. Myslím, že nebudu mít problém s prodejem moji vymazlené a vychytané 508 v max. výbavě. Hlavně teď nic nedrnčí. Začnu vydělávat na psaní knih, jak podlepovat plasty :-). Jinak jeto to opravdu lepší, co střední třída nabízí. Upraveno 22. říjen 2015 uživatelem Sikyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 22. říjen 2015 Sdílet Odesláno 22. říjen 2015 No myslim ze treba v te nasi P406 mame rekneme na 20-30kg tlumeni a je to celkem Ok jeste dodelame podlahu a predni mezistenu a snad to bude tak jak si predstavujeme / + dalsich cca 15-20kg /Nekde na foru mam prispevek - a pred upravou to bylo taky "vo nervy" do dnes jsem neprisel co rezonuje v kasliku spolujezdce - proste zaaazrak a jak me to "se_."Ale tesi me ze se od P405 opakuji vice mene stale stejne zavady a tamni konstrukteri to nevidi neslysi ....... To je smutne a pokud ctu jak je i top vybava osizena / obecne se sidi vsude / tak se chce cloveku skoro brecet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkey Odesláno 23. říjen 2015 Sdílet Odesláno 23. říjen 2015 Postav si svoje auto vedle předposlední Audi A6 a pochopíš vše. Dala mi za pravdu i moje manželka a nejsem jediný, kdo si toho všimnul. Podívej se na uspořádání interiéru, ovládcích prvků na tunelu, vnějších tvarů atd. 10 let jsem byl zaměstnán v automotive a tak bych Ti mohl vyprávět o kopírování, koupi konkurenčních vozů, jejich následném rozebírání do posledního plíšku a pak napodobování tak, aby se to nedalo napadnout. Např. patent z Mazdy 6 II. generace na sklápění zadních opěráků z kufru a podívej do dnešních Škodovek do kufru. Už čekám, kdy mi přijde nová Mazda 6 III. generace. Myslím, že nebudu mít problém s prodejem moji vymazlené a vychytané 508 v max. výbavě. Hlavně teď nic nedrnčí. Začnu vydělávat na psaní knih, jak podlepovat plasty :-). Jinak jeto to opravdu lepší, co střední třída nabízí. Já netvrdím, že se o to nepokusili. Ale tvrdím, že ani tak to nemohli myslet vážně. P508 je dobrý konkurent aut jako je Superb, Passat, Mondeo atd. a to zejména poměrem cena/výbava/užitná hodnota, ale porovnávat to s A6 by mě nenapadlo. I vzhledem k ceně by to bylo nefér srovnání. Že se design a průmyslový design krade seč to jde, tak to je samozřejmé. Upřímně, to, že P508 je napůl Passat a napůl Audi mu spíš pomohlo. 407 člověk buď miloval, nebo nenáviděl. Tohle zapadne do evropského průměru, nikoho nenadchne, ale taky nikoho neurazí a to bohužel dneska v této třídě prodává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j.kuntos Odesláno 24. říjen 2015 Sdílet Odesláno 24. říjen 2015 Začal jsem pozorovat nový zvuk, je to takové loupání při nerovnostech, které vydává sedačka, přesněji na pravé straně hlavní "kloub", který je mezi sedákem a opěradlem. Pozoroval to již někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeugeotHDi Odesláno 26. říjen 2015 Sdílet Odesláno 26. říjen 2015 Začal jsem pozorovat nový zvuk, je to takové loupání při nerovnostech, které vydává sedačka, přesněji na pravé straně hlavní "kloub", který je mezi sedákem a opěradlem. Pozoroval to již někdo? Predpokladam, ze to vydava vodicova sedacka. Ak mas elektricke nastavovanie sedacky, skus zmenit vysku sedacky... mne to pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j.kuntos Odesláno 27. říjen 2015 Sdílet Odesláno 27. říjen 2015 Díky za odpověď, o tomto řešení vím ale u auta této cenové kategorie mě to rozčiluje a rád bych to vyřešil a servisu zase nebudou nic vědět, kdyby někdo měl info proč se to děje, budu vděčný za info. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viki39004 Odesláno 9. listopad 2015 Sdílet Odesláno 9. listopad 2015 Ja mam auto 2 mesiace a pozorujem búchanie zo zadnej časti auta pri prejdení nerovnosťami .Skúšal som už plátno podlepiť aj sieť .Neviem to posúdiť či to ide z nápravy alebo z kufra.Poraďte niečo.Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosikm Odesláno 10. listopad 2015 Sdílet Odesláno 10. listopad 2015 Slyšel sem taky pořád nějaký drčení. Vypadalo to na výfuk, ale ten mám v pořádku. Myslím si, že by to mohl být spodní kryt motoru. Klepe o nápravu. Nic jinýho jsem nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viki39004 Odesláno 10. listopad 2015 Sdílet Odesláno 10. listopad 2015 No ale mne klepe niečo v zadu nie v predu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosikm Odesláno 11. listopad 2015 Sdílet Odesláno 11. listopad 2015 Já to taky slyšel ze zadu, ale po prohlídce auta na zvedáku jsem na nic jinýho nepřišel. Kryt jsem přichytil k nápravě a je klid. Zkus se na to podívat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viki39004 Odesláno 11. listopad 2015 Sdílet Odesláno 11. listopad 2015 A o ktorom kryte hovoríme?Pod motorom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosikm Odesláno 12. listopad 2015 Sdílet Odesláno 12. listopad 2015 Jj, pod motorem. Já ti jen píšu jak to bylo u mě. Jestli to u tebe bude něco jinýho to nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.